Berlusconi in prima pagina

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:P.S. Devo tuttavia riconoscere che l'opposizione fa di tutto per rendergli facile la vita.
questo è il vero dramma :'-(


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per chi leggi l'inglese, un articolo del Telegraph .


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Angiolina ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto:P.S. Devo tuttavia riconoscere che l'opposizione fa di tutto per rendergli facile la vita.
questo è il vero dramma :'-(
Bonasera Angiolina, son pienamente dacordo con ti!

E visto che no' son capace de riportar citazioni de due utenti diversi in t'el steso post, aprofito de risponderghe quà anca a Adler:
purtropo te gavarà oramai leto de qualche parte, che mi l'inglese proprio no' lo capiso, a parte quele poche parole che xe deventade de uso comune, parciò no' poso 'ndar a lezer quel articolo del "Telegraph" e per cui no' gò la più palida idea de quale che sia la tua opinion in merito e me 'sai dispiasi: scusime, ma purtropo in inglese - come anca in tante altre robe - son completamente ignorante!

Ciau, ciau a tuti e do, sempre con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

LELA ha scritto:parciò no' poso 'ndar a lezer quel articolo del "Telegraph" e per cui no' gò la più palida idea de quale che sia la tua opinion in merito
in sintesi el articolo disi che el xe famoso per le battute infelici che lu credi che sia spiritose


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Grazie babatriestina, almeno 'deso sò che la pensa anca lù come mi;
quel che più me scocia de sto "personagio" xe che, invariabilmente, prima el fa la sua "batudina" e co' qualchedun ghe fà notar che no jera proprio el caso de dirla el ribati "Le mie parole sono state travisate!"
Se ogni tanto el zercasi de colegar el zervel ala lingua prima de verzer boca, forsi el ne risparmieria a noi - visto ch'el ne rapresenta - de far bruta figura!

Ciau, ciau, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

LELA ha scritto:forsi el ne risparmieria a noi - visto ch'el ne rapresenta - de far bruta figura!
Quel dela bruta figura per mi xe el meno, anzi sposta l'atenzion via da pericoli sai più gravi che coremo con lu al potere.


Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

E' sempre fuori posto il nostro. La goliardia è una bella cosa ma c'è luogo e tempo adatti. Lui mi sembra sempre che creda di essere a una riunione di vecchi compagni di scuola. E' piuttosto imbarazzante :oops: Ma di certo non va sottovalutato.


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bona...note Zigolo e bonanote Angiolina, mi me par che anca a continuar a parlar de sta roba nò risolvemo gnente: xe giusto discuterghene zivilmente come che se pol far con qualsiasi altro argomento, ma questo purtropo nò gà soluzion de causa fino a chè tanta zente credi (che Dio me pardoni) che sò "personagio" sìa el padreterno in tera e nò i scuminzia a capir con chi he gavemo veramente a che far e indove tuta sta roba ne posi portar: ma co'i politici che gavemo al'oposizion come se fa?
Noi nò podemo de sicuro adar de sta persona e ciaparla a sc'iafe: prima de tuto nò credo che la violenza la posi risolver qualcosa ma, anzi, solo che produr altra violenza.
Secondo: i citadini o, par meo dir i eletori, i se pol esprimer solo co'l voto e se vedi che a tanti - purtropo - le robe le ghè vadi ben cusì!
Tanti altri no' i và più gnanca a votar: altra roba par mi 'sai sbaliada parchè l'espresion de voto xe un dirito - prima che un dover - che el và eserzitado! No' servi a gnente dir: "Ah, mi no' vado gnanca più votar parchè tanto no' servi a gnente! "Xe l'unica arma legale che ne resta"!

Ciau a tuti e do, con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Ciao Lela.
L'ultima volta mi no son andata a votar perchè, tra i due candidati possibili, no riussivo a decider qual che podeva esser el meno pezo.
Una volta votavo per i partiti de oposizion, ma ormai oposizion non se sa gnanche cossa che vol dir. :'-(


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Messaggio da carsolin »

LELA ha scritto:...
Secondo: i citadini o, par meo dir i eletori, i se pol esprimer solo co'l voto e se vedi che a tanti - purtropo - le robe le ghè vadi ben cusì!
Tanti altri no' i và più gnanca a votar: altra roba par mi 'sai sbaliada parchè l'espresion de voto xe un dirito - prima che un dover - che el và eserzitado! No' servi a gnente dir: "Ah, mi no' vado gnanca più votar parchè tanto no' servi a gnente! "Xe l'unica arma legale che ne resta"! ...
No Lela, no xe più cussì. No te voti chi che ta vol ma te devi sceglier tra quei che i te vien proposti dai partiti, anche se no i val, permeteme el francesismo, una sega.

Deso se a sinistra spunta un alternativa valida (per mi xe Letta, la Finocchiaro o Bersani) ghe darò volentieri el mio voto, visto anche che dell'altra parte non cambiera un boro.


Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

Bon zorno serlilian, come te stà? Spero ben!
No poso darte torto su quel che te gà dito: oramai nò ne resta che questo. Ma "mai dire mai", come ala note segui el zorno e al bruto el bel tempo, mi continuo a eserzitar el mio dirito de voto sperando che le robe le cambi.
Mi gaverìa anca in mente tante robe che se poderìa far - sempre scondo le regole del bon viver - fazo solo che un picio esempio andar a votar la persona e nò chi che vol ficar come premier el capo del suo partito - bravo o meno ch'el sia, parché ste robe le xe sìa de una che del'altra parte - come ancora se pol far in comuni pici come quel de Sondrio, indove i abitanti i xe in tuto ca. 23.000 (comprese le frazioni) e nò tuti sti 23.000 i gà l'età par votar.
Mi gò una mia precisa identità politica, ma no finiso mai de meterla in discusion, come che nò finiso mai de meterme in discusion: tuti dovesimo zercar de eser cusì, parché nisun no' pol afermar de poseder l'esclusiva dela verità!
Spero che nisun fraitenda quel che gò voludo dir e, par intanto, serlilian te saludo con tuta la simpatia posibile, ciau Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

carsolin ha scritto:
LELA ha scritto:...
Secondo: i citadini o, par meo dir i eletori, i se pol esprimer solo co'l voto e se vedi che a tanti - purtropo - le robe le ghè vadi ben cusì!
Tanti altri no' i và più gnanca a votar: altra roba par mi 'sai sbaliada parchè l'espresion de voto xe un dirito - prima che un dover - che el và eserzitado! No' servi a gnente dir: "Ah, mi no' vado gnanca più votar parchè tanto no' servi a gnente! "Xe l'unica arma legale che ne resta"! ...
No Lela, no xe più cussì. No te voti chi che ta vol ma te devi sceglier tra quei che i te vien proposti dai partiti, anche se no i val, permeteme el francesismo, una sega.

Deso se a sinistra spunta un alternativa valida (per mi xe Letta, la Finocchiaro o Bersani) ghe darò volentieri el mio voto, visto anche che dell'altra parte non cambiera un boro.
Bon pomerigio anca a ti Carsolin, scusa la mia "maleducazion", ma senza ripeterme dò volte disendo le stsse robe, te gò riportado el comento che ghe gò fato prima a serlilian visto che drento te ghe trovi la mia risposta anca al tuo de comento e, come te noterà sensa altro, te poderà constatar che la mia idea nò xe diversa dela tua, ma par un Paese come l'Italia xe un fìa più difizile de realizar: ghe volerìa un tipo de votazion al'americana, anca se devo dir che non amo tropo quel Paese e el primo xe par via dela pena de morte che xe vigente in diversi dei U.S.A. e che par mi se solo che un'asasinio legalizado: chi xe l'omo par decider cusì fredamente dela vita de un suo simile? E altra importante domanda che me pono: i medici che i meti in pratica - o che i eseguisi, come mejo te credi - ste sentenze, no'i gaveva fato un giuramento volto a salvar le vite umane?
Le domande su tuti sti fronti le xe infinite, come anca quele sula politica e le risposte pol eser altretanto: ara. mi me piasi la politica - nò intesa come che la xe 'deso quà in Italia - ma penso che sia un argomento del qual parlar visavì e no' "virtualmente" su un forum.

Ciau, anaca ti con simpatia, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
LELA
citadin
citadin
Messaggi: 817
Iscritto il: mar 3 mar 2009, 18:32
Località: Sondrio (SO)

Messaggio da LELA »

LELA ha scritto:Bon zorno serlilian, come te stà? Spero ben!
No poso darte torto su quel che te gà dito: oramai nò ne resta che questo. Ma "mai dire mai", come ala note segui el zorno e al bruto el bel tempo, mi continuo a eserzitar el mio dirito de voto sperando che le robe le cambi.
Mi gaverìa anca in mente tante robe che se poderìa far - sempre scondo le regole del bon viver - fazo solo che un picio esempio andar a votar la persona e nò chi che vol ficar come premier el capo del suo partito - bravo o meno ch'el sia, parché ste robe le xe sìa de una che del'altra parte - come ancora se pol far in comuni pici come quel de Sondrio, indove i abitanti i xe in tuto ca. 23.000 (comprese le frazioni) e nò tuti sti 23.000 i gà l'età par votar.
Mi gò una mia precisa identità politica, ma no finiso mai de meterla in discusion, come che nò finiso mai de meterme in discusion: tuti dovesimo zercar de eser cusì, parché nisun no' pol afermar de poseder l'esclusiva dela verità!
Spero che nisun fraitenda quel che gò voludo dir e, par intanto, serlilian te saludo con tuta la simpatia posibile, ciau Lela.
Scusime tanto carsolin, ma giusto par cambiar gò combinado un rebelot, inveze che riportarte la mia risposta al comento de serlilian par i moivi che te gò spiegado in t'el prezedente mesagio, gò riportado la citazion del tuo.
Porta pazienza e scusime de novo, ri-ciau, Lela.


Il vero "giusto" è colui che si sente sempre per metà colpevole dei misfatti altrui!
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

....a sto punto mi me domando, senza malanimo, se ven da rider o ven da pianzer!
Ma ghe vorìa qualchedun che meta ensieme 'ste robe per far 'na colezión da previsibile primato!

TRENTO. "Posso palpare un po' la signora?" Con questa frase - pronunciata con il sorriso sulle labbra - il premier Silvio Berlusconi ha salutato l'assessore provinciale alle pari opportunità, Lia Beltrami, in occasione di una foto ufficiale scattata tra le rovine del terremoto in Abruzzo.
Era il 25 aprile scorso e la frase non è sfuggita alle telecamere di Tca - emittente locale trentina - che stava seguendo l'attività dei volontari trentini impegnati a Bazzano, località colpita dal sisma alla periferia de L'Aquila. Nelle immagini si vedono numerosi vigili del fuoco che si mettono in posa per una foto ricordo assieme al presidente del consiglio, quindi si sente distintamente il premier chiedere: "Posso palpare un po' la signora?". Risate imbarazzate, Berlusconi si mette in posa dietro l'assessore Beltrami (Udc) tenendole una mano sulla spalla, in confidenza. Infine una stretta di mano e un ringraziamento ai volontari della protezione civile.
La signora, 41 anni, sposata, 2 figli, fresca di nomina in giunta provinciale, non ha gradito. Anzi, sul momento non voleva credere di aver sentito quelle parole, ma alla fine ha confermato: "Berlusconi ha detto proprio così".

Lia Beltrami aveva chiesto la riservatezza sull'episodio per non mettere in secondo piano - "con un inutile gossip" - il lavoro dei volontari trentini in Abruzzo. L'intenzione era anche quella di non strumentalizzare l'episodio durante la campagna elettorali per le elezioni comunali di Trento (vinte domenica dal centro sinistra con un larghissimo vantaggio), ma il giorno dopo il voto la notizia è trapelata con la messa in onda del video imbarazzante.

05 maggio 2009

http://trentinocorrierealpi.gelocal.it/ ... eo/1628657


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

A volte mi chiedo se non le faccia apposta, così si parla di questo e non di altri problemi più seri.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:A volte mi chiedo se non le faccia apposta, così si parla di questo e non di altri problemi più seri.
Che le faccia apposta o meno il risultato non cambia, cambia solo l'approccio al problema, che nel primo caso identifica un premier che non ha la capacità e/o la volontà di far fronte ai suoi doveri; nel secondo invece siamo autorizzati a pensare di ritrovarci di fronte a una persona malata, come velatamente prospettato anche dalla sua ormai ex signora. Del resto, chi conosce la storia meglio di me sa che tutti i dittatori - effettivi o potenziali - psicopatici lo erano veramente.

Quello però che più mi spaventa è l'ormai diffusa incapacità di indignarsi davanti ad atteggiamenti come questo, che è solo l'ultimo di una sterminata serie. Possibile che una grossa fetta di italiani (e non parlo solo di quelli che lo hanno votato) rimanga indifferente davanti a una situazione come questa? Possibile che non si veda dove può portare tutto questo?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Quello che spaventa anche di più, è il fatto che gran parte della gente lo disprezzi a parole e poi corra a votarlo ben sapendo a cosa si va incontro. Anche se, in verità, non è che abbiamo di che scegliere come alternativa..... :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Con le trasmissioni spazzatura delle sue televisioni ha creato un popolo di decerebrati e questi sono i risultati. La gente non è più capace di indignarsi. :(


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

serlilian ha scritto:Con le trasmissioni spazzatura delle sue televisioni ha creato un popolo di decerebrati e questi sono i risultati. La gente non è più capace di indignarsi. :(
Girando la tua frase, basta gettare nella spazzatura le sue televisioni :lol:

Io l'ho già fatto una quindicina di anni fa: buttando nella spazzatura la mia (apparecchio) ho buttato le sue (reti) e quel che restava delle altre. :twisted:


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Zigolo ha scritto:
serlilian ha scritto:Con le trasmissioni spazzatura delle sue televisioni ha creato un popolo di decerebrati e questi sono i risultati. La gente non è più capace di indignarsi. :(
Girando la tua frase, basta gettare nella spazzatura le sue televisioni :lol:

Io l'ho già fatto una quindicina di anni fa: buttando nella spazzatura la mia (apparecchio) ho buttato le sue (reti) e quel che restava delle altre. :twisted:
Parecchi anni fa si è rotto il televisore grande.
Qualche anno dopo si è rotto anche il piccolo della cucina. :clapping_213:

E mi guardo bene dal farli riparare.

A volte mi piacerebbe vedere qualche documentario, ma se penso di ricominciare a scappare da una rete all'altra, per evitare la pubblicità..... preferisco lasciarli così.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]

Torna a “Atualità non triestine”