Auto elettriche

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Auto elettriche

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Finalmente qualcuno ha il coraggio di dire come stanno le cose con le auto elettriche

http://www.repubblica.it/motori/ecoauto ... f=HREC2-11

Vorrei aggiungere, però, che l'articolo non tiene conto dei problemi dello smaltimento della batterie, che è sicuramente un processo con un notevole inquinamento da parte sua e di costi.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Auto elettriche

Messaggio da Nona Picia »

Visto.....che schifo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41329
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Auto elettriche

Messaggio da babatriestina »

Energia è energia, e bisogna produrla in qualche modo. Solo quella delle nostra gambe ( a piedi o in bicicletta) richiede come energia solo i nostri pasti. Ma la produzione della carne... dicono alcuni..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Auto elettriche

Messaggio da nonna ivana »

Chissà, se, a portare indietro la macchina del tempo (elettrica o a benzina?), troveremmo un mondo che ci piace!!!!
Mi chiedo, se ho messo il verbo nel modo giusto...a volte mi si ingarbuglia la grammatica, pure, in testa!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Auto elettriche

Messaggio da Piereto »

Go leto l'articolo,ma me par che se scopri l'aqua calda. Se volemo vederla ben ,la vita su la tera xe tuta un inquinamento,cioè xe milioni de ani che la Tera se modifica e trasforma, e anche noi da matina a sera inquinemo,e continueremo a farlo . Per calar el CO2 dovesimo anche noi andar de meno al ...gabineto. Comunque savè che Edison ga anche sperimentà e costruì un auto eletrica ,e giorni fa per i 80 ani de la sua morte i ga tirà fora del museo la sua auto .Colegà i morseti a una bateria l'auto xe partì subito. El ga stroligà per trovar baterie che durasi sai,e comunque el rivava a far 200 km de autonomia. Ierimo ai inizi e no ghe iera spine per ricarigar le baterie ,ma ciò non ostante el stava per butarse nela grande produzion in serie de auti eletrici,quando xe andà a trovarlo un certo Ford per farse dar un finanziamento.E cusì el gà rinuncià.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Auto elettriche

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Non ho dubbi che si stia scoprendo l'acqua calda. Se guardiamo, però, gli articoli che normalmente girano, sembra che l'auto elettrica risolverà il problema dell'inquinamento. E invece non è così, almeno fino a quando non troveremo il modo di produrre a basso costo la corrente elettrica sfruttando la luce del sole (o, forse, l'eolico).

Troppe volte gli organi di informazione (radio, tv e stampa) fanno passare concetti fasulli. Quante persone che usano il caminetto o le stufe a pellet sono convinte di non inquinare perché bruciano materiale "ecologicamente compatibile"? Quanti pensano alla quantità di polveri sottili che una tale forma di riscaldamento rilascia nell'aria?

Vorrei essere chiaro: non dico che dobbiamo andare a piedi o stare al freddo, né parteciperò mai a quelle trasmissioni di ecologismo di maniera come "Mi illumino di meno". Vorrei che almeno avessimo la coscienza di come stanno le cose e, magari, che, partendo al semaforo, affondassimo un poco meno il piede sull'acceleratore.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Auto elettriche

Messaggio da nonna ivana »

Proprio così...in tutto si dovrebbe avere buonsenso e misura!
A cominciare dal riscaldamento nelle case, o dall'uso della macchina, spesso esagerato, quando non occorre...
Per il riscaldamento io ho fissato 20.6°, e 9 ore giornaliere
Per l'elettricità sono un pochino imbranata...non so ancora adeguarmi al bi-orario, o dimentico! Avevo cercato di programmare dolci e crostate salate con cottura al forno, lo stiro, anche il pane, alle ore serali...ma è impossibile, a me piace, o meglio mi è congeniale alla vista e alla disponibilità, lavorare di giorno!
Sono OT!!!! :oops:

Buona serata!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Auto elettriche

Messaggio da sum culex »

E chi che no ga un box o un garage, per carigar le baterie meti el fil in strada? Magari qualche passante se intopa e ti te paghi i dani?

Anche questo che zonto xè fora tema: ma me colego ala question riscaldamento e acqua sanitaria che xè stadi menzioni.
La mia casa, essendo casetta acostada de testa, ga 5 lati su 6 esterni, de conseguenza la dispersion xè molto più alta de una apartamento condominial e anche se tegno el temostato piuttosto basso, de note circa 16° (15° co de matina se ariegia verzendo le finestre) , de giorno 17/18° tranne che ora de pranzo a circa 19/19,5° e de sera torno 20/20,5°tranne che in camera de leto che la xè più bassa. Inoltre go la cadaia in un localin esterno e son contento comunque de doprar e pagar più gas, ma in sto modo evito dove che vivemo l'assorbimento de ossigeno dovù ala combustion sia pel riscaldamento che per l'acqua sanitaria. Le spine (rubinetti) in cusina e in bagno vien a esser parecchio distanti dala caldaia, ma in sto modo no go problemi de fughe de gas in quartier nè de spifferi gelidi de bora dal necessario 'buso' de aereazion del local dove che xè el bruciator.
Deme la crose adosso perchè consumo più energia (gas), ma mi cussì me sento più sicuro, xè come che pagassi anche una forma de assicurazion.
Ciao
sum culex


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Auto elettriche

Messaggio da Ursus Canadiensis »

L'auto eletrica de Edison, Circa 1898


Immagine

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Auto elettriche

Messaggio da Piereto »

Volevo solo zontar ancora qualcosa,anche se no xe proprio inerente al tema. L'informazion vien solo in parte in forma direta da i organi governativi,ma in masima parte dai giornai e dala television. E sempre i conta le robe che qualchidun ghe pasa sotobanco. Xe qualchidun che xe a favor e xe qualchidun che rema contro,e come sempre la carta se lasa scriver. Xe chi che vol cambiar le robe, e xe chi che vol che tuto resti come prima. Questi ultimi però no tien conto che nel minuto che i sta impizando el gas o la luce nasi un novo esere uman,che a sua volta consumerà e inquinerà. Comunque me par che i motori eletrici,per quel che me ricordo de scola,gà un rendimento migliore de quei a scopio,e quindi xe de veder solo se l'aumento de potenza richiesto a la centrale eletrica ,xe minore de la soma del CO2 emeso da tuti i motori . Poi me par che i motori eletrici produci anche ozono che esendo osidativo modifica tanto l'ambiente.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8710
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Auto elettriche

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Certamente, ma per l'auto elettrica te ga questa cadena:

Petrolio -> Centrale elettrica -> trasformazion e spedizion dela corrente -> cariga della batteria (che no credo sia assai efficiente) -> scariga della batteria per far andar el motor (ancora no credo che sia assai efficiente; nota ben, go dito no credo, no go informazioni giuste a proposito e vado a naso; saria contento de sbagliarme) -> motor elettrico (e questo sì, sicuro xe più efficiente de quel dinosauro energetico che xe el motor a pistoni).

A tutto questo, dopo, bisogna zontar el smaltimento delle batterie. L'ozono, se le spazzole fa falische, ghe ne produsi e come.

Su una roba penso che semo d'accordo: che i mezzi de informazion te la conta come che i ghe disi de contarla; paga la Toyota e l'auto ibrida xe la soluzion de tutto, paga la Westinghouse e el nucleare xe l'unica robva, ecc. Son anche d'accordo con ti che no se pol dir de no a tutto, sempre e per principio.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Auto elettriche

Messaggio da VetRitter »

sono piccolo ma crescero ha scritto:quel dinosauro energetico
:clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:
e speremo che no ghe sia a breve un meteorite anche per el motor a nafta-benzina-derivati petroliferi...
saluti


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Auto elettriche

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Noi altri gavemo la Toyota Prius ibride, e devo dir che el sistema de carigar le baterie col motor o cola forza kinetica, co' se va zo per la riva, co' se frena ... insoma xe un continuo de scarigar e carigar le baterie funziona come un giojel. L'auto xe comodisima, cinque persone pol viagiar, spazio enorme per i pasegeri de drio, anche un baggliaio ben grande, dove che se pol meter tre o quatro valigie, dunque no se trata de una machieta utilitaria – la consuma dai 4,7 a 5,3 litri per cento kilometri, incluso el riscaldamento che qua, in inverno, co' fa 20º soto zero, consuma sai energia e el condizioamento de aria in estate, col caldo fin a 40º e pasadi al'ombra, idem. Dunque, almeno secondo la mia opinion, el sistema de usar l'eletricità come mezo de propulsion xe ben un sistema eficiente e economico.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Auto elettriche

Messaggio da Piereto »

Mi no me piasi l'idea de far andar l'auto avanti col motor a scopio e ausiliario el motor eletrico come che fa la toyota o la Honda. La trovo de una grande complicazion,e po ghe xe tuti i atriti de la trasmision. L'eletrico ghe da solo una spinterela,e el funziona de solo per pochi chilometri. Inveze secondo mi saria sai meio che la trazion fusi solo eletrica ,el el motor a scopio mandasi avanti solo l'alternator. Niente più cambio,e son convinto che i consumi de carburante saria minori. E questo sempre in atesa che i trovi baterie economiche.


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Auto elettriche

Messaggio da Ursus Canadiensis »

La trasmision xe a velocità unica nela Toyota, quindi poca perdita de energia. I tassì e altre veture bpubliche le va fin a 340,000 KM prima de cambiar baterie. Dal punto de vista manutenzion, la Prius xe la machina più modesta nel mercato de ogi. Perfin i freni i dura due volte tanto perchè la utiliza automaticamento la dinamo de cariga cò se frena e se cariga le baterie a carig acelerada co se ga lunghe discese. noi gavemo 130,00 kilometri e semo ancora sui freni originali.

Par strano perchè par cusì complicado el mecanismo, ma in realtà el funziona come un orologio.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.

Torna a “Atualità non triestine”