Mio nono

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Giusto. Ma se sopratuto el logo che ghe da el nome alla battaglia del 9 10 settembre 1914: la battaglia di Rawa Ruska, che qualchedun ciama anche de Grodek. Se due località una a fianco e l'alta de sora de la strada Lemberg - Przemysl. I Austriaci iera in ritirata e dopo sta battaglia comincia la storia dei asedi de Przemysl. Un batalion del 97 ga anche stampà una cartolina a ricordo de Rawa Ruska. Grodek se dove che Georg Trakl, poeta e sanitario, perdi i lumi. Po in ospedal el scrivi la lirica Grodek e dopo ... el se suicida per le trope robe orende che el gaveva visto.

Ciao Rawa Ruska


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

El mio nono austriaco.....

Messaggio da Nona Picia »

Ecco el mio nono austriaco in una dele prime auto che el ga guidà col iera soldà.
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Messaggio da McFriend »

Un libro molto interessante su gli ex soldati austriaci (trentini e triestini) che erano in prigionia in Russia e che racconta delle loro vicende. Molti vennero arruolati dall'Esercito Italiano per combattere l'Armata Rossa nei famosi "Battaglioni Neri". Il libro si intitola: Trentini e Italiani contro l'Armata Rossa, la storia dei Corpi di Spedizione in Estremo Oriente e dei "Battaglioni Neri" di A. Mautone.


My heart's in the Highlands
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Molto interessante la foto con il dispositivo anti - agguati, il nonno di quelli usati dagli alleati sulle Jeep anche da noi, almeno fino al '54.

Rawa Rusak


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

la Storia se ripeti, i gà lo steso dispositivo anca i Lince dei Parà in Afganistan..


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8709
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Rawa Ruska ha scritto:Molto interessante la foto con il dispositivo anti - agguati, il nonno di quelli usati dagli alleati sulle Jeep anche da noi, almeno fino al '54
Scuseme la mia ignoranza. Qual saria?


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Messaggio da VetRitter »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Rawa Ruska ha scritto:Molto interessante la foto con il dispositivo anti - agguati, il nonno di quelli usati dagli alleati sulle Jeep anche da noi, almeno fino al '54
Scuseme la mia ignoranza. Qual saria?
quel tubo o sbara de fero fisà sul davanti dei veicoli, servi per deviar i cavi tesi lungo le strade, e che da una machina in velocità no se riva a veder..

la fantasia del'uomo per copar i propri simili xe infinida..

saluti


ianmarin
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: mer 17 apr 2013, 20:08

Re: Mio nono

Messaggio da ianmarin »

Lugara ha scritto:Eco mio nono (quel nono "famoso" che me ga lassado tuti quei libri e quele note e che conossè ormai ben) a San Stino di Livenza el luglio 1918: el xe quel con de sora l'asterisco: Immagine
come mai non riesco a veder l'immagine indicata?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Mio nono

Messaggio da AdlerTS »

Alcune immagini sono andate perdute a causa del servizio di Imageshack .... sorry !


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Mio nono me contava che ...”