E' realmente esistita o è un personaggio di fantasia?

Xè vero, lo go conossudo, perché lo conosseva el mio povero papà, nei ultimi ani el girava con un vecio can che iera più stanco de lui, el iera sempre in Cavana, la che iera Bar Rubino.macondo ha scritto:Un'altra figura mitica de quei anni iera el famoso Johnny el bandito. Credo, se la memoria no me tradisi, che originariamente el fazeva parte de un grupo nazionalista (Circolo di Cittavecchia??) che se riuniva nela za menzionada Tratoria Alla Grotta.
Anca lui lo gavevo visto in giro per Trieste ormai sgionfo e alcolizado. Nol iera un Vallanzasca local e el sopranome de 'bandito' lo gaveva ciapado piú per le barufe, le imbriagade e magari qualche furto o trapolez![]()
El xe morto qualche anno fá, ormai dimenticado.
a mi i me diseva che la iera la fia dela siora Lina, una signora piccola coi cavei rossi molto distinta che vegniva ciolta per aiutar co iera feste o cocktail in famiglie private. I diseva che la mama iera affidabilissima, e la fia un poco cussì.. nele nuvoleSanGiacomin 72 ha scritto: quela siora ciamada,de quel che me ricordo," la contessa" o qualcosa del genere,che la girava tuta conzada la del Tommaseo,la di Speci e anche ai Duchi ?
pian e ben, Oli e no missiemo: la siora che te vedevi cola fia iera "la contessa" e iera una signora un poco estrosa che amava andar in giro in Piazza vestida de ottocento, con capel e veletta. La "muta" inveze spero ben che no te la gabi conosuda o frequentada, perchè iera.. "una de quele"oli1939 ha scritto: A proposito qua i la ciama la muta, ma mi vedevo che la parlava con la fia a spasso per el centro.
.
Ecome no? la iera sempre in giro su e zo pel Corso, in Piaza della Borsa, Tergesteo e paragi. Sempre vestida come nell' otocento, i me gaveva dito che la iera nobile per bon, po' no so se era vero.SanGiacomin 72 ha scritto:Mi personalmente,me ricordo del grande Sabata che ani fa te lo podevi incrosar la dei portici,de Roseta, la "mata " de S.Giacomo che so per certo che ga tirà i crachi tuti e dò.IInveze qualchedun se ricorda per caso de quela siora ciamada,de quel che me ricordo," la contessa" o qualcosa del genere,che la girava tuta conzada la del Tommaseo,la di Speci e anche ai Duchi ?