Rigassificatori

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sto impianto impedisi co le sue norme de utilizo, el movimento del trafico de le navi ne la baia de Muia. E se i lo fa, adio a molo VIII cioè el prolungamento del scalo legnami, adio al riuso de la zona ex feriera come piataforma logistica, cioè terzo deposito de container dopo el molo VII e VIII, perchè xe tute aree che Mersk ritien bone a Trieste per tenir altri 2 milioni de teu in più. Senza contar che se dovesi dir anche adio al novo attracco Roro nel porto canal zona ex aquila. Quindi xe ancora più giusto dir de no al rigasificator.
questi xe i dubbi che go anche mi, ancora no certezze assolute come che par che te gabi ti, ma sicuro no i ga dado risposte rassicuranti a sti dubbi.
Mi le vedo piutosto come se i gavessi pensado : "sto rigassificator xe un gran intrigo, ma el ocori, quindi metemolo nel canton più fora de man che ghe sia".
E po no me piasi per gente ma proprio per gnente la storia de quel dela Region ( e quindi no xe Roma, ma xe la Region Friuli ( Venezia Giulia)) che ciapa le due opinioni negative de Comun e Provincia de Trieste, disi che no le xe adeguade e le trasforma in positive e cussì risuklta aprovado al unanimità. A mi questa la me par cussì grossa che la xe inconcepibile, e difatti i ghe sta fazendo causa..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Rigassificatori

Messaggio da Zigolo »

El numero de febraio de Konrad, pena vignù fora, xe quasi competamente dedicado al rigassificador.

Xe diversi articoli che par pitosto interessanti (lo go pena ciolto, no go ancora gavù modo de legerlo).

Zerchelo in giro, xe a gratis :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
Zerchelo in giro, xe a gratis :-D
e se no mi lo legevo al emeroteca dela Civica, in Piazza Hortis


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Rigassificatori

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:e se no mi lo legevo al emeroteca dela Civica, in Piazza Hortis
Beh, là se va per leger a gratis quel che de solito se paga. Konrad xe comunque a gratis :lol:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:e se no mi lo legevo al emeroteca dela Civica, in Piazza Hortis
Beh, là se va per leger a gratis quel che de solito se paga. Konrad xe comunque a gratis :lol:
ma alora CHI paga?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Rigassificatori

Messaggio da mandi_ »



"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
Zigolo ha scritto:
babatriestina ha scritto:e se no mi lo legevo al emeroteca dela Civica, in Piazza Hortis
Beh, là se va per leger a gratis quel che de solito se paga. Konrad xe comunque a gratis :lol:
ma alora CHI paga?
dal sito del giornal:
Cos'è Konrad

Dal 1988 è trascorso tanto tempo per un giornale: un infinità di pagine, di annunci di iniziative, conferenze, corsi, dibattiti, seminari, convegni. Ma perché è nato, Konrad? Chi lo fa andare avanti? E come fa ad essere gratuito? La cosa più semplice è chiedere queste cose a una persona che non compare mai, sulle pagine di Konrad, una persona che non scrive mai nessun articolo, una persona senza la quale Konrad non avrebbe neanche visto la luce: Roberto Valerio (direttore editoriale)
Quanto ci guadagni?Il guadagno è zero virgola zero: tutto il ricavato del Konrad è sempre servito solo per farlo crescere, aumentando le pagine, la tiratura, la qualità della stampa e della carta. Sempre riciclata. Però da almeno due anni il giornale è in perdita.

E allora chi lo paga?
In pratica, quelli che ci lavorano, tutti gratuitamente.

Perciò i collaboratori, direttore compreso, non percepiscono nulla?
No, nulla di nulla.

Ma chi ve lo fa fare?
Da anni me lo domando anch'io. Non è solo l'ambizione personale di vedere il nostro nome stampato sul giornale. Ma è che crediamo di svolgere un servizio di informazione che da altre parti non si trova. Alcuni fanno volontariato a favore delle persone malate, noi cerchiamo di farlo a favore di un' informazione che è troppo ammalata.
tuto bel e bon, ma lo vedo distribuido in tantissimi posti in tante copie a gratis.
Capisso el lavoro de volontariato dei giornalisti, ma carta e stampa no xe a gratis. E me par che no la sia gnanca carta de l'aria povera ricilclada
Qualchedun disi che paga Evergreen, quei dei trasporti. Xe vero? xe un babez? perchè se fussi vero che bastassi la gratuità dei redattori e un poca de pubblicità per far avanti i giorni, alora cossa pianzi quei che disi che no pol andar avati senza sovenzion?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Rigassificatori

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto: tuto bel e bon, ma lo vedo distribuido in tantissimi posti in tante copie a gratis.
Capisso el lavoro de volontariato dei giornalisti, ma carta e stampa no xe a gratis. E me par che no la sia gnanca carta de l'aria povera ricilclada
Qualchedun disi che paga Evergreen, quei dei trasporti. Xe vero? xe un babez? perchè se fussi vero che bastassi la gratuità dei redattori e un poca de pubblicità per far avanti i giorni, alora cossa pianzi quei che disi che no pol andar avati senza sovenzion?
No capisso sti dubi. La carta xe riciclada e i introiti xe quei dela publicità e stropa. Forsi semo talmente circondadi da situazioni a dir poco marze che ne par incredibile che possi esserghe ancora realtà simili.

Evergreen (Italia Marittima)? Uno dei tanti inserzionisti: vedi propio el numero de febraio qua citado.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:. Forsi semo talmente circondadi da situazioni a dir poco marze che ne par incredibile che possi esserghe ancora realtà simili.
proprio cussì.. se te pensi che el Primorski se lamentava tempo fa che no i ga bastanza sussidi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste, el futuro”