roba "nova" che no xe più

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

roba "nova" che no xe più

Messaggio da babatriestina »

No savevo ben dove meter sta roba, ma ieri passando per via Carducci go fotografado sto sportel serado:

Immagine

ve ricorda qualcossa?

la iera in funzion una ventina de anni fa, me par, e iera el sportel automatico per certificati: se inseriva la tessera col codice fiscal e se podeva gaver certificati in carta libera o a pagamento bollai. Lo go doprado un per de volte per certificati de morte de mio papà. Po tutintùn i ga serado. Perchè? no andava ben? iera frodi? me piaseria saver perchè un servizio cussì semplice e utile xe stado eliminado. perchè le banche che li ospitava no ghe ne ga più volesto saver? un altro iera in via Battisti, vizin del Cafè san Marco..
me par che se ciamava Sportello del cittadino


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da AdlerTS »

Mi go presente quela de via batisti ... che me par che non i ga avudo gnanche el bon gusto de "chiuderla" come questa, ma la xe semplicemente abandonada .... altri soldi publici spesi ben :-(


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Per mi i xe stai lasai andar perché ormai no se domanda più certificati. Se autocertifica tuto o quasi. E per quel poco xe i centri civici.

E sui centri civici gaveria qualcosa de dir: VIP (Vecio In Pension) son andà a farme la carta de identità dove e quando che me fazeva comodo. Ma un che lavora, ve par giusto che devi cior ferie? I sera tuti ale 4 o 4 e meza e al sabato xe tuto serà.

Me par che a un che lavora darghe la posibilità de andar de sabato o de sera, magari prenotando, no saria una cativa idea, visto che 'ver la carta de identità xe obligatorio.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Piereto »

Scusa spmc se ciogo el spunto de la carta de identità che te citi, ma me son sempre domandà come mai ghe xe un posto sul foglio cartaceo de la carta dove che se podesi, anzi se dovesi meter la impronta digitale. (Mancherà el regolamento de aplicazion de una lege che i se gà dimentica ?). Da quando che xe nate ste carte , credo dopo el 1945, el spazio xe sempre sta svodo. Savemo tuti che aver le impronte digitali de tuti faciliteria le operazioni de polizia,e forsi per quasto xe rimasto tuto letera morta. Cusì quando che se vedi nei telefilm polizieschi che i tira fora dai database (archivi) impronte e dna, de noi no se pol. Pecà.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se te fa la carta elettronica, formato carta de credito, i te ciol anche l'impronta digital.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Piereto »

Bona notizia, comunque pecà che parechi milioni de italiani pol doprar ancora quela de carta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da babatriestina »

mi son la prima che dopra quela de carta, che costa de meno e anche me par che in viaggio i la preferissi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Nona Picia »

Mi go quela eletronica, ma no me ricordo che i me gabi ciolto l'impronta digitale....però al rinovo i me ga dà el prolungamento in carta ....me domando perchè noi sia capaci de inserir dati sula carta eletronica....anche per la tessera sanitaria, dovendo inserir el codice 48 e più avanti el nome del novo dotor, go dovù due volte far la tessera nova in carta....xe questo el "progresso"?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Piereto »

Sicome son pien de domande, ma perchè no se pol aver una carta magnetica unica che servisi per tute le robe, identificazion, fisco, sanità ? Tropo facile ? Tropo ordine?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da babatriestina »

Cossa saria sta novità? meio prima.... co iera Austria no iera sti trapolezi... ( reazion de triestin medio)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Sicome son pien de domande, ma perchè no se pol aver una carta magnetica unica che servisi per tute le robe, identificazion, fisco, sanità ? Tropo facile ? Tropo ordine?
Co go fato la carta de identità, nela mia ingenuità, go domandà: perché gavemo una tesera sanitaria/fiscale che no servi a gnente (se pol cambiar solo el dotor de base, roba che se fa ogni giorno) e una carta de identità che no servi a gnente. No se podeva far una sola?

La risposta, che no xe una risposta, de l'impiegata xe stada "Ga vinto i apalti due dite diverse". Ela poi no iera tegnuda a saver, ma xe una de quele robe che me fa andar fora dei gangheri (son raffinato; sostituì pur la perifrasi con un verbo solo dela prima coniugazion).

Anni fa gavevo seguì un poco la storia dele strade in Italia: l'esercito gaveva un suo database elettronico, la protezion civile el suo, l'anas el suo, la provincia el suo... e no i se parlava un co l'altro.

Me ricorda una impiegata laureada che go conosù ani fa; la se rabiava che no i ghe dava un computer novo, però ela no saveva salvar su disco una letera, per cui se la doveva scriverla tre volte la la scriveva tre volte...

Lo disi anche il Vangelo "Non si può mettere una toppa di panno nuovo su un vestito vecchio. Il rattoppo nuovo squarcia il vecchio e si forma uno strappo peggiore."


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Piereto »

Co una carta sola magna un solo, e co diese carte se magna in diese. ( el verbo magnar pol esere sostituì con quel che se vol, ma la filosofia no cambia).
BT disi "Cossa saria sta novità? meio prima.... co iera Austria no iera sti trapolezi... ( reazion de triestin medio)". Anche se pol sembrar de andar fora argomento, savè che 100 ani fa , co se presentava un progeto edilizio, la comision comunale asburgica lavorava sempre, e dopo 7 o 10 giorni gavevi el benestar. Dopo i veniva in sopraluogo per veder se se iera seguido el progeto e se se iera rispetadi i tempi, e co iera finì la costruzion i dava el nulla osta per andar a abitar. Ogi ghe vol sie mesi, per ben che la vadi, e no digo altro.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Nona Picia »

Caro Piereto, semo nel'epoca del "magna magna" e lassa che i altri crepi de fame....percui, mi go due tessere sanitarie e una carta d'identità che negli intenti de chi che se la ga pensada ogniduna doveva esser unica e servir per tuto...inveze noi xe boni gnanche de agiunger dati a quele che se ga....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da molighe el fil »

Tutti parla de semplificasion-
Sentì sta qua.
L'altro ano uno dei mii fioi doveva traslocar el su uficio dala periferia a via san Lazzaro.
Mi che gavevo ancora el camion dopo aver serà la botega de marangon, ghe go dito che podevimo far tuto da soli.
Per far le robe in regola son 'ndà dele guardie del radicio in via Genova che me insegni cosa che dovevo far.
Prima de tuto dovevo far una domanda per pasar per via Mazzini con do carte con bolo de quindise euri (semo za a trenta), dopo un conto corente de vinti euri e adeso semo a zinquantuno.
No xe finì.
Per fermarme in via san Lazzaro dovevo pagar altre zinquantun euri (boli e conto corente), in più i voleva le foto del posto dove metevo el camion e una fideiusion dela banca de dozentozinquanta euri per ogni metro quadrato che ocupava el camion (undise metri quadrati).
La vigilesa, sai cocola, la me ga dito, che la multa costava meno dei permesi e che fazesi come che volevo ma ela no me gaveva dito gnente


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da molighe el fil »

Me son dismenticà de dir che per ogni domanda iera de spetar almeno una setimana per la risposta dele comisioni


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da babatriestina »

molighe el fil ha scritto: La vigilesa, sai cocola, la me ga dito, che la multa costava meno dei permesi e che fazesi come che volevo ma ela no me gaveva dito gnente
:cheezy_298: :cheezy_298: :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: E sui centri civici gaveria qualcosa de dir: VIP (Vecio In Pension) ....
Se impara sempre qualcosa. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: roba "nova" che no xe più

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:me par che se ciamava Sportello del cittadino
gogolando se trova ancora una adkronos del 1995 che riporta:
Trieste, 20 giu. (Adnkronos) - Offrire nuovi servizi al cittadino, creare una comunicazione diretta con il pubblico, fornire risposte efficaci, semplificare le procedure amministrative, sono alcuni dei principali obiettivi che in questi anni si sta ponendo la Pubblica Amministrazione. La trasparenza e la rapidita' nell'azione amministrativa puo' essere raggiunta, oltre che con una riorganizzazione e modernizzazione dell'attivita' lavorativa, anche con la costituzione degli appositi Uffici relazioni con il pubblico. In quest'ottica, anche il comune di Trieste sta avviando un progetto di comunicazione pubblica che coinvolgera, non solo l'Amministrazone comunale, ma anche altri enti ed associazioni della citta', allo scopo di fornire, con l'utilizzo di strumenti informatici e multimediali, informazioni sui servizi e sulle attivita' dell'amministrazione, nonche' informazioni turistiche, sociali e culturali di pubblica utilita'.


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Mio nono me contava che ...”