Chi se ricorda?

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Chi se ricorda?

Messaggio da molighe el fil »

Mi go ancora un vinti scatole de lata dela Lazzaroni (svode) che compravo del grosista che iera a montebelo la de Kozmann.
Compravo do ala volta e coi tre fioi che quela volta iera pici me durava diese giorni
Adeso le dopro per tignir cartoline vece fotografie e altri strafanici.
Tra le mie carte vece go trova anca una eticheta de queste scatole del Biscottificio Tergeste, me la gaveva dada un amico de mio papà che disegnava ste etichete per varie dite de Trieste.
Sto amico de mio papà con un bravo pitor triestin gaveva un studio de grafica bastanza noto in zità
I fazeva le cartoline con le barche del Lloyd, cartoline dela Lega nazional, etichete per Smolars, per el Pastificio triestin, e tante altre.
Quando xe morto l'ultimo socio la sua vedova me ga pregà de svodarghe tuto quel che iera in studio e portarlo in scovazon, ma mi che go la manià de salvar tuto go portà le carte in cantina e un poco ala volta lo go divise in scatole de archivio.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Chi se ricorda?

Messaggio da molighe el fil »

molighe el fil ha scritto:Mi go ancora un vinti scatole de lata dela Lazzaroni (svode) che compravo del grosista che iera a montebelo la de Kozmann.
Compravo do ala volta e coi tre fioi che quela volta iera pici me durava diese giorni
Adeso le dopro per tignir cartoline vece fotografie e altri strafanici.
Tra le mie carte vece go trova anca una eticheta de queste scatole del Biscottificio Tergeste, me la gaveva dada un amico de mio papà che disegnava ste etichete per varie dite de Trieste.
Sto amico de mio papà con un bravo pitor triestin gaveva un studio de grafica bastanza noto in zità
I fazeva le cartoline con le barche del Lloyd, cartoline dela Lega nazional, etichete per Smolars, per el Pastificio triestin, e tante altre.
Quando xe morto l'ultimo socio la sua vedova me ga pregà de svodarghe tuto quel che iera in studio e portarlo in scovazon, ma mi che go la manià de salvar tuto go portà le carte in cantina e un poco ala volta lo go divise in scatole de archivio.
Allegati
x061 biscot terg.jpg
x061 biscot terg.jpg (83.88 KiB) Visto 858 volte


Torna a “Quiz triestini”