Rigassificatori

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Stamattina a Uno mattina i ga mostrà el rigassificator de Rovigo. El xe grande due volte San Siro (cussì i ga dito) e el xe a 17 km dela costa in Adriatico. L'inaugurazion dovessi esser ogi. I ga mostrà sula cartina che xe o sarà un anche a Tarvisio e i ga nominà anche quel de Trieste, ma nol iera segnà ancora .


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

cussì tra questi, el nostro e el croato podemo ben immaginar l'adriatico a 35 gradi centigradi ... d'inverno ! :twisted:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Xe sicuro che el se scalderia e no sfrediria? Perché per pasar da liquido a aeriforme me pareria che se lo doveria scaldar. O me sbaglio?

Comunque resteria la modifica climatica in un verso o ne'l altro, ma me piaseria saver in che verso.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:cussì tra questi, el nostro e el croato podemo ben immaginar l'adriatico a 35 gradi centigradi ... d'inverno ! :twisted:
Me par che a suo tempo i desessi che el mar se sarìa rafredà....... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Nona Picia ha scritto: I ga mostrà sula cartina che xe o sarà un anche a Tarvisio .
Mio marì giustamente me ga fato notar "un rigassificator a Tarvisio?" Ma giuro che avendo avù el dubbio anche mi, go guardà per tre volte quel che i mostrava e no iera scrito trieste, ma Rovigo e Tarvisio....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Perchè per i Sloveni a Trieste NO e a Capodistria SI'?
Go inteso ogi a Capodistria sì in un telegiornale. Se xè vero, xè mai possibile? Se lori se oponi a quel de Trieste Noi dovessimo oponerse a quel de Koper, o No?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mi stago zercando de capir cossa xe dela storia che i disi che Gas Natural ga fatto futizzi nela valutazion de impatto ambiental, qualchedun ga contestado, i li ga dichiarai colpevoli ma po i ga archiviado el procedimento.. i ga spostado i fascicoli..ma ancora adesso no go capido ben tuta la storia. legio sempre valutazioni de parte.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Anche quel de Rovigo se no sbaglio lo ga fato Gas Natural......


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

La mia considerazion sulla temperatura deriva da un articolo che go letto tempo fa. Gli scarichi del rigassificator xe freddi, ma savemo che la natura de suo cerca sempre de crear equilibri: dal momento che el mediterraneo se sta tropicalizzando, questa acqua freda saria bilanciada dall'afflusso de acqua calda da sud che, visto el maggior volume, alla fine la gaveria vinta.
Xe solo una teoria, ovvio, ma risulta anche verosimile.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Quell'acqua fredda però, no xe semplice acqua, ma acqua clorata, che credo che no ghe fa sai ben ai pessi del nostro mar, e nianca a noi, visto che quei pessi va a finir, in parte, sui banchi delle pescherie.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No voleria eser frainteso: no volevo dir che acqua freda xe meio dela calda. Volevo solo capir, come che me piaseria capir come mai che la vien clorada. Te me sa spiegar?


bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

forsi perchè la se combina coll'acqua salada e no la fà depositi nei circuiti....mi la gò butada.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

I ga dito che su internet dovessi esser disponibile la documentazion per la V.I.A. del rigassificator de Montemuschio (Omišalj), in Croazia.
Magari '82-'18 che se disbriga ben col croato me aiuta a zercarla ....


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

Go zercado, ma no go trovado novità, però me son imbattudo nel sito de quei che dovesi costruirlo: http://www.adria-lng.hr/


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

No savevo sta roba de la Croazia. Motivo de più per no voler sto afar in golfo. E i nostri paiazi dovesi oporse a quel Croato. Za me imagino la gente al bagno che scegli tra un orada e un branzin za leso... :-) in aqua de mar!
Quando i capirà che cultura e natura se el meo bisnis che se pol curar iveze de continuar col zemento? gavè visto i alberi sparidi in zito davanti el Voilà e le Coop de Domio? nisun ga dito niente! e deso se bel, liso e pien de auti Dio che bel che se! ghe rompeva l'asfalto... e lori a mi me rompi le scatole.

Rawa Ruska


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el idea de no dover dipender del petrolio o del rubinetto del gas la condivido anche mi, ma no volessi che finissi pezo el tacon che el buso!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Rawa Ruska ha scritto:No savevo sta roba de la Croazia. Motivo de più per no voler sto afar in golfo. E i nostri paiazi dovesi oporse a quel Croato. Za me imagino la gente al bagno che scegli tra un orada e un branzin za leso... :-) in aqua de mar!
Scuseme, no xe per farghe la punta, ma giusto per ciarir le robe: el rigassificator no faria orade e branzini lesi, ma tut'al più surgelai. E infati de qualche parte, no so se a Trieste, i pensa de doprar el fredo dela rigasificazion per l'industria dei surgelati.

Questo no vol dir che mi vedo favorevolmente el rigasificator, sul quale anzi go parechie perplesità per esempio per el ciclo termodinamico de compresion e espansion del gas che ga el suo costo energetico, superior a quel de mandar el gas nei gasdoti.

Però devo dir che son, forsi me sbaglio, più contrario al nucleare, almeno fin a quando che no se trova dove meter le scovaze che vien fora. E son anche convinto che se volemo la lavatrice, la lavastoviglie, l'aria condizionada co fa caldo, i caloriferi co xe bora, el fon, el televisor sempre più grande e sempre impizà e el calcolator per navigar su internet (se savesi quanto che consuma de corente tuta sta baraca de server, router, ecc.), de qualche parte la corente la dovemo far.

Opur dovemo taiar sui consumi, posibilmente dei altri, però, e no i mii, perché i mii xe tuti indispensabili.

Opur podesimo ingrumar un ciapo de extracomunitari e farli pedalar tuto el giorno tacai a una dinamo e, oltre che far corente, afanai come che i saria, coi polmoni i ne filtrasi l'aria dele scovaze dela feriera. (Domando scusa per la batuta macabra, sopratuto ai extracomunitari)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Son dacordo anche mi su quel che te disi, per quel che riguarda la prte tecnica no digo niente perchè no capisso niente, me fido de voi. D'altra parte, de una parte o del'altra, l'energia bisogna trovarla e anche a mi el nucleare me fa più paura del rigassificator congelante, che tra l'alttro go sentì giorni qualcossa che naturalmente no go capì :oops: per riconvertir el fredo che provocherà el rigassificator.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e no arivo gnanche a imaginar el Lanaro- o el Hermada, come che preferì, o el Orsario che iero domenica, e gnanca el Nanos, tuti coverti de pale eoliche... essì che bora no mancassi, ma par che no va ben..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Quel no perchè xè bruto de veder, quel no perchè iazza el mar e zonta cloro (?), quel'altro no perchè le scorie, le radiazioni in caso de guasto, ecc.: e alora l'energia che dopremo tuti in abondanza dove andemo a ciorla se i russi, come che xè sucesso, ne taia el rifornimento?
Che se fazi avanti chi che xè in grado de trovar una soluzion che contenti tuti: che ne daghi tuta l'energia necessaria e no fazi nissun dano, nè grande, ne picio, nè minuscolo sia al'ambiente che ai oci, ecc. ecc.
Purtropo in una maniera o nel'altra bisogna contentarse e sceglier quel che, se anche no va tanto ben, xè quel che fà meno dani sia subito che in futuro.
No steve rabiar, ma penso che bisogna far de necessità virtù.
ciao
sum culex


Torna a “Trieste, el futuro”