Cossa la ghe fa là?

Conossè ben la nostra città ?
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

tranquilla de quei xe solo che due... po xe altri bassorilievi, ma diferenti che no ghe n'entra con questi due.
Perchè po in albergo i se preoccupava dei naviganti? perchè i torni in albergo la prossima volte che i torna qua per mar?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Magari el paron del'Hotel Metternich, che - de come me par de gaver capido - xe stado el primo proprietario - el se gaveva fato i schei co' le navi de pesca... e se sà che "bori xe bori"; e anca se la prima destinazion d'uso xe stada quela de un albergo, el tizio el voleva asicurarse- par scaramanzia - de gaver sempre dele bone entrade anca da l'altra parte! :wink:

Ri-ciaux4, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

La figure sul palazzo le gavevo capide subito (una volta tanto).
Per cossa le rappresenta, forse xe qualcossa ligado al Squero Panfilli o al Revoltella, paron per lungo tempo.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Per cossa le rappresenta, forse xe qualcossa ligado al Squero Panfilli o al Revoltella, paron per lungo tempo.
la seconda che te disi.. foghetto. el Squero no ghe n'entra, e credo che el iera anche più in là, oltre el Canal.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto:questa xe el suo pendant, ma senza la crose no se ga l'idea che la nassi come imagine religiosa, dovessi esser la personificazion dela carità

....quei boccoli sulla testa della donna mi fanno ricordare la speciale cuffia da suora.....ed anche l`immagine di protezione dei fanciulli o per meglio dire fanciulle sotto il manto, richiamano alla memoria le suore della Carità Canossiane.
Potrebbe essere esistito lì un loro convento in tempi lontani, non registrato nella Storia?


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Elisa ha scritto: Potrebbe essere esistito lì un loro convento in tempi lontani, non registrato nella Storia?
non credo delle Canossiane; a Trieste c'erano diversi conventi, ma in un'altra zona, perchè questa è la zona del Borgo Teresiano e fino al Settevento c'erano le saline, ma.. ci stiamo avvicinando.. foghetto....foghetto.... c'entra un edificio preesistente :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

allora, per esclusione: un ospedale, probabilmente della carità, e figure di donne degne di merito inerente....


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Elisa ha scritto:allora, per esclusione: un ospedale, probabilmente della carità, e figure di donne degne di merito inerente....
non era un ospedale, anche se i lazzaretti, soprattutto per il controllo delle navi in arrivo e della quarantena, non erano lontani ( vedi via Lazzaretto Vecchio). Non so se nella Trieste settecentesca ci fossero ospedali tenuti da religiosi.. argomento da approfondire in altra occasione.

e dire che io l'origine l'ho pure scritta in un mio post :-D :-D :-D


Devo fare una correzione, il padrone originale del fondo non era Revoltella, la lettera iniziale mi ha confusa, era Rossetti !!! Antonio Rossetti de Scander. Revoltella arrivò a Trieste più tardi, nel 1797, a due anni, quando i bassorilievi erano già nella loro primitiva sede
:-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Sul ex Hotel de la Ville oltre a quei due bassorilievi (che ve ripeto per vederli meio, (sfida zoom contro zoom tra mi e babaTS) ghe ne xè, tra via Genova, Riva III Novembfre e via Mazzini diversi atri. Xè, per chi che sa (vedi BabaTS) el compito de ilustrarli: perchè mi no so :oops: :'-( :wink:

Questo xè l'edificio, un'insegna e dopo i pupoli

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ghe ne go anche altri anche mi, ma ghe xe una differenza fra i bassorilievi, anche de epoca: alcuni de questi xe nati a quasi cento anni de distanza, per cui i ga una storia diferente, anche se po i xe finidi tutti là, se vedi anche del color dela piera, me par.... E ti ga aprofittado dela luce bona del dopopranzo, mentre mi me iero accontentada de quela della mattina, che no xe sol. Ma sul hotel de la Ville gavemo za un topic, e poderemo comentar questi bassorilievi e anche altri che o te li metti ti o li zonto mi... anche grazie per la targa de Ricciotti Garibaldi che mi la gavevo in una version poco leggibile..
resta el dubbio: come mai i ga messo una fede sula facciata de un albergo??? questo, le tue bellissime foto no spiega :-D :-D :-D :-D 8) 8) 8)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Digo, vedè che missòt de bassorilievi sulla facciata?
  • due statue de Fede e Speranza, religiose,
    dei tondi con ritratti de profilo
    dei rettangoli cole solite allegorie de commercio, affari..
e po xe i bassorilievi che no te pol più fotografar :( ... perchè no i ghe xe più.
( ma questo xe un altro discorso, più che un quiz)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine

Ancora due robete:
1) perdoneme la qualità, xè foto del aprile 2006 e no go avù el tempo material de ricoregerle de novo, per poder meterle subito in coda a sta discussion..
2) Se i MOD pensa oportuno de spostarle in 'Trieste de ogi' o altro, son senz'altro d'acordo.
ciao
zoomy


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:Ancora due robete:
1) perdoneme la qualità, xè foto del aprile 2006 e no go avù el tempo material de ricoregerle de novo, per poder meterle subito in coda a sta discussion..
2) Se i MOD pensa oportuno de spostarle in 'Trieste de ogi' o altro, son senz'altro d'acordo.
ciao
zoomy
aprile 2006 o 2009??
mi adesso magari le lasso qua che le vedemo tutti, po me par che le stassi ben propio nel post dedicado al Hotel de la Ville. E .. poderemo farghe le pulci perfin a Zubini, grazie alle tue foto!! :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:aprile 2006 o 2009??
Go sbaglià no xè aprile :roll: xè luglio e agosto, però el 2006 iera giusto.
Le date EXIF xè 14.07.2006 e 14.08.2006.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Come va con le deduzioni?
ve lasso stroligar ancora un giorno?
in realtà, più che fantasticar, xe de trovar l'informazion giusta, se trova qualcossa in certe guide e anche un cenno lo go messo mi in un post qua sul forum.. :-D
( Revoltella se ga anche lu missiado col de la Ville, ma in epoca molto più tarda de quei bassorilievi)- nissuna guida disi, ma anche questa immagine qua
Immagine
dovessi far parte della serie, almeno de un punto de vista stilistico ( guardar la parte bassa tipo piedestallo), anche se no la ga riferimento alle virtù teologali :-D
cossa disè, però? i due usei podessi esser due pellicani?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

:shock: :'-( non deve essere tanto facile, dacchè il silenzio sulle deduzioni impera a Trieste.....dopo quel giorno di grazia che hai concesso!


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Quiz triestini”