Vittorio Emanuele III

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
trieste1
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 108
Iscritto il: mar 15 lug 2008, 12:52
Località: Wales, UK

Vittorio Emanuele III

Messaggio da trieste1 »

Hi All
When were these taken.
They are printed as postcards on the reverse by A Sanzin Via Roma 20, and embossed as well.
Aldo


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

That's correct. Visit of the King VE on the 1919 (I believe).


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

De tute ste bele robe in inglese, saria possibile aver una traduzion per i ignoranti, please? :oops:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

dovessi esser due foto de una visita de Vittorio Emanuele III a Trieste, ma no se le riva a veder :(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
trieste1
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 108
Iscritto il: mar 15 lug 2008, 12:52
Località: Wales, UK

Messaggio da trieste1 »

here are the pictures again
Allegati
VEIII1.jpg
VEIII2.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

in the first one, the King is with Queen Elena, taller than him, in the second with a daughter, I guess Jolanda, later married Calvi di Bergolo: she has a likeness with her brother Umberto

Nella prima el xe cola regina Elena, ben più grande de lu ( Curtatone e Montanara), e nella seconda con una fia, a ocio diria Jolanda ( po sposada Calvi di Bergolo), la ghe somiglia assai al fradel Umberto. Forsi xe la visita che gavevo messo una foto mi, in Piazza Stazion.
Xe stado in una de queste visite, i conta, che una muletta carsolina ghe ga portado i fiori alla regina Elena, che de bona montenegrina la ga ringraziada con un bel Hvala lepa, ala faccia che iera uficialmente proibido parlar in sloven...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

Quando el xe vignudo a Trieste ? quando xe stada la famosa visita del "rion del re" ? Le caserme de Rozzol xe stade inaugurade nel 1926 alla presenza del re.
domando perché go una curiosità da verificar in proposito .....


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da sum culex »

Mi so solo perchè i mii veci me ga contà e no perche go prove: el rion del Re a Rozzol xè sta inaugurà dal Re nel 1928 e prprio per quel el se ciama Rion de Re; a conferma de questo sul angolo tra le vie del Eremo e D'Angeli ghe xè ancora l'asta (el pal) dela bandiera messo là per l'inaugurazion.
No posso dir quanto che sta data sia atendibile se non per i raconti de chi che xè vignù a abitar in rion de re nel 1928.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

Me manca el volume Chiadino e Rozzol de Zubini, dove che son sicura che ghe sarà la storia.
Mi so solo che el se ciama Rion del Re perchè el xe stado inaugurado per i 25 anni de regno de Vittorio Emanuele, so che el xe vegnudo qua nel 22 e anche subito nel 18 come che prova ste foto del mio album de famiglia:

Immagine
la data xe messa de man de mio papà, che allora ghe iera.. 11 novembre 1918
Tegnudo conto che a destra xe el Duca d'Aosta,almeno me par, che el iera un toco de omo, me sa che drio del pergolo el Re iera montado su un scagnetto.. :-D
Gavè notado una roba? el tricolor... nol ga in mezzo el stemma sabaudo! :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da VetRitter »

azzardo un riconoscimento..
da sinistra a destra:
Petitti di Roreto, Diaz, V.E. III, il Duca d'Aosta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

VetRitter ha scritto:azzardo un riconoscimento..
da sinistra a destra:
Petitti di Roreto, Diaz, V.E. III, il Duca d'Aosta.
su Petitti di Roreto son sicurissima anche mi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:iForsi xe la visita che gavevo messo una foto mi, in Piazza Stazion.
dove che la gavevo messa no so, ma intanto la rimetto:
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da VetRitter »

Duca d'Aosta:
Diaz:
entrambe dalla rete. e ditemi se il Duca d'Aosta non assomiglia a un grande principe napoletano...
Allegati
da: cronologialeonardo.it
da: cronologialeonardo.it
04-generale armando diaz.png (67.11 KiB) Visto 3876 volte
da: confederazione nobiliare Italiana
da: confederazione nobiliare Italiana
aosta1.jpg (19.17 KiB) Visto 3876 volte


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da VetRitter »

dubbio..
il secondo da sinistra potrebbe essere Badoglio
Allegati
da: digilanderfiammecremisi.it
da: digilanderfiammecremisi.it
pietrobadoglio01.jpg (12.92 KiB) Visto 3875 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Scuseme una riflession estemporanea; magari ne gavè parlà de un'altra parte.

Perché Vittorio Emanuele III?

O se preferì, perché el primo re d'Italia se ga ciama Vittorio Emanuele SECONDO e non primo? Allora ga ragion i Sardi che disi che el regno d'Italia xe in realtà una estension del regno de Sardegna (neanche del Piemonte, perché me par che el regno iera de Sardegna)?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Scuseme una riflession estemporanea; magari ne gavè parlà de un'altra parte.

Perché Vittorio Emanuele III?

O se preferì, perché el primo re d'Italia se ga ciama Vittorio Emanuele SECONDO e non primo? Allora ga ragion i Sardi che disi che el regno d'Italia xe in realtà una estension del regno de Sardegna (neanche del Piemonte, perché me par che el regno iera de Sardegna)?
La question xe riportada e discussa su tutti i libri de storia italiana, al momento della proclamazion del regno d'Italia. No me ricordo le motivazioni, ma forsi era per riguardo al suo predecessor Vittorio Emanuele I, morto miga tanti anni prima. O semplicemente nol voleva cambiar nome..
Ghe xe alcuni esempi simili molto più antichi della storia de Francia, coi Luigi.. prova a zercar chi che iera Luigi I ( in Francia..) Tanti altri invece ga fatto el cambio ( Giacomo Stuart, VI de Scozia e I d'Inghilterra, Enrico III de Navarra e IV de Francia) .


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da VetRitter »

ciò, che problemi che i gàveva sti poveri nobili....


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

AdlerTS ha scritto:domando perché go una curiosità da verificar in proposito .....
volevo verificar questo: i me ga dito che nel gennaio 1930 ghe xe stada a Trieste una serie de matrimoni che, vista la concomitanza con qualche visita reale (o qualcossa del genere) jera completamente a carico del Comun. Non rivando a trovar gnente in proposito, volevo partir almeno dal capir se nel gennaio 1930 el re d'italia ( o qualche suo parente) xe passado de qua ...


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:(neanche del Piemonte, perché me par che el regno iera de Sardegna)?
i ga cambiado un per de volte nome, come tanti altri , fra la fin del Seicento e el Settecento: per secoli i xe stadi prima Conti e po Duchi de Savoia, po a un zerto punto i ga ciapado prima la Corsica che i ghe ga scambiado con la Sardegna e i ga ciapado el titolo de re: più o meno ala stessa epoca che xe deventadi re quei de Prussia, quei de Baviera, de Sassonia... e che i Borboni de zo iera de Sicilia, de Napoli, delle Due Sicilie..
me par de ricordar un libro de storia che contava cussì el settecento: le grandi potenze ( Francia, Spagna, Austria e più pici Inghilterra e Olanda, più de fora Russia) se fazeva la guerra in tutta Europa( e nelle colonie) nel Settecento, po i fazeva la pase , i se scambiava territori e co iera de compensar i se attribuiva qualcossa fra i territori italiani ( La Toscana ai Lorena per averghe cavado la Lorena, tanto per dir una famosa..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Vittorio Emanuele III

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:Me manca el volume Chiadino e Rozzol de Zubini, dove che son sicura che ghe sarà la storia.
te ga ragion, questo lo gavevo mi:
Zubini ha scritto:Per solenizzare il XXV giubileo di regno di VE III, il sindaco di Trieste, senatore Giorgio Pitacco, affidò all'ICAM le elargizioni raccolte con sottoscrizione popolare per costruire villette destinate ad accogliere famiglie con prole gracile e numerosa. Venne inaugurato così il Rione del RE, alla presenza di VE III il 24 maggio (!) 1927: il rione contava 54 villetteindipendenti con prorpio giardino, che costarono 3.533.877 lire
niente a che veder con el gennaio 1930, quindi.

Secondo la tabella riportada da SPMC saria costade 2.717.333 de euro de oggi... diviso 54 fa poco più de 50.000 euro l'una :-)


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Mio nono me contava che ...”