Progetti non realizzati

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Progetti non realizzati

Messaggio da babatriestina »

Nel corso dei anni gavemo letto proposte de grandi progetti, non realizzadi,a volte per fortuna, a volte purtroppo.
Pensavo de far un elenco come che me li ricordo, e magari ognidun metti quel che se ricorda, i pro e i contro...

1 uno dei più veci: el sentiero pedonal lungo la costa de Grignan a Sistiana

2 la funivia de Barcola a Monte Grisa

3 la strada a mezza costa che doveva andar, sopraelevata, de Barcola a Prosecco ( iera ai tempi de Spaccini?)

4 el Parco del Mare, nelle sue tante varianti

5 el "tubone" sottomarin che prevedeva de collegar la zona Stazion con Campo Marzio (sindaco Illy)

6 la città cablata: i ga messo tutti i cavi ma po no so se ghe passa qualcossa.. ( sindaco Illy)

........


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

In sti giorni se ga parlà del protosincrotrone a Doberdò

El terzo ponte sul canal grande

E poi ghe xe el pozo senza fondo de palazzo Carciotti per el quale i ga proposto no so quanti progetti...

Però, inveze che pianzerse sempre adoso, podesimo anche far un elenco de quel che xe sta fatto de bon (o de benin) in sti ultimi 50 anni? E che risultati ga vu?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Nona Picia »

E el prg della viabilità cittadina? I ne riparla denovo.....
De bon cossa i ga fato? Mi digo quel che me ricordo in sto momento.... Diversi restauri de palazzi che no so se i li ga fati tuti lori però, le rive rifate e la pavimentazion rifata più volte, i Topolini restaurai, lassemo star piazza Goldoni e piazza Vittorio Veneto.....Barriera xe rifatta abastanza ben, le lampade stradali rifate....el resto metè voi!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Nona Picia »

e visto che no go podù modificar, zonto qua....Tuti i alberi che i ga taià a torto o a ragion.....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Però, inveze che pianzerse sempre adoso, podesimo anche far un elenco de quel che xe sta fatto de bon (o de benin) in sti ultimi 50 anni? E che risultati ga vu?
per quel femo volentieri, magari in un altro posto e non in Trieste el futuro.
Mi proponevo questo topic solo per ricordar le robe più fantasiose, a volte speceto peepr le allodole, altre volte bone dichiarazioni de intenti mai concluse, e anche per scoprir che ogni tanto i le riproponi come grande novità.
Eco, me dimenticavo:
Copacabana a Trieste
ogni tanto i la spolvera: interrar tuta la zona dei Topolini, crear un controvial con posteggi ( a pagamento?) spostar el traffico in uscita dela città ( dove?) e butar sabbia trasfromando tutta al riviera barcolana in una spiaggia ( a pagamento?) de palme, no se ga parlado..
saria bel ritrovar i pupoli de sti progetti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da 1382-1918 »

Dei primi 5 citatdi da babaTS nel post de apertura, me vien de dir un grande PER FORTUNA che no i li ga realizzadi, el sesto (città cablata), jera una bona idea, ma in ritardo, e comunque no i la ga veramente completada e attivada.

Concordo con quel che ga dito nonapicia sui restauri, e i dovesi puntar a restaurar più edifici possibili, che xe una dele prime robe che colpisi chi vien de fora, e xe comunque bel de veder per chi che vivi e abita la città.

Due robe proprio impopolari xe le due piazze (Vittorio e Goldoni).

Una roba che sarìa urgente, ma che me par nianca i parla de far, xe la ripavimentazion del canal e del piazal davanti la cesa de S.Antonio, che deso xe veramente oscena. E de barriera me dispiasi che no i pensa a coverzer, magari con un novo edificio, la parede svoda che xe restada dai tempi de "Piazza Impero" quando i ga demolido la bellissima Casa Bizantina.

Copacabana a Trieste spero che sia una batuda, perchè seno me vien de pensar... ma che gente go torno de mi in sta città? Aiuto!!! Ma chi xe el folle che proproni un orror simile?

Un'altra idea pazzesca, se ve ricordè, jera quela del "Tubone", una specie de galleria sotterranea che doveva congiunger la valle de Cologna con Rojan.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da AdlerTS »

Mezza Rozzol xe andada in piazza per protestar ... per fortuna che el progetto se ga arenado !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

1382-1918 ha scritto:... el sesto (città cablata), jera una bona idea, ma in ritardo, e comunque no i la ga veramente completada e attivada.
Quando i ga lancià l'idea la telecom iera statale e butava via soldi; l'unico modo che se gaveva per colegarse a internet e per le telecomunicazioni in genere iera el modem che andava, nela miglior dele ipotesi a 56.000 bit al secondo. Mentre che i lavorava xe vegnuda fora l'ADSL che ga fato sentir come meno urgente el problema. Ogi me par, però che i ne parla de novo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto: Due robe proprio impopolari xe le due piazze (Vittorio e Goldoni).
.
ve devo dir una roba, mi abito tacada de Piazza Goldoni e posso dir che prima no la iera gnanca bela. Una piazza esteticamente bastanza infelice, assai pratica per el punto de incontro dei trasporti..
l'idea de separar la zona traffico de quela pedonal no iera cativa, solo come che i ga realizzado xe un pugno ne l'ocio per via dele linee squadrade.. ma za una casa fa a pugni con un'altra, altre gavessi bisogno de esser rimesse a posto..
ma mi in sto topic no intendevo tanto parlar de questi rifacimenti ma de grandi progetti che ogni tanto i tira fora del cassettin.

E tuti i progetti su Porto Vecio? a partir de quel dele Generali? progetto POLIS? saria bel ritrovar in rede i progetti..
e la Finsepol, che fine ga fato?
e el off shore, che mi credevo che fussi solo che gare de motoscafi?

e sta piataforma logistica, i parla ancora o no? che ancora no go capido se xe una roba "hardware o software" insoma cse xe maton o roba gestional..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go za cità de un'altra parte un compleso de muli triestini che canta canzonete nove scrite de lori

http://www.sardonibarcolanivivi.com

Una canzon che i ga scrito sta ben a comento de sto post

http://www.sardonibarcolanivivi.com/trieste_testo.html

Riporto qualche toco per evitar problemi col copyright
TRIESTE MILLE NOVITA’
Immobilismo a Trieste

Trieste xè una zità
che fa rima con novità.
In 'sto logo pien de bobe,
nassi sempre robe nove.
Ste’ ‘scoltar .... ...... cossa che xe!

Te ga inteso, i farà el parco del mare _________ Voio proprio vèder
Te ga sentì, i farà el terminal crociere_________Pe ‘i gommoni?!
I ga ‘verto el novo castel de San Giusto________ Quanti festini!
e per Granbassi i meterà anche un bel busto!___ Margherita?
I farà i marciapie coi masegni _________________ Pensate: le pietre di madre Teresa!
quanti progetti, quante idee, quali ingegni!
e ala fine i concludi con
Trieste mile novità,
non fiori ma opere di bene

I funerali si svolgeranno lunedì nella cappella di via Costalunga...
“Ciò ma se bechemo in posteggio o direttamente dentro ?!?”
E a proposito de progeti... no se doveva far anche far un cimitero novo perché presto no ghe sarà più posto? :-D :wink:


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da AdlerTS »

Dal Piccolo del 13 agosto 1960

"riattivate le fontane del colle di San Giusto, con un progetto di Mascherini : una statua di San Francesco al posto dell'obelisco ed una cascata luminosa per tutta la scalinata"


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da AdlerTS »

Oggi el TG locale parlava del progetto de far una fontana con un specio d'acqua visavì Sant'Antonio novo, in maniera da simular el canal che una volta rivava fin lassù ... vedemo adesso se i lo fa o meno :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Nona Picia »

Parole....parole.....tu dici a me! Son vere.... son false......????? :?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Oggi el TG locale parlava del progetto de far una fontana con un specio d'acqua visavì Sant'Antonio novo, in maniera da simular el canal che una volta rivava fin lassù ... vedemo adesso se i lo fa o meno :-)
xe quel progetto, a mio parer orendo, che i gaveva za presentado anni fa e che gavevimo firmado per no far:
spariria el giardinetto, via tuto el verde ( za, se i po cavar un per de piante i xe felici) e vegnissi una vasca de cemento con dei piloni (de cemento ?) intorno, se ben ricordo, con un poca de acqua..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Piereto »

Una roba son sicuro : i progeti non realizadi xe quele robe che se pensa che se podesi far se ghe fosi i bori in più de quei che se gà trova per pagar qualche architeto disocupà.
I lavori fati a Trieste in tuti sti ani xe solo roba da manutenzion.De veramente inovativo me par sai poca roba. E qualche volta qualche sistemazion la xe proprio vignuda mal.I do esmpi più grosi xe piaza goldoni dove le linee squadrade mal se armoniza con case riche de luci e ombre, sporgenze e rientranze ,tipiche de lo stile eclettico de fine 800.Anche inserir una casa nova in un contesto antico xe un problema.Molte volte in altre cità i ga fato ricorso ale case rivestide de superfici de vetro a specio come el palazo de la marineria a sant'andrea.No ga una personalità sua me el rifleti quela dei altri. Piaza de le poste cole rastreliere de fero svode che po le xe mese simmetriche,e le vasche longhe tipo abeveratoio per cavai.Poi ghe xe l'ospedal de catinara.Due tori in piena bora su un crinal fora de la cità,con postegi ridicoli. E po xe alcatraz ,el quadrilatero de catinara,anche lù alto, in bora,chilometri de coridoi boni per i ladri,niente servizi,tuti che scampa via.
la cità cablata co le fibre otiche xe una bona roba fata ,e xe una tecnologia ancora valida e passibile de sviluppo,ma i colegamenti interni a le case poi iera a carico dei inquilini. Un mar de bori de spender per le trace. Ma adeso se parla de banda larga e gratis. Ghe xe anche una tecnologia che xe ga fato morir perchè le societa dei telefoni gavesi fato caput. Cioè trasportar sul fil de la luce anche l'informazion digitale.Saria stada una roba a cui tuti gavesi avù libero aceso.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da AdlerTS »

Il Piccolo del 9 febbraio 1961
Il Ministero della Marina Mercantile ha dato parere favorevole alla costruzione della nuova sede della Capitaneria di porto alla radice del molo Venezia, sull’area occupata dal magazzino vini.


Mal no far, paura no gaver.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Piereto »

Mi spero che rientri tra i progetti non realizzati, quel che me par eser proprio un specieto per le alodole.e cioè el superporto. I vol farne creder che xe un afar entrar nel progeto de Unicredit che ne daria 30 milioni per el molo7°,mentre 970 milioni va dopradi in territori extraprovinciali e a favor de enti che xe in concorrenza no solo con el porto triestin,ma con tuto el nostro indoto,cioè con la cità. Ligà a sta storia, xe poi tuti i progeti, cioè le promesse de finanaziamneti fati dal governo central,e che in tanti ani se semo anche dimenticai. L'ultimo xe quel de la piataforma logistica che el xe andà vanti per tuto l'altro ano. Prima doveva eser 300 milioni,che poi xe rivadi a 30 ,e po' più niente perche legio (ieri) che i ga destinado 400 milioni all' offshore de Venezia. La Mona...si ga fato ben a stacarse da l' assoporti ,tanto per quel che servi. Ma tornando a Unicredit,xe una banca ,e quindi la meti i soldi solo se poi i torna indrio radopiadi. Za la bisiacheria xe in sobuglio per quatro novi binari de la Tav che sconvolgeria el paesagio agricolo urban,figurarse se i venisi a saver de come che i farà per colegar el porto canal co tuto el resto del teritorio. Spero inveze che non rientri in sto capitolo i ampliamenti sia de la zona del molo legnami ,sia el congiungimento del molo 5° col 6° ,che esendo una opera dove che ghe entra privati che za lavora nel nostro porto i lo fa in scondon. Chi sa far,tasi.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da Piereto »

Visto che Adler ga tirà fora el picolo del 1961,me son ricordà che per el centenario de l'unità i gaveva stanzià 1 milion de alora per far el novo teatro al posto de quel che i gaveva butà zo quando che i ga fato la sede Rai de Trieste. Xe soldi che nisun ga mai savesto dove che i xe andadi a finir,o almeno mi no me ricordo.Forsi iera le solite promese.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da babatriestina »

per la precision, no ricordo la data de costruzion dela sede Rai, ma el 31 maggio e 1 giugno 1961 mi go fatto ancora un saggio de danza classica al Nuovo, no ancora butado zo. Posso postarve le foto del programma.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Progetti non realizzati

Messaggio da AdlerTS »

Piereto ha scritto:Visto che Adler ga tirà fora el picolo del 1961.
Me diverti sai :-) Quel del 14.02.61 scriveva
dell’imminente inizio dei lavori per i sottopassaggi in piazza Goldoni
. Forse i intendeva vespasiani ?


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste, el futuro”