Rigassificatori

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Qua i ipotizza che alla fin fine la slovenia comunque non resterà a lungo contraria :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

No capiso come mai nell'articolo i disi che i ga intenzion de raddoppiar il reattor de Krško, quando ghe xe za un accordo con la Croazia per la definitiva chiusura della centrale nel 2023. :?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

intanto- notizia de oggi. i incontri bilaterali salta e xe rimandai a data de destinarse.
Savevi che Krsko in tedesco xe Gurkfeld, campo de cucumeri?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Messaggio da 1382-1918 »

babatriestina ha scritto:intanto- notizia de oggi. i incontri bilaterali salta e xe rimandai a data de destinarse.
Savevi che Krsko in tedesco xe Gurkfeld, campo de cucumeri?
Sì! :wink:
Una vecia mappa (metà '800) del comun censuario de Gurkfeld / Kerško, nella Carniola.

Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

continuando col picio :offtopic: : cocumero xe krastavac in croato (e a casa mia), in sloven, inveze ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ahem! Gurke xe cocomero ... in tedesco, come feld d'altronde! :wink:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Gurke, oltre che el cocomero, vol indicar anche el cetriolo...... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Ahem! Gurke xe cocomero ... in tedesco, come feld d'altronde! :wink:
ahem ..... Gurk xe cucumero ossia cetriolo, no cocomero che xe anguria!!! :roll:

e go i mii riveriti dubbi che Gurk possi anche indicar la angurie ( "oltre che cocomero" che scrivi NonaPicia)

Mi gavevo scritto in triestin Campo de cucumeri e no podevo riferirme che ai cetrioli


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se me ricordo ben, no go tempo de controllar, l'anguria dovessi esser "Wassergurke" o qualcossa del genere


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

A mi me resta sul stomigo ... come el rigasificator. Penso che sia inutile zigar che lori devi farse i fati sui ingerenze e cusì via. Bisogna imparar a ragionar in termini comuni, ma no globali. Val ovio anche el viceserva...

Rawa Ruska


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Rawa Ruska ha scritto:Bisogna imparar a ragionar in termini comuni, ma no globali.
Me piasi sto distinguo.

Mi lo interpreto cussì: ragionar in termini comuni significa discuter per cior insieme dele decisioni, condividerle (anche perché se condividi una region, un teritorio, al di là dei confini aministrativi).

Globalizazion inveze xe l'imposizion de un modo de viver, pensar, agir... al quale tuti, volenti o nolenti, dovarìa adeguarse, in nome de qualche fantasioso vantagio comune.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto: Globalizazion inveze xe l'imposizion de un modo de viver, pensar, agir... al quale tuti, volenti o nolenti, dovarìa adeguarse, in nome de qualche fantasioso vantagio comune.
questa però xe una standardizzazion, omogeneizzazion; la globalizzazion, almeno nel senso originario voleva riferirse secondo wikipediaxe definida come:
Con il termine globalizzazione si indica il fenomeno di crescita progressiva delle relazioni e degli scambi a livello mondiale in diversi ambiti, il cui effetto principale è una decisa convergenza economica e culturale tra i Paesi del mondo.
Wiki inglese:
Globalization (or globalisation) describes an ongoing process by which regional economies, societies and cultures have become integrated through a globe-spanning network of exchange
insomma, bisogna meterse dacordo sui termini, se no magari se discuti attribuindoghe ala stessa parola significati diferenti..
( semo un fià :offtopic: )


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Nona Picia ha scritto:Se me ricordo ben, no go tempo de controllar, l'anguria dovessi esser "Wassergurke" o qualcossa del genere
No xe Wassergurke ma WASSERMELONEN......


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:( semo un fià :offtopic: )
Solo un fià co' la globalizazion, un poco de più coi cucumeri :lol:

Rivedemo el termine globalizazion: in che direzion sta andando la decisa convergenza economica e culturale tra i Paesi del mondo?

Verso l'omologazion al modo de vita ocidentale, al svilupo economico come fine ultimo e supremo.

Me par che ghe entra bastanza col rigassificator, considerando quel che ghe xe de drio e che xe sta anche tratà in sto topic.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto:
Rivedemo el termine globalizazion: in che direzion sta andando la decisa convergenza economica e culturale tra i Paesi del mondo?

Verso l'omologazion al modo de vita ocidentale, al svilupo economico come fine ultimo e supremo.
Me permetto de no esser completamente dacordo su un'affermazion cussì perentoria come l'omologazion al modo de vita occidental. El mondo occidental, proprio per la globalizzazion, ga perso de sicurezza in se stesso ( pensa al successo del buddismo fora dei loghi dove che el iera tradizionalmente) e no xe più in grado de impor le propie idee, anzi no sa spesso più quali che le xe. Certo xe che occidente e "oriente" ( ma altri preferissi dir Nord e Sud) se ga appiatido nel misurar tutto in termini de bori.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:
Zigolo ha scritto:Certo xe che occidente e "oriente" ( ma altri preferissi dir Nord e Sud) se ga appiatido nel misurar tutto in termini de bori.
E de dove vien sta tendenza? Da Est o da Ovest? Da Nord o da Sud?


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

No stemo far la ponta, che se gavemo capì. Globalizazion sè businnes per pochi e come se pol dir senza dirla in triestin .... alta per i altri! tuti, quei pici e quei medi. Finis. Podemo spacar el cavel in quatro ma el mal vien de chi che vol e pol far quel che vol... No se bei tempi, a mi no me piasi. Ciaro cosa che volevo dir col mio distinguo?
Zigolo ga capido. Po podemo parlar fin doman, tanto se i vol i ne lo sgnaca anche in corte...

Rawa Ruska


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me par però che npn gavemo mai parlado del rigassificator a Montemuschio (Omišalj) in Croazia: sommado col nostro saria un bel trauma per l'Adriatico ! Me par però che de questo se parli poco ...


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Me par però che npn gavemo mai parlado del rigassificator a Montemuschio (Omišalj) in Croazia: ...
contine qualcossa, che so poco: el xe za? i lo ga de far? e de quel de Rovigo? gnanca quel tanto lontan no xe, in linea de aria..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Al momento non l'esisti, ma i volessi farlo nell'area visavì dove xe una raffineria sulla strada per Crikvenica, una zona nata bela, ma za devastada.
Previsto in funzionamento nel 2014, i ga in piedi anche lori una procedura de valutazion de impatto ambientale simile alla nostra, ma me domando se i tecnici valuta i due impianti distintamente o se ga fato anche una prevision dei dannni all'Adriatico dei due stabilimenti che funzioni in contemporanea. A sto punto mancassi solo anche un sloven e fussimo proprio conzai per le feste.


Immagine


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste, el futuro”