Coronavirus

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto:
ven 15 mag 2020, 7:58
.......... Sarà de rider sto estate a Barcola e ai topolini , pardon de pianzer. Dovremo fare a turno per entrar in aqua, sugarse, e andar via. Una follia romana.
Xe vero che anca a Barcola i vol butar cloro in aqua par disinfetar dopo che un xe vignù fora, come nele vasche?

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

Mancasi altro, monada più monada meno.
El vantaggio del virus xe che i autobus i riva prima a destinazion perché pochi li ciol, perché xe poco traffico, ma ve consiglio de star sai tenti perché i autisti ga messo el cambio con la velocità più alta, per cui granpeve ben ai pasaman. Esperienza de ogi.

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele »

Avviso! Non lasciare in macchina sui sedili, a vista, oggetti di valore!
Fioi, ve la vendo come che la go comprada. Par che i gabi roto el vetro de una machina par rambar una mascherina e un rodolo de carta de condoto. Altro no mancava.

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

Semo in dirittura per i bagni. Alora se te son una spiagia de sabia privata un ombrelon ogni 10 metri, se su de una publica,4 metri tra ombreloni, a barcola tra un letin e l'altro un metro. No solo i bagnanti, ma ghe sarà anche i controlori che ocupera' altro spazio. Misteri dei regolamenti.

Piereto
eximio
eximio

Messaggio da Piereto »

Entro sta setimana gaveremo le nostre norme regionali per el bagno. Adeso parti una analisi sierologica fata da la CRI per veder se un ga' za i suoi anticorpi che lo ga' reso immune. Nota bene che i anticorpi prodotti dopo un per de mesi i scompari. 8000 analisi volontarie gratis, per in costo medio de 80 euro. 640.000 euro che francamente iera meio risparmiar.

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele »

Go leto che a causa del Corona certa gente se lamenta. Par esempio che xe meno incidenti e meno furti. Parchè i se lamenta? Bisogna far più incidenti par far lavorar dotori, ospedai e oficine? E rubar de più? I domandarà soldi al stato? Anca i bar noturni e le tanepu se lamenta che no vien clienti. No i volarà miga bater disocupai? Mi son vecio e no rivo più a capir tuto. Xe altri inveze che i fa bori. Chi che fa musariole. I dechetivi che i controla se la gente che fa home office anca i lavora o i pitura la cusina.

babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggio da babatriestina »

Mi go leto che se lamenta anche quei che pronta el vacino. Che per quando che i lo gaverà pronto, se i continua a guarirse come adesso, no ghe sarà più malai de vacinar o virus de meter nel vacino. Che i zercherà vololtari per infetarse..

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Atualità non triestine”