Coronavirus

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
Avatar utente
mandi_
notabile
notabile
Messaggi: 2819
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Coronavirus

Messaggio da mandi_ »

O forse "La terra dei cachi " di Elio e le storie tese


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2281
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Podemo far el punto de la situazion perche semo in primavera e col caldo el virus va in .....vacanza. Xe due i problemi che gavemo. El primo xe la mancanza de vacini per questioni de botega e politica. El secondo xe la crisi economica perchè tuto el setor del terziario che produci una bona fetta del pil, el xe in ginocio, e se no se fa presto a verzer nasi de sicuro pupoli. I vacini che va per la magiore i xe tuti a base de RNA che el ragiungi el citoplasma de le nostre cellule e le obliga a produr una proteina che impdesisi al virus de procrear, Ma sorgi alcuni dubbi. Alcuni vacinadi xe morti perchè el vacvino ga scadenado reazioni non previste e comunque le fa parte dei risci insiti in tute le medicine. Sto RNA no xe proprio sicuro che nol rivi a pasar nel nucleo de le nostre cellule. Sto vacino ga una durata de validita dai 8 ai 12 mesi. Ma sicome el vacino xe come la donna che la xe mobile come la piuma al vento, el muta de continuo, e chi me disi che sto setermbre nol torni de novo un altro covid. Comunque xe evidente che ogni anno doveremo vacinarse de novo e quindi xe meio produr in casa i vacini per no dover stampar euri a getto continuo e ingrasar sewmpre i stesi produtori farmaceutici extranazionali. Sorgi adeso un altro problema che xe quel de le aperture. I vacinai devi spetar come tuti i altri che le zone cambi color. In teoria i podesi andar fora senza mascherina e in tuti i locai. Alora qualchidun ga pensado a un fertificato europeo, ma alora el paron del local dovesi leger el certificato e lasarte entra re butar fora a piade in tel.....chi che tenta de far el furbo. Una roba inatuabile come doprar la tessera sanitaia per trascriver i dati, che oltreuto ne fazesi spender un mar de bori per comprar 60 milioni de letori made in Cina. Ogi go visto i ultimi numeri e semo soto el indice de uno, quindi i ricoveri xe in calo. Son vignudo a saver però che se la terapia intensiva xe sora el 30% , la va in crisi , e cusi anche per i altri posti letto se se supera la soglia del 40%. Vol dir che manca personal sanitario. Sai sai mal. Adeso riva el vacino Johnson che el xe fato come i vacini veci e cioè col virus atenuado.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2281
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Ancora un altro agiornamento. Va sempre pezo co sti vacini occidentali che noi riva, i li ferma, i li sblocca, i cresi de prezo, i se sputana un con l'altro. Sempre più par evidente che ghe xe interessi europeisti de Bruxelles che va contro interessi sanitari de le singole nazioni europee e semo ciolti de mezo da lotte politiche tra UE USA Cina e Russia. Chi che vacina a tuta bira el pol riverzer tute le attività. Anche qua xe interessi evidenti che frena le riaperture fazendo leva su le paure. Certe notizie poi no le vien divulgade, tipo che serado tuto nisun compra le materie prime per cui co te riverzi o no te le trovi più o le ga aumentado de prezo. Nisun che te disi che prime del covid nel 2019 xe morti in Italia in un anno 632.000 persone, de cui tra i duemila e i ottomila morti de influenza nonostante le vacinazioni. Nisun te disi che gaveimo venti anni fa 10 posti letto ogni 1000 persone e che ogi per rispsrmiar semo a 3,2 e quindi no xe spazio, ne sanitari per i ricoveri. La pegiore conseguenza me par quela de eserse mesi ne le man dei virologhi inveze che ne le man dei direttori sanitari dei ospedai.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2281
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Ieri go scoltà in una trasmision una domanda davvero pertinente. Tuti parla de verzer e per farlo de vacinarse velocemente. Paresi evidente che se verzi tuto se el numero dei morti e de ricoverai xe zero . Ma no xe cusì, perche nel fratempoo spetando che l'erba cresi semo tuti ridoti sul lastrico. Alora qual xe el numero che permeti le riaperture ? Nisun se ciol la responsabilità in Italia de dirlo. 300, 100 morti al giorno ?
Guardemo adeso i Stati vicini che gavemo nel teritorio italian. San Marino stufa de spetar col acordo del asesor a la sanità xe andada a ciorse el vacino sputnik , quel vacino che l'Ema o l' Aifa boicotta rinviando. Risultato tuti vacinadi e locali xe verti. Chi vien de fora a San Marino devi farse el tampon e no pol vacinarse a San Marino. Nela Citta del Vaticano xe l'obligo de vacinarse e chi no lo fa el pol eser licenziado. Certo SCDV ga meno abitanti e xe più facile otenir risultati, no xe una democrazia.


Torna a “Atualità non triestine”