Rigassificatori

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

D'accordo, ma resta el fatto che el rigassificator de Zaule va contro le normative italiane ed europee, però i se ostina a volerlo far, anche falsificando documenti ed omettendo dati, e senza far un referendum popolare.
Voi penserè, e dove al mondo i voterìa a favor per una roba del genere? Forsi de nisuna parte, ma me par che no i ghe pensi nianche a chieder l'opinion dei abitanti. Anzi, prima i volesi insempiarli con discorsi assurdi e inconsistenti, e dopo, forsi, i accetteria un referendum, ma solo se sicuri de un esito favorevole.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:tuti coverti de pale eoliche... essì che bora no mancassi, ma par che no va ben..
http://www.youtube.com/watch?v=1RcTjdY1 ... re=channel


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Utopia, che se sai bel ma fa rima con idiozia. Se ghe se l'ora de darse una regolada...

Rawa Ruska


Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Un servizio giornalistico da TV Koper-Capodistria:

http://www.youtube.com/watch?v=Ik2vSSR1Wzc


bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

nonostante che per certe robe podessi esser d'accordo col sindaco de trieste, l'altro giorno in un'intervista dove el se dichiarava contento per la nova multiutility, el ricordava che tra quel ed il costruendo (come se già fossi tutto deciso e fatto alla faccia nostra) rigassificatore el futuro(?) della città xe assicurado (???!!?).
tutta stà sicurezza me ga dà un poco de fastidio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

xe la cultura de chi che misura tutto in bori :?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

gavè visto oggi (17) la foto sul piccolo dell'area interessata?
se legè un'altro articolo in europa non i considera l'alto adriatico come via commerciale dei porti, ne per venezia, ne trieste e nianche kapodistria,
forsi per via del rigassificatore.
un botto e diventemo tutti parte del buco nero in fondo all'adriatico.


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Se i lo vol far qua (el governo, digo) se perchè i ga proprio deciso che qua se finì. Altro che cità turistica e con quela scusa tinir verte le boteghe e le scovaze in strada... Metemo su un servizio de pien per i acendini? Mi po stago a Caresana-Mackolje, vizin, vizin...

Rawa Ruska


bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

gò leto ieri a proposito della centrale elettrica scopiada in america per la fuga de gas che le case e i vetri gà tremà a 15 digo 15 chilometri de distanza ...qùa in un chilometro finisi trieste...imagineve vù


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Il governo sloveno ha incaricato oggi il ministero dell’ambiente di preparare la documentazione con la quale intende dimostrare alla Commissione europea che l’Italia, con la costruzione del rigassificatore vicino a Trieste, violerebbe una serie di convenzioni internazionali e alcune direttive europee.
Articolo completo:

http://www.inviatospeciale.com/2010/02/ ... e-europea/


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Prima de far paragoni con altre parti del mondo, saria bel agiornarse. Putropo tuto gira intorno dei interessi economici. Nei USA, dopo 30 anni, Obama ga deciso de tornar al nucleare, in nome dela riduzion de CO2. Ogi con impianti più sicuri de quei de una volta?


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Golfoblu ha scritto: Putropo tuto gira intorno dei interessi economici.
Verissimo. No rivemo a viver senza dispendio de energia, no volemo dipender de chi che ga el rubinetto del petrolio, ma gnanca de quei che ga el rubinetto del gas, no se fidemo del rigassificator e gavemo paura dele centrali nucleari. E gavemo anche l'impression che quasi tutti no ne la conta giusta..
:'-( :'-( :'-(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Però in casa volemo caldo de inverno, fresco d'estate, frigo, TV, microonde e "chi più ne ha più ne metta" e l'energia che dopremo e spechemo (mi compreso) dove la ciolemo e fin quando?
A mi me piaseria farme un impianto a energia solare cole celle suo teto, ma le fliche dove le trovo? No me resta altro che doprar l'energia che me vien fornida zercando solo de sparagnar un poco dove che posso.
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

Ogi el Piccolo conta qualcosa del rigassificator de Omišalj che ve disevo ...
podè leggerlo qua


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Amministrando un altro sito, ho la possibilità di vedere i siti di provenienza dei contatti. In questi giorni ne è arrivato uno proveniente da questo sito

http://xrigasts.99k.org/

dichiaratamente favorevole al rigassificatore. Siccome non è facile trovarne uno, lo metto per far sentire l'altra campana.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da 1382-1918 »

Nela mia contrarietà al rigassificator, perchè tecnologia superada e perchè i ne la vol conzar, te ga fato ben a segnalar sta pagina, anche se i dovesi cambiar colori per poderla leger ben, cusì come che la xe, la risulta proprio ilegibile, e tropo piena de robe in movimento, par una pagina fata da un muleto dele elementari che ghe piasi meter pupoli sui sui quaderni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

1382-1918 ha scritto:par una pagina fata da un muleto dele elementari che ghe piasi meter pupoli sui sui quaderni.
se te li vedi in foto, i xe tuto meno che muleti.. :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

Novità sul progetto del rigassificator Croato: secondo el TG sloven dal momento che attualmente L'OFFERTA SUPERA LA DOMANDA el rigassificator de Veglia xe stado spostado in là de due anni, inaugurazion rimandada dal 2014 al 2016 !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da 1382-1918 »

Me sa che per fortuna no vegnerà fato ne l'un nè l'altro, speremo ben...


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

El fatto che l'offerta superi la domanda faria pensar, ma purtroppo xe tanta gente che guadagna sulla pura costruzion del manufatto e non ghe frega gnente che po' l'impianto sia redditizio o meno :-(


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste, el futuro”