Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miramar

storie e tradizioni: credibili, incredibili, metropolitane de Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
grizabella
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: gio 28 ago 2008, 12:04
Località: Trieste /Valmaura

Messaggio da grizabella »

Forsi i scriverà 'stè robe per insempiar la gente; forsi xè, forsi no xè....fato sta che con mio marì gavemo evità acurtamente: cito de Filippo:

"Non è vero, MA CI CREDO".... :P


Chi gà dito che no se pol?
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

serlilian ha scritto: un'arciduchessa bruciata viva perchè l'abito le prese fuoco, passando vicino a una candela
questa non so se è mai passata a Miramare, ma sembrerebbe la misteriosa "quasi fidanzata" Matilde dell'Arciduca Luigi Salvatore, che invece sembra che progettavano di farla sposare a Umberto I d'Italia.. ma sembra non fosse stata una candela, ma una sigaretta fumata di nascosto che cercò di nascondere dietro la schiena, dando fuoco all'abito leggero.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce

Messaggio da babatriestina »

la maledizion de Miramar colpissi ancora due sub negadi , un morto e un in condizioni gravi, i testava un novo tipo de respiratori


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da Nona Picia »

Purtropo xe morto anche el secondo....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da serlilian »

In pochi metri de acqua e due sub esperti.
Par impossibile. Anche se i repiratori, che i provava per la prima volta, no funzionava, i doveva rivar a capir che ghe iera un problema e vignir su.
Mi son vignuda su de 32 metri de profondità, abastanza velocemente, co' go avudo un problema.
Go spudà sangue per 2 giorni e no go podudo far fadighe per un per de anni, perchè no gavevo fià, ma son viva.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me contava un istrutor de sub che l'asfissia xe subdola e la te riva senza che te se inacorzi.

El me ga anche contà come far la prova (ghe vol eser in due e un pronto a intervegnir perché senò te ghe la dà; comunque no go vu coragio de provar); no lo scrivo qua come far perché me par inoportuno, visto che no se sa chi che pol leger.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da serlilian »

L'asfissia no so.
Mi savevo che no se se acorzi de l'ebbrezza da profondità, o narcosi da azoto, ma quela pol vignir intorno ai 30 metri de profondità.
Se comincia a far monade, come darghe el boccaglio ai pessi... e te saludo Nina.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da babatriestina »

A proposito della maledizion de Miramar, nissun disi gnente del riscio che sta crepandose i muri de sostegno ?
e che i proponi 1 euro de ingresso al parco per tirar suso i bori per le riparazioni?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da sum culex »

El parco ga 4 ingrssi: uno el classico dala parte de viale Miramare, el secondo tra le due gallerie, el terzo dala parte dela stazion feroviaria, el quarto sora Grignan; i farà quatro biglieterie o i sererà un o più ingressi? Se i li lassa verti tuti quanto ghe costa el personal che staca i biglieti de ingresso, o i faria qualcossa de automatico? Se meti el soldo e el cancel se verzi..... La visita al'interno del castel per i oltra sessantiquenni xè gratis (xè el caso mo): come i poderà entrar nel parco se i cancei xè automatici?
Quel dala parte de viale Mitramare no pol esse messo in discussion, quel tra le galerie xè comodo per rivar cola coriera (de inverno la 36 e d'estate la 6) e visitar el parco tuto in discesa, quel de Grignan xè necessario per chi che vol rivar col motoscafo, quel dela parte dela stazion del treno xè meno importante: mi lo go usado alcune volte quando che da Contovel vignivo zo per la discesa rimessa a posto tempo fa (no me sovvien come che la se ciama: forsi 'sentiero dei pescatori' ? Ma no son sicuro).
Staremo a veder cossa che i combinerà, ma forsi resterà valido el solito 'no se pol', che in sto singolo caso anderia anche ben.
ciao
sum culex


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da Piereto »

Mi spero che quando che i troverà i bori,e se i li troverà,per meter nove piere al posto de quele de arenaria consumade del mar che sta a la base dei torioni che vien suso del mar,noi le fazi de novo de arenaria. Saria bel che i rivestisi i torioni de piera calcare ciara come che xe quela doperada per el castel. L'efeto saria sai meio .Strano che al tempo de masimilian noi ghe gabi pensà,ma son sicuro che se el fusi rivà a abitarghe el ghe saria rivà anche lu che l'arenaria rente el mar la se disfa. Vederemo cosa che ghe vignirà inveze in mente al sovrintendente.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da AdlerTS »

Saria più fiducioso se ghe fussi l'interesse del Comun o della Region. Qua però dipendi tutto da Roma, perciò corrighe drio a quei bori !


Mal no far, paura no gaver.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da Ciancele »

Mi me par de ricordarme che el general inglese se ciamava W. De Winton, copà co' la pistola el 10 febraio 1947 a Pola da Maria Pasquinelli. Ma anca un general american saria cascà zo con l'elicotero in Corea nel 1952. Go leto che el gaulaiter gnoco Friedrich Rainer xe sta fucilà dai partigiani, e el devi gaver dormido a Miramar. Qulachedun ga dito che forsi basta forsi una visita al castel per aver pegola e conta de quel vecio de 90 ani che stava per morir. In agosto del 1948 mi go lavorà tre setimane in castel coi americani, ma dormivo a casa. Son sul giro de aria?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da babatriestina »

In effetti Ciancele, te dovessi esser bastanza protetto dela maledizion.. Rutteri riporta che la vera pegola ghe capita a chi che dormi in castel , cola moglie, e in attesa de una promozion.
vedi che gavevo ricopiado i testi.
Disemo che la leggenda dela pegola gaveva ripreso nei anni Cinquanta per via dei ufficiai americani che ghe gaveva dormido e che xe finidi mal.
Ghe xe anche la storia de una dama che se ga impiccado a Miramar ala morte de Massimilian, me par.. gavevimo scritto de ela sul forum?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da macondo »

Ciancele ha scritto:Go leto che el gaulaiter gnoco Friedrich Rainer xe sta fucilà dai partigiani, e el devi gaver dormido a Miramar.
Reiner jera stado condanado a morte nel 1948 da un tribunal a Lubiana, ma par che el sia morto de malatia, in prison, quasi dieci anni dopo. El gaveva una bela villa in via dell'Eremo al numero 5 (che jera stada de Modiano), perció xe bastanza improbabile che el gabi dormido a Miramar.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ga scrito:
... Te dovessi esser bastanza protetto dela maledizion ...
Speremo bene. E spero che la parca no fazzi la porca.

Macondo ga scrito:
... par che el (Rainer) sia morto de malattia ...
Difatti el xe morto per avelenamento. De piombo. Tuti dixi che i lo ga fucilà (hingerichtet = giustiziato) e la data de morte xe el 1947.

Comunque sia, el xe 'ndà anca lu.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto: Comunque sia, el xe 'ndà anca lu.
Ma ti, per fortuna, te xe ancora qua.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da babatriestina »

Una foto de Miramar, 1952, dal mar.
perchè solo dal mar? ma perchè fin che iera el TLT e l'occupazion angloamericana el iera serado al pubblico!
notar la bandiera.. e i rampicanti che stava invadendo una parte.. ( foto de mio papà, mi ghe iero ma non ancora in grado de far foto...)

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da babatriestina »

Per la maledizione di Miramare, abbiamo i proprietari:
Massimiliano e Carlotta
Nel 1914 aveva dormito a Miramare Guglielmo di Wied sperando di diventare re di Albania.
E c'era pure passato il Kaiser germanico Guglielmo II ( quello almeno perderà solo il trono e sopravviverà).
Ci aveva pernottato Francesco Ferdinando
Fu proprietario il duca Amedeo d'Aosta, che ne partì per morire in Africa
Dopo la seconda guerra, gli americani si sistemarono a Duino, e gli inglesi a Miarmare, ma il colonnello Bowman, conoscendo la leggenda, passò la sola notte a Miramare sotto una tenda nel parco!
passò poi il generale Charles Moor con la moglie e morì in Corea.Il succesore Mac Fadden morì poco dopo a Livorno in un incidente automobilistico.
La maledizione dice che porta scalogna soprattuto a chi ci pernotta, con la moglie, e di passaggio per un avanzamento.
ede ecco qua le foto del Kaiser Guglielmo II, ospite a Miramare il 27 marzo del 1914. Con la famiglia. Ma forse non pernottò. perchè se la cavò con la perdita dell'impero ma sopravvisse fino alla seconda guerra, in Olanda.
Immagine
notare la differenza fra la posizione delle braccia: per un problema alla nascita, il Kaiser aveva il braccio sinistro semiparalizzato, un handicap che cercò di nascondere e superare..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da molighe el fil »

Sula maledizion de Miramar, un scritor triestin, Vittorio Cuttin, ga scrito una storia romanzada "L'ombra di Miramar - Romanzo della corte imperiale d'Austria"
La xe stada publicada a fascicoli nel 1919 dala Nerbini de Firenze
Zorzon dela Svevo, ga publicà nel 1989, col titolo "L'ombra di Miramar - Da Mayerling a Sarajevo" un riasunto de Giovanna Walitza
Me par che el volume che go mi xe servido per far el riasunto perchè tute le parti più importanti solineade col lapis xe quele che xe nel libro de Zorzon


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Miramare e il castello del pesce- la maledizion de Miram

Messaggio da babatriestina »

a proposito, leggo oggi che anche lo sfortunato zar Nicola II, da zarevic , per un viaggio attorno al mondo, si imbarcò a Trieste. Mica avrà pernottato anche lui a Miramar??? :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Legende dela cità”