Trieste - Citta di Cultura???

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
larrysou
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 21
Iscritto il: dom 15 lug 2012, 23:43

Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da larrysou »

Esausto l'argomento se l'Italia e` una vera repubblica, vorrei iniziare un'altro, ma prima faccio i miei scusi perche non voglio offendere nessun, ma qualche commento che faro potrebbe essere preso male. Bisogna ricordare che parlo come uno straniero e anche turista che visita ogni talvolta la citta e esprimo quel che sento come turista. Bon, andemo. Ho visto nel Piccolo che il Comune vol fare un'applicazione per diventare una Citta di Cultura. Quando ho finito da ridere, mi son dito, Cultura? Trieste? Ma come? Ti faccio qualche esempio della citta e grande porto Liverpool, che e circa 80 Km da dove vivo. In questa zone che comprende anche Manchester abitano al incirca 6 milioni di gente se non piu. Liverpool si ha messo circa 4 anni preparandosi per diventare Citta di Cultura. Si, e diventata coronata Citta di Cultura. E stata visitata da milioni, ma milioni di gente, (e bisogna ricordare che ha un punto di interessa e cioe il Club Caverna, posto dove suonava i Beatles che sono anche nati in Liverpool). Mi pare che Liverpool era citta di cultura nel 2008. E ancora oggi non ha ancora rincassata quanto hanno speso per preparare la citta per quel titolo. Ed e` una citta assai viva. Arrivano tanti crocieri, e un porto importante in GB, ha un centro citta assai grande e per di piu due squadre di calcio Liverpool e Everton che sono nella lega Premier dell'Inghilterra. Insomma, una citta grande e importante del paese. Trieste? Dimmi che cosa puo offrire? C'e si, la Politeama, Teatro Verdi, e poi? Ti son arrivata qualche volta a Trieste col treno da Monfalcon? Tutto quel vecchio porto, inusato, sporco, pieno di linee di ferrovia inusata, che bel quadro che presente ai turisti! Negozi che chiudono per tre ore al giorno in mezzo del giorno, e ancora piu sorprendente, tutte le gelaterie nel Viale, che sono chiuse la Domenica, giorno in quando la gente puo andar caminare coi fioi, e devono restare senza un buon gelato. Poi, la citta e divisa in vari zone dove i bar e ristoranti sono chiusi un giorno la settimana. Per non dir che i negozi sono chiusi anche loro la Domenica, aparte quando il Comune decide che possono avere un'occasione speciale. Insomma, una citta ancora immersa negli anni 1800. Ed e, addiritura, per un straniero che visita la citta per la prima volta, come andare indietro 100 anni. Poi, quasi al centro del porto, c'e una ferriera con tutto quel fumo e brutt'odore. Potrei continuare, ma diventa tardi e divento stanco. Pero, se Trieste vuol diventare una citta di cultura, ga bisogno di lavorar tanto per portare la citta nel secolo 21. Costera assai soldi, e si spera che gli introiti coprono gli spese ma quel e un sogno. Basta per ora. Aspetto i commenti.
Buona notte siori. Larry


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da Piereto »

Caro sior Larry la ga ragion. Le direi che ci "muoviamo" a Trieste da sempre seguendo il motto "voio, ma no posso", e quindi in realtà riusciamo a fare molto poco . Per essere una città della cultura ed europea, prima bisogna essere europei, e Trieste geograficamnete è europea, ma i triestini sono anche italiani, ed è l'Italia come organizzazione della vita sociale ad essere poco Europea. L'Italia non ha bisogno di un riconoscimento della sua cultura, espressa non solo nelle opere d'arte che adornano il paese dalle Alpi alla Sicilia, ma deve invece reperire i denari necessari per mantenere il grande patrimonio che essa possiede. Chi governa l'Italia non vuole però che l'industria turistica sia la prima fonte di entrate finanziarie del paese, perchè per rendere efficente questa industria deve cambiare molte regole non solo burocratiche ,ma anche mentalità di agire. In ultima analisi si deve lavorare di più e meglio. Ci sono un sacco di regole che non vanno incontro alle esigenze del turista, che vorrebbe servizi efficenti e orari a lui comodi, mentre invece le norme aiutano solo gli operatori a lavorare poco e a non farsi concorrenza. Cusì come che Larry vien a Trieste, anche mi vado fora de Trieste a far el turista , e noto subito le diferenze in meio che trovo oltre i confini, e co torno me domando ,ma perchè de noi no se pol ?.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da Ciancele »

Caro Larry, caro Piereto (mesi in ordine alfabetico), mi son TRIESTIN dela terza generazion. Le precedenti le iera poco fora de TRST. El 11 de agosto sarò 60 ani via de Trieste. Co’ vegno nela mia cità, son turista. Dormo in albergo. No digo in qual par no far publicità. Tanto no savarè mai che el xe a Opcina, poco prima del confin. Magno in ristorante. Se legè atenti i mii post savè in quai. Stago tre giorni, al massimo quatro. E no poso che confermar quel che ga dito Larry. Noi, triestini e non, vignimo a Trieste per respirar la sua aria e se c......apimo de tuto el resto. Anca el mio dotor, tetesko di Kermania, xe un dei nostri. Quel che ga scrito Larry disturba solo i veri turisti, che magari i disi: Là no ghe vado più. Ma mi go parlà con tanti altri, vignudi anca lori una sola volta a Trieste, e che i disi che i vol tornar de novo. Quel che ga scrito Piereto xe purtropo vero. In Francia, in Germania, in Olanda, in Austria, xe ufici che xe solo par turisti. I te ga cariga de depliant e de informazioni. Utili. In Italia, mi volaria ‘ndar a Grado coi nipotini, te te devi rangiar o rivolgerte ale agenzie, che te vendi quel che le ga e no quel che volaria ‘ver el turista o che ghe serviria. ‘lora: Chi fa da sé fa per tre.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da babatriestina »

scuseme: sè dacordo che spostemo sto ultimo toco in "Trieste il futuro" per discuterlo a parte, perchè col Italia repubblica ( che po se parla del Rilke..) no ga più a ch e far?
perchè me par interessante de aprofondir..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da macondo »

Ciancele
permetime presentarte a Larry de cua sora. El dovessi esser tuo coetaneo (anno + o -), el xe inglese e el ga conosudo Trieste durante el GMA quando el iera soldado. El vien periodicamente a Trieste, quasi tutti i anni. Tra l'altro el parla tedesco fluentemente...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da Ciancele »

Grazie Macondo, ma Larry e mi xe conosemo za, de prima del atrieste. Anca mi iero del BETFOR, so that I speak (or better I try to speak) British English. Nel 1948 o 1949 go 'vù un'oferta de andar in Inghiltera, ma papà no me ga lasà. Iero magiorene, ma go scoltà papà. La seconda volta go solo parlà de 'ndar, ma go trovà lavor a Trieste. Po go trovà che altri forumisti conosi la dita e go dito ch'el mondo xe picio ( ma no'l creserà).


larrysou
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 21
Iscritto il: dom 15 lug 2012, 23:43

Re: Italia - Repubblica???

Messaggio da larrysou »

Elisabetta, ti ga razon. Volevo farmi anche mi un altro thread, ma non son capace di saver came si fa. Mettemo sotto un altro titolo. Ci son tante cose che potrei dire in merito alla voglia di Cosolini di fare citta di cultura. Larry.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da babatriestina »

eco qua, Larry. Go messo come Trieste città di cultura e messo nel futuro, perchè xe progetti ( e voleria dir speranze).
I disi cultura, ma a mi me sa che xe solo che un modo per sperar de ciapar bori.
Po cultura no xe dito che sia istesso che turismo, se fa tanto turismo non culturale.. e anche cultura, xe cultura tante robe, dei musei che se ben me ricordo Larry te disevi che ti no te ghe ga mai messo pie, ala cultura gastronomica che son sicura che inveze ga i sui estimatori, ma perfin i cacciatori de teste del Borneo i disi che xe una loro cultura.. e come che te scrivi di la cultura de Liverpool xe ligada ai Beatles..
ma el argomento de Larry xe cuss' vasto che con calma voleria comentarlo a fondo toco per toco perchè el toca tanti aspetti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da babatriestina »

Un solo comento: Larry se lamenta a ragion che a Trieste xe tanta roba serada de domenica... i triestini discuti e tanti disi che i lavoratori ga diritto a un giorno de pase, ma mi ve digo che mai go visto un posto cussì serado de domenica come che go trovado la Scozia nei anni '70: ierimo nela zona de Glamis Castle, e no trovavimo gnanca un posto averto per pranzar..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da mandi_ »

La cultura inizia dalle Biblioteche aperte.

BIBLIOTECA QUARANTOTTI

lunedì martedì e giovedì 15.00 - 19.00, mercoledì venerdì e sabato 9.00 - 13.00

http://www.retecivica.trieste.it/triest ... efault.asp

BIBLIOTECA CIVICA HORTIS

da lunedì a venerdì dalle 9.00 alle 19.00 e il sabato dalle 9.00 alle 13.00
Chiusura: festività civili e religiose

http://www.retecivica.trieste.it/triest ... ecacivica/


Credo non sarebbe una malvagia idea allungare un pò gli orari. Da molte parti l'apertura della biblioteca è allargata all'intero sabato e alla domenica mattina.Vi assicuro che è piacevole per una persona che lavora trovare la possibilità di avere tempi più dilatati...Inoltre la Biblioteca è un luogo piacevole dove permanere, anche verso sera.

Orario di apertura della BIBLIOTECA a Trento:

da lunedì a venerdì: 8.30 - 20.30
sabato: 8.30 - 18.30

Orario di apertura dell'ARCHIVIO STORICO DEL COMUNE DI TRENTO:
da lunedì a venerdì: 8.30 - 12.30
giovedì: 8.30 - 12.30; 14.00 - 18.00

http://www.bibcom.trento.it/orari_sedi/sede_centrale

BIBLIOTECA ROVERETO

Orario apertura al pubblico

Da lunedì a sabato: 9.00-22.00
Domenica: 9.00-13

Nei mesi di luglio e agosto la biblioteca è chiusa la domenica.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da Piereto »

Buto zo un do idee. Prima roba. Bisogna far de tuto ciò che el turista che xe viniù una prima volta de noi, el posi tornar anche una seconda volta, e per otener sto risultato no xe altro che de meterse nei sui panni e cior nota de tutte le robe che no lo persuadi e lo scontenta. Mi per esempio me ga sai disturbà andar in un museo e trovarlo serà per pausa pranzo, opur perchè el iera serà per restauro, o riposo settimanale. Certo no tuto el patrimonio museale pol restar verto in un paese che gà la metà dei beni artistici de tuto el pianeta, ma qualcosa più de deso se pol far. Stesa roba per i negozi. Se devi poder comprar qualcosa, magari un biscoto anche a le 11 de sera. Le informazioni su orari dei bus dei trasporti co le tabele de altri servizi devi eser ben visibili e presenti almeno alle fermate principali, alla stazion dei bus del treno e nei aeroporti. Qualchidun podesi dir che ogi se naviga in internet col portatile e che no cori più sto vecio modo de informar, ma tanti no ama el computer. Una roba che disturba sai xe trovar alberghi, anzi hotel con tante stelle come funghi, e scarsissimi quei de prezi abordabili. E questo sproporzion la go trovada sai evidente in Italia, fora xe un altro rapporto qualità- prezzo. El steso per i ristoranti. No se pol eser in europa e continuar a pagar el coperto o leger i prezi senza l'iva. Xe più pratico e da fiducia quando xe tuto compreso. Ghe devi eser un uficieto turistico in posizion centrale verto 24 ore. Quanto a Trieste citta turistica e culturale. La cultura xe una roba ,e el turismo pol anche eser ligado anche a la cultura. Mi credo che el turismo triestin sia più del tipo culturale, perchè le beleze naturali che gavemo xe pochete.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da babatriestina »

mandi_ ha scritto:La cultura inizia dalle Biblioteche aperte.

BIBLIOTECA QUARANTOTTI

lunedì martedì e giovedì 15.00 - 19.00, mercoledì venerdì e sabato 9.00 - 13.00

http://www.retecivica.trieste.it/triest ... efault.asp

BIBLIOTECA CIVICA HORTIS

da lunedì a venerdì dalle 9.00 alle 19.00 e il sabato dalle 9.00 alle 13.00
Chiusura: festività civili e religiose

http://www.retecivica.trieste.it/triest ... ecacivica/


Credo non sarebbe una malvagia idea allungare un pò gli orari. Da molte parti l'apertura della biblioteca è allargata all'intero sabato e alla domenica mattina.Vi assicuro che è piacevole per una persona che lavora trovare la possibilità di avere tempi più dilatati...Inoltre la Biblioteca è un luogo piacevole dove permanere, anche verso sera.
non dimentichiamo la Biblioteca Comunale Quarantotti Gambini
QUANDO
lunedì martedì e giovedì 15.00 - 19.00, mercoledì venerdì e sabato 9.00 - 13.00
Chiusura: festività civili e religiose.

e poi c'è la Biblioteca statale Stelio Crise a Palazzo Morpurgo

orari

lunedì-giovedì 8.30-18.30; venerdì-sabato 8.30-13.30

Servizio di prestito: lunedì-giovedì 8.30-18.15; venerdì-sabato 8.30-13.15

Chiuso nelle festività nazionali e il 3 novembre, ricorrenza di san Giusto, patrono della città.

Chiusura parziale: le due settimane finali del mese di luglio, con servizio d'informazione e restituzione di volumi in prestito dalle ore 9.30 alle 12.30; apertura antimeridiana (8.30-13.30) nel periodo natalizio.

Gli uffici amministrativi sono accessibili nell'orario 9.00-13.00 da lunedì a venerdì.


Poi c'è L'emeroteca, un semplice servizio della Civica, nella vecchia sede a pianterreno, con i giornali del giorno e le riviste più comuni, tavoli dove la gete si porta il pc gratuita senza controlli, uno entra si legge il giornale, qualche rivista e se ne va, frequentatissima..

purtroppo sempre più libri e biblioteche stanno sparendo dall'orizzonte culturale popolare ( è di oggi il fallimento della libreria Italo Svevo in Galleria Fenice), colpiti dalla vendita di libri online ma soprattutto dall'illusione che bastino programmi televisivi, wikipedia e internet in generale per farsi una cultura. Poi ci meravigliamo che la gente fa le tesi e tesine col copincolla da internet. :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da mandi_ »

Piereto dise:
Mi credo che el turismo triestin sia più del tipo culturale, perchè le beleze naturali che gavemo xe pochete.
no son tanto d'acordo, scusa Piereto. Trieste xe splendida anche come beleze naturali. Certi tramonti te leva el fià. Certi scorci xe spettacolari. In due passi sei al mare o nel bosco. I castelli de Duin e de Miramare,San Giusto, i parchi. I palazzi, le vie che te te fermi a vardar ogni buso...le fontane, i monumenti, i bar storici ...

A Venezia no te fai el bagno, Genova città l'ho girata, ma per far el bagno de sicur te devi andar in riva a paesi vizini.

Quando rivo a Trieste vado all'agenzia turistica che è in una via vicinisima a Piaza Granda. Mi han sempre spiegato tutto quel che mi serviva, cortesemente.

Son stata anche all'emeroteca, piacevole, tacà a Piazeta Hortis.

Non so bene come funziona il giro culturale dei personaggi letterari de Trieste. A volte ve lezo mentre scrivè: questa xe la casa de, xe dove andava a bever el cafè...Ma no capisso ben l'itinerario, che però ho visto in internet, credo.

Ve assicuro che in giro queste robe le interessa molto.Servirebbe maggior pubblicità.


Un problema per mi xe trovar un hotel no tropo caro vizin al centro. Quei a prezzo buono no ga aria condizionada, ma ventilator.De solito me adato.
Da magnar te trovi ovunque, e ho sempre magnà ben, senza grandi spese, a me giudizio.

Conosso poco i musei, dovrò approfondir.

El me sogno sarebbe en museo del mar a Trieste, quel che xe, xe picio e no rapresenta molto(per mi) quel che xe stada la storia navale de Trieste...svodar e mostrar le casse dei cimeli del Lloyd, de cui no se parla più.

Ho sempre trovato ottime le librerie, pecà che molte le sera. Mi i libri i compro...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
larrysou
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 21
Iscritto il: dom 15 lug 2012, 23:43

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da larrysou »

Ma siori, Citta Culturale, non significa musei e biblioteche. Ho parlato prima della citta Liverpool. Esiste anche li un grande Galleria d'arte, ma ben poche le visite quando era citta culturale. Le gente xe venu per veder dove suoanava i Beatles, e perche xe un grande Centro Citta con dei moltissimi negozi grandi aperti a tutte le ore di giorno e notte. Poi, il Commune ha speso milioni di sterline per rinovare il vecchio porto che e in se stesso ora uno spettacolo. Ma hanno fatto di parate, una tattoa militare, altri spettacolari artistici, delle opere, dei concerti, tutto per attirare gente. E la gente e venuda. I negozi si sono vendute robe, han guadagnato schei. C'erano mostre grandi delle vecchie barche a velo, c'erano delle Nave di guerra da visitare, insomma, tutto l'anno Culturale, il Commune ha fatto, che per la citta, erano miracoli. Ecco, questo e quel che vol la gente di turismo. Pero, ancora oggi, a quattro anni da quando Liverpool era una Citta Culturale, ancora il Comune manca gli introiti. Vorrano anni prima che la citta si ricuperar quanto had dovuta spendere per avere quel titolo. I turisti vengono per divertirsi, di ballare, di magnare, da bere, per sfogarsi in un weekend or di sera. Un esperienza che rimane come un bel ricordo. E Trieste? Rimane bloccato dagli sindaci, dalle unioni, e come una citta Communista, con tanto potere che han i sindaci. Prima roba da fare e di far qualcosa con quella parte del porto indietro la stazione ferroviara. E una vera disgrazia. Li poteva essere una bella piccola citta nova. Li si poteva metter una Luna Park con divertimenti. Ci vuole un Casino. Ci vole un luogo da ballare, e n on solo i disco per i giovani. La bella Piazza Grande, dovrebbe diventare luogo di manifestanti, di una tattoa militare, da bande militari, da bande come quel American Air Force orchestra che era l'anno socrso in Piazza Cavanna, a Montebello Corso Trotto, si doveva essere dei spettacoli equini con i cavalli Lippizaner da Croazia, o dall'Espana e Francia. C'e tante cose che deve essere messa in scena. Ma piu di tutto, i negozi. Non occorre che vergono prima dalle nove, ma che restano verzi tutto il zorno, fino a tardi. Cosi, i negozi devono assumere piu gente per lavorare dei turni (ci son sufficiente disoccupati mi pare in citta) e il Viale dev essere verto anche la Domenica per servire gelati. La Giulia e un posto giusto ma e troppo lontano dal centro citta, dev essere aperta un altra Giulia giu vicino al porto. E quando il Parco di San Giusto e aperto nel 2014, deve essere anche il Castel che fa parte. Non so se sono ancora delle Opere all'aperto lassu, (sono stato li qualche volta nel passato a vedere) e c'era un bel night - I Bastioni Fioriti - che frequentavo una volta. Ci vuole piu Sacri, insomma, la citta, ma non solola citta, ma la GENTE della citta che si sveglia e entra nel secolo 21. C'e` troppo - Che me ne frega - in Trieste. Ma prima del tutto, Il Comune e il Sindaco deve fare propaganda per animare il popolo.
2014 - e il Comune propone di fare delle celebrazioni per 100 anni dall'inizio della Prima Guerra! Che e` un tesi su quale vorrei tornare discutere. MA 2014 sara anche il sessantesimo anniversario del ritorno di Trieste all'Italia. Cussi, si poteva fare una grande celebrazione. Ma con qualche differenza che non discuto qua.
Ecco un pochi delle idea miei per aiutare Trieste diventare citta di cultura. Ma costera. E purtroppo Trieste occupa una parte del territorio dove c'e poca gente, e difficile trovare, ci son pochi alberghi, e, ancora piu sfortunatamente, c'e` troppo - che mi ne frega - tra il popolo.
Larry


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da Piereto »

Le bellezze naturali sono poche : Val Rosandra , la Napoleonica, el sentiero rilke ,la grotta gigante, el carso e anche i tramonti. Per mi xe pochi sopratuto come estension. Miramar , el castel de duin, xe opere architettoniche, no bellezze naturali. Le opere architettoniche no ne manca, e le xe interessanti perchè le xe quasi tute de un breve periodo storico. Trieste xe una cità che dopo la fase emporiale xe rimasta culturale. No manca certo musei biblioteche e teatri ,nè iniziative per ingrumar turisti. Le robe che se podesi far xe tante , ma la cità xe picia, no pol esere liverpol, e noi nianche no volemo che rivi un milion de visitatori in un ano, perchè no ghe saria el posto dove meterli. Ma per organizarse ben, e pensar in grande, ghe vol aver anche i bori, money.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da mandi_ »

Miramar , el castel de duin, xe opere architettoniche, no bellezze naturali
Scusa. te gai rason. Xe che mi ne la me testa le ho riviste no solo come edifici, ma imerse e circondade da natura belisima. Duin ovunque te affacci te vedi mare e vegetazione splendida (no solo parco). Miramar l'ultima volta che l'ho visto no iera trascurada la vegetazion come ades.

El problema sempre e comunque resta i bori da investir.

No so da quanti anni, ma nelle gite organizzate come soggiorno di almeno tre giorni a Trieste no manca mai San Sabba e Basovizza. Dopo i mete Miramar, a volte Duin.
Questo si trova in Rete, ne le offerte de viaggio turistico. Questo ho visto anca ne la me region, ne le aziende de viaggio. Se ve interesa ve meto la locandina vista ieri.

No riesco a capir dove se alloggia 80-100 persone a Trieste, con proposte da gita turistica.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto:No riesco a capir dove se alloggia 80-100 persone a Trieste, con proposte da gita turistica.
Sicome che i turisti no riva a pie ma in camion, te li meti a dormir o in centro (magari in due o tre alberghi vizin) o fora a Sistiana. In 20 minuti te li porti in cità. Anca qua i alberghi in cità i costa de più de quei de fora e alora te fa anca 20/30 chilometri. Ma no a pie o in bici. No vedo el problema. Te podaria far anca meza pension dandoghe la zena.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da babatriestina »

Ieri son stada a Grado.
Nel piazzal de Città giardino che adesso no i fa più el mercatin iera parecchi pullman turistici. No credo che i vegni per visitar Grado. Xe turisti per Trieste che dormi a Grado perchè costa meno. Come quel che va a Firenze ma dormi a Montecatini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da Nini Naridola »

L'altra setimana go acompagnà una scolaresca de Potenza in giro a visitar Trieste (go fato la guida abusivamente e gratuitamente!). I iera in albergo a Isola o Piran perchè, cussì me ga dito le profe, costava assai meno che qua de noi.
Anche dale mie parti, Sistiana, no xe alberghi in grado de ospitar due pullman. Forsi el Motel Agip.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Trieste - Citta di Cultura???

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Anche dale mie parti, Sistiana, no xe alberghi in grado de ospitar due pullman. Forsi el Motel Agip.
Qua i dividi la gente in diversi alberghi. Ma forsi un pullmann ghe sta. Un pullmann xe za circa zinquanta persone. E i le meti in camere a do leti, che te voli o no. Come de militar. Camera singola costa de più.


Torna a “Trieste, el futuro”