Rigassificatori

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

A Koper sono in visione i documenti per le libere osservazioni da parte dei cittadini a proposito del METANODOTTO TRIESTE – GRADO - VILLESSE, opera accessoria del progetto del rigassificatore. Al momento sono pervenute solo tre "osservazioni"

Gli stessi documenti sono visibili sul sito http://www.arso.gov.si/PVOvloge/
Allegati
gasdotto.JPG
gasdotto.JPG (98.21 KiB) Visto 2318 volte


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

ma no go capido se i cittadini italiani devi andar a far le osservazioni a Capodistria.. cioè xe una specie de referendum sloven rivolto ai triestini?
le 3 osservazioni de xe triestini o de capodistriani?
ma la cartina, xe el atlante stradal del Touring modificado?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

doveria esister un equivalente anche in italia, per legge, ma va saver dove i lo ga messo :-(
quel a Koper nassi per i sloveni...ma penso che sia noi de qua che lori de la pol usar i stessi documenti per farse sentir in Europa !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:ma penso che sia noi de qua che lori de la pol usar i stessi documenti per farse sentir in Europa !
Europa sì ... can no magna can, me par ...seguivo sul TG de Koper (sui TG italiani nisba) a proposito della risposta della Commissione Europea che "ha congelato le inchieste nei confronti del progetto del terminale di rigassificazione di Zaule [...] giacché esse potrebbero interferire con iI dialogo attualmente in
corso tra i due Stati membri (italia e Slovenia)"

trovè tutta la documentazion sul sito de greenaction-transnational :x


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:... can no magna can, me par ...
anche cossa che i se meto dacordo. Scrivi anche El Tuono in materia, el sarà indipendente ma el xe assai contro l'attuale Giunta, ma el file online a mi me disi sempre corrupted e no se verzi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

<<parere positivo della Commissione Via (Valutazione Impatto Ambientale) alla ''fattibilita''' tecnica dei progetti per i due rigassificatori di Zaule (Trieste, su terraferma) e a quello Off-Shore>>

ben messi, semo :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da 1382-1918 »

Ovviamente sta commission Via xe un fantoccio in man a qualchedun.
I zerca de accelerar i tempi perchè me par che qualcosa de contrario se sta movendo a Bruxelles...


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re:

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:Riporto agenzia AGI

Ha dato fastidio al sindaco di Trieste Roberto Dipiazza la nuova presa di posizione della Slovenia contro il rigassificatore di Zaule. Il governo di Lubiana chiede "maggiori dettagli" sull'impatto ambientale e il gasdotto. E il primo cittadino di Trieste dice invece che "si deve andare avanti". "Lo sviluppo di Trieste - sostiene Dipiazza - non puo' essere condizionato da un Paese che ha 1.800.000 abitanti" :roll: :roll: :roll: :roll:
e adesso (agenzia ASCA) 'Il rapporto tra Italia e Slovenia non e' mai stato cosi' buono e cio' contribuisce a migliorare ulteriormente la collaborazione tra i due Paesi [...] Si e' espresso cosi' il sindaco di Trieste Roberto Dipiazza [...] per fare il punto e relazionare sugli esiti del vertice che lo hanno visto presente a Roma all'incontro con i Presidenti d'Italia Giorgio Napolitano e di Slovenia Danilo Turk."

come se cambia in un anno e mezzo !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da 1382-1918 »

Se cambia o se fa i camaleonti a seconda dela situazion?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Rigassificatori

Messaggio da AdlerTS »

a proposito de gas: ieri xe ufficialmente entrado in funzion el gasdotto Nord Stream, che collega la Russia all’Europa occidentale via Baltico senza bisogno de passar per l'Ucraina, la Bielorussia e la Polonia: strano che la notizia sia passada cussì sottovose :twisted:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rigassificatori

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Segnalo l'articolo del Sole 24 ore sul tema

http://www.ilsole24ore.com/art/economia ... d=AbC4KH4E


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Rigassificatori

Messaggio da Piereto »

me son leto l'articolo del sole 24 ore e i commenti. Credo che la storia gabi imposto ai triestini de andar sai cauti nel far scelte de tipo economico,perchè el pericolo de ciapar bidoni ne la storia de la cità xe ancora fortisimo. Per cui semo ,e me meto anche mi,diventai tuti sai conservatori. Però xe anche vero che se te vol un servizio o un bene de tevi pagar dazio, bote piena e moglie imbriaga no xe posibile. Po' xe anche una facenda de democrazia ,che se no sbaglio vol dir el governo de una magioranza. Cioè come no xe permeso che pochi ,cioè una ditatura comandi ,cusì no xe permeso che una minoranza meti el veto. Solo che in Italia le minoranze gà la cassa de risonanza dei media , e sicome no xe bori per far tuto quel che ocoresi e la voia de lavorar xe poca,se ga sempre ciapà tempo. La politica del rinvio xe una carateristica nazionale. Mentre i afari i sfuma, se no te ciol decisioni nel giro de ore,no de ani,e per questo Trieste xe quela che xe. Una bela indormenzada. Xe anche una question de fiducia. Mi son per el rigasificator ,ma ghe vol grandi spazi ; son anche per la tav,perchè nel futuro prosimo le merci e tuti i 300 milioni de europei se moverà e noi poderà andar coi aerei e coi auti che inquina.Le aree protete se una roba bela,ma bisogna far i conti co l'aumento de la popolazion,e proprio perchè ecologia vol dir studio delle case,se devi considerar la presione umana sul sistema,e quindi no se pol salvar tuto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

E adesso?
nissun qua in forum parla.. altro che ponte sul canal..
mi ve dirò: come idea l'idea de far una possibilità de gestir depositi de gas per renderse indipendenti energeticamente non me pareva po tanto strana, ma più che se ghe ne parla e meno me convinzi de farlo come che i disi lori:
troppe domande senza risposta, più tempo che passa e più opinioni contrarie, e adesso po: Comun, provincia se dichiara contrari e la region dà parer favorevole fazendo passar per tuti favorevoli al unanimità! gnanca fato, che za i sta preparando i espropri sul Carso per i tubi del gas.. a mi sta roba me spuza, e no solo de gas.
Anche perchè go letto opinioni completamete opposte: chi disi che el rigassificator blocherà el porto ogni volta che riverà una nave gasiera, e chi disi che no xe vero..
e anche me spuzza, prima tuto se trascina e adesso tutintùn se movi tuto tropo svelto, come co i vol meter davanti a un fatto compiuto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Rigassificatori

Messaggio da Nona Picia »

Bisognassi saver chi e che interessi che se nascondi drio de sta proposta acetada a nome de tuti i triestini de un che sta a Tolmezzo...e che credo che mai lo faria vizin casa sua....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

pena fatta la proposta, el sindaco Dipiazza iera entusiasta: porterà lavoro e bori per tutti, el diseva... po ga cominciado le domande, i dubbi, le critiche, adesso la giunta Cosolini se ga espresso ciaramente contro.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Un paio di immagini della manifestazione di oggi pomeriggio: pioveva che Dio la mandava ( e astasera c'è di nuovo acqua alta, coem si poteva immaginare)
ore 16.30 inizio
Immagine

Immagine
la luce di un lampo
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

queste son le bandiere del WWF
Immagine

un fumogeno
Immagine

Immagine
quando me ne sono andata erano ancora là ad aspettare il governatore Tondo

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

Oggi pomeriggio, rèpete!
altra manifestazione in piazza contro il rigassificatore, stavolta partiva da altri gruppi, alcuni non hanno portato alcun contrassegni ( movimento 5 stelle) altri invece hanno portato bandiere di altre motivazioni più o meno ambentaliste
Raduno in piazza
Immagine
Vicino all'albero
Immagine

al centro il gruppo di Lega Ambiente
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Rigassificatori

Messaggio da babatriestina »

gli ambientalisti servolani
Immagine

piccolo corteo in giro per la piazza, in testa lo striscione sostenuto dai politici di sinistra locali
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Rigassificatori

Messaggio da Piereto »

Mi credo che oltre ale motivazioni ecologiche, e quindi de pegioramento dela qualità de la vita, ghe sia anche persone che ga oramai capì che sto impianto impedisi co le sue norme de utilizo, el movimento del trafico de le navi ne la baia de Muia. E se i lo fa, adio a molo VIII cioè el prolungamento del scalo legnami, adio al riuso de la zona ex feriera come piataforma logistica, cioè terzo deposito de container dopo el molo VII e VIII, perchè xe tute aree che Mersk ritien bone a Trieste per tenir altri 2 milioni de teu in più. Senza contar che se dovesi dir anche adio al novo attracco Roro nel porto canal zona ex aquila. Quindi xe ancora più giusto dir de no al rigasificator. A Roma i se devi eser diti : ciapemo do picioni con una fava. Utilizemo i magici fondai de Trieste, cusì no cori far isole artificiali e nel contempo metemo una piera tombal sul svilupo portuale de Trieste, fazendo gongolar Vernezia e Monfalcon.


Torna a “Trieste, el futuro”