Altre maledizioni

storie e tradizioni: credibili, incredibili, metropolitane de Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Altre maledizioni

Messaggio da babatriestina »

Oltre alle maledizioni de Miramar- e de Lacroma che ga colpido Massimiliano, Rodolfo, Elisabetta, Francesco Ferdinando, go torvado traccia, nella stampa anglosassone de una misteriosa ( perchè un poco vaga nei dettagli) maledizion dei Asburgo , lanciada precisamente contro Francesco Giuseppe. La vegnissi no de qua ma de una contessa ungherese, indicada come Karoly o varianti, proferida nel 1849 al momento del impiccagion del fio ( altri disi el marì) insomma un de famiglia e che ghe augurava disgrazie in famiglia: copio qua un primo testo
The curse was uttered by the aging Countess Carolyn Korolyi, whose son was executed for participating in the Hungarian national uprising of 1848. (The Hungarians were trying to break away from the Austro-Hungarian Empire.) The Countess called on "... heaven and hell to blast the happiness of the emperor, to strike him through those that he loved, to wreck his life and ruin his children."
la version più quotada, soprattutto dei giornai americani, al principio della prima guerra mondial, diseva:

May Heaven and hell blast his happiness. May his family be exterminated. May he be smitten in the persons of those he loves. May his life be wrecken, and may his children be brought to ruin"

troppo facile ricordarlo a posteriori, ma el "Nulla mi è stato risparmiato" xe espresso in altro modo. Ai esperti tradurlo letteralmente conservando el significato esatto dei vocaboli.

Lo go trovado leggendo libri sulla prima guerra, de provenienza americana.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Legende dela cità”