Cosa fè per l'ultimo?

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Cosa fazo per l'ultimo de l'anno?

Vado a una grande festa con ballo, pupe/pupi e rock'n'roll
0
Nessun voto
Vado a una cena in un local super figo
0
Nessun voto
Vado in piaza Unità a veder i foghi
1
14%
Vado da amici
0
Nessun voto
Resto a casa a vardar la television
1
14%
Resto a casa a dormir
1
14%
No go ancora pensado
2
29%
No ve poso dir... robe turche!
1
14%
Ma che te.... Xe fati miei
0
Nessun voto
E quando xe l'ultimo de l'anno?
1
14%
 
Voti totali: 7

Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Cosa fè per l'ultimo?

Messaggio da rofizal »

Se avicina l'ultimo de l'anno, gavè za programado?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

No go ancora programado, ma me sa che anderò in piazza a veder i foghi. Anche perchè le proposte alternative che me xe vegnude contempla sempre notolade fin tardi e me son acorta che el giorno dopo no arivo a dormir fin tardi e resto come un zombi: un anno che iero a casa col mal de gola e che son andada a dormira a mezzanotte e no ale 3- 4 de mattina, mai son stada cussì ben el primo!!!
O forsi me farò una bela zenetta in casa con un per de amici che xe qua soli per Capodanno.
fra le opzioni manca quela che iera per mi per anni la soluzion, una bela zena in casa coi amici: ognidun cusinava un piatto e vegniva zenoni stupendi a prezzi modesti, co ala fin se dividevimo le spese. Ma adesso i va in montagna, ghe spuzza cusinar... :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Se no cambia qualcossa al'ultimo momento, niente de speciale: zeneta col marì, brindisi e foghi dala finestra de casa. Tuto tranquilo come me piasi a mi! E al primo del'anno niente zombi e possibilità de passarsela ancora ben.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Dovevo andar in Austria, ma casua problemi de famiglia go dovudo rinunciar :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

AdlerTS ha scritto:Dovevo andar in Austria, ma casua problemi de famiglia go dovudo rinunciar :?
Orpo, xe proprio pecà!

Mi no go ancora pensado, ma forsi farò un salto in piazza Unità per veder i foghi... no go tanta voia de far tardi, el primo giorno del anno voio godermelo!


bruno
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 153
Iscritto il: lun 10 dic 2007, 1:03

Messaggio da bruno »

se no savè cossa far, se trovemo tutti per guardar i foghi in generale, farse i auguri alla vedetta alice sù a monte spacca! chi vien vien chi no vien no xe....comunque auguri a tutti: sereno natale e felice anno nuovo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Lugara ha scritto:
AdlerTS ha scritto:Dovevo andar in Austria, ma casua problemi de famiglia go dovudo rinunciar :?
Orpo, xe proprio pecà!
Problemi de salute... confido che prima o poi i gabbi fine :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

noi paseremo un per de giorni in montagna. in un campegio... piscina termale, sauna, bagno turco, palestra, zena de l'ultimo e tanta tanta compagnia, sopratuto de fioi.- So za che magneremo come porchi....

Immagine


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

bruno ha scritto:se no savè cossa far, se trovemo tutti per guardar i foghi in generale, farse i auguri alla vedetta alice sù a monte spacca!
come se riva de notte ala vedetta Alice? cole lampade frontali? o ve fermè al parcheggio?
Mi gavevo un amico del CAI che ogni anno al primo de l'anno andava sul Lanaro: adesso che nol xe più, andemo sul Lanaro a ricordarlo el anniversario dela sua morte, in settembre.
Un altro credo che fazzi ancora, el primo gennaio el va a far la via de roccia del Spigolo verde al Cippo Comici in Val Rosandra, con qualsiasi tempo! beato lu!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”