La crisi economica

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »

Forsi i la ga ciolta proprio de là.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Adesso vedemo se i ultimi sviluppi dela Libia no influissi un poco: Gheddafi gaveva un sacco de investimenti in Italia, el iera azionista forte de diversi istituti. e noi per amor dei bori ghe gavemo lassado, xe el mercato, no? pecunia non olet


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »



Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Mi riallaccio a questa sequenza, per riportare un passo storico che ho letto in un libro e che mi è sembrato improvvisamente assai attuale:
il 19 giugno 1787 i ministri di Luigi XVI ebbero un colloquio col Re, a proposito della crisi finanziaria: ricopio traducendo dall'originale inglese:
"Duca di Nivernais: Non possiamo nascondere alla Maestà Vostra che l'opinione pubblica è maldisposta. Ma perchè? chiese il Re. Nessuno rispose. Poi il Marchese de Castries intervenne: Perchè il pubblico vede con sorpresa, Sire, che mentre la Vostra Maestà prepara nuovi carichi di tasse sul popolo, non fa alcun personale sacrificio; che mentre aveva fatto una cattiva scelta ( il ministro Calonne) che ha portato alla rovina le finanze, sembra disposta a farne pagare il prezzo ai sudditi; che le sue costruzioni continuano dappertutto.."

Giudizio di François Furet al riguardo: Se avesse attaccato gli sprechi della corte, Luigi XVI non solo avrebbe salvato le finanze, ma avrebbe salvato forse bene altro, anche la monarchia stessa.
In realtà sembra che le spese per la Corte non superassero il 6-7 % del bilancio, ma l'opinione pubblica era convinta che fossero esorbitanti..
Fonte: Tim Blanning The pursuit of Glory Europe 1648-1815 ( si trova anche in italiano, ma l'edizione italiana costa 30 euro mentre quella inglese 15€) è un volume di una serie in corso della Penguin sulla storia d'Europa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »

Come la storia insegna da sempre, i grandi sprecano, i piccoli pagano...... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Come la storia insegna da sempre, i grandi sprecano, i piccoli pagano...... :evil:
in quel caso, il grande pagò poi con la sua testa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Come la storia insegna da sempre, i grandi sprecano, i piccoli pagano...... :evil:
in quel caso, il grande pagò poi con la sua testa
Se lo rifacessero anche attualmente? :twisted:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La crisi economica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nona Picia ha scritto:Se lo rifacessero anche attualmente? :twisted:
Nonostante tutto, speremo de no!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: La crisi economica

Messaggio da mandi_ »

No voio teste taiade, però io resto sempre scettica sul significato recente e passato della politica. Per l'amor di Dio, senza politica ci sarebbe anarchia...
Però me domando, oggi :
perchè i politici che contribuiscono a creare disastri economici non pagano mai?Tutti , in ogni lavoro, dobbiamo rispondere del nostro operato e esserne responsabili, a volte penalmente.
perchè gli stessi politici ricevono stipendi e pensioni stratosferici, quando le loro presenze in Aula scarseggiano?
perchè adesso tutti subiscono gli effetti della crisi in modo immediato (Pension ecc) tranne i politici?
quanto tempo ancora dovrò vedere gente che si offende e scazzotta in Parlamento e tira fuori striscioni?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Se lo rifacessero anche attualmente? :twisted:
Nonostante tutto, speremo de no!
spero di no, e che si risolva in un altro modo, ma è un mònito!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »

Sono d'accordo sullo "speremo de no", ma una bella punizione, un esilio nel terzo mondo, almeno quello.... :twisted:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da sum culex »

Nona Picia ha scritto:Sono d'accordo sullo "speremo de no", ma una bella punizione, un esilio nel terzo mondo, almeno quello.... :twisted:
No ocori l'esilio nel III° mondo; basteria taiarghe le paghe e le pensioni stratosferiche, tanto i ga zà tanto de suo che i soldi 'nostri' xè solo un de più. Ma se sà: tuti quei che ga vol gaver sempre de più, anche se no ghe ocoreria e quei che no ga paga per lori a proprie spese. :evil: :evil: :evil:
ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La crisi economica

Messaggio da Nona Picia »

Secondo mi saria de cavarghe le pensioni supplementari e soprattutto no darghele prima dei 70-75 anni e anche più tardi, visto che i lavora tre/quatro giorni ala stimana. E no darghe niente se no i lavora, come tuti i lavoratori, per almeno 42 anni! E cavarrghe anche tuti i favoritismi vari, vedi auto blu telefono gratis e no so cossa ancora....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La crisi economica

Messaggio da Ciancele »

De putel, co’ iero a scola ale aviamento, gavemo ‘vù un suplente. Sicome che el doveva star con noi un’ora e insegnava tuta un’altra roba (datilografia), el ne ga bambà (ha raccontato) qualcosa per pasar el tempo. Ogni tanto me sveiavo e sentivo quel ch’el dizeva. Ogi se diria: Ho memorizzato tutto il file. El ne ga contà dei sete ani grasi e sete ani magri. Co’ penso a l’economia de ogi e a quel che nel contava el mato, no poso no far confronti. Se el fusi ogi qua, el ne diria che l’economia de un paese no xe colpa solo del nostro paese, ma anca dei altri paesi. Chi più chi meno. Con questo voio dir che la colpa dei politici xe relativa, che no xe tuto colpa de lori. El resto xe purtropo vero. Tuti xe una maniga de persone per bene che pensa solo al bene delo stato. Come dizeva quel (Luigi XIV?)? L’état c’est moi. Un conte tedesco, del partito liberale, nel fratempo morto, el ga dito una volta che xe una chimera sperare de trovar un politico onesto. No xe parole mie. Cito solo, quindi son inocente. Un giovine deputato tedesco del partito (o’scia no me ricordo de qual, divento vecio) el ga dito che i pensionai podaria andar nele praterie celesti e che cusì gavesimo un problema de meno. Dopo, i ga brontolà, el ga dito che el voleva solo cior de novo vece usanze. Mi me go ricordà dela Rupe Tarpea e dei indiani veci che andava in bosco a spetar che ghe vegni un colpo. Un poco come el cimitero dei elefanti de Tarzan. In una mia letera a un giornal go scrito che in Giapon i samurai fazeva carachiri se solo un sospeto, un’ombra fusi cascada su l’onor de lori. Go dito che se podaria ripristinar queste usanze. Cusì gavesimo anca noi un problema de meno. Anzi tanti problemi de meno. I me ga subito misurà la febre. Noi pensionai xe de ani che no gavemo aumenti, e se i ne dà qualcosa i aumenta i prezi e cusì ciapemo sempre el bidon. Un partito ga brontolà che i deputati i ciapa el tredicesimo (quattordicesimo quindicesimo ecc.) e no xe giusto. I ga rinuncià. Ma la magioranza no ga rinuncià e cusì i ga dovesto anca lori ciapar i soldi, contro la sua volontà. Par via dela magioranza. La vita xe dura per tuti. Dopo iera una baba che faceva traduzioni de inglese. Mi diria a tempo perso, perché la iera deputato. Un ano la ga ciapà quasi setantamila euro. Mi no so se qualchedun de voi ga mai fato traduzioni, ma per ciapar ‘sti soldi nei ritagli di tempo la devi farse u’ mazze (essere portentosa, un cannone.) Mi ghe go subito scrito ofrendo i miei servigi. Se la ga tropo lavor, ghe ‘iuto me, par de meno. Speto ancora la risposta. E voi ve lagnè del cavaliere? Ma baseghe i pie (dopo l’abluzione, naturalmente! xxx :cheezy_298: :cheezy_298: :cheezy_298: ). Contro la crisi economica ve dago (a gratis) el steso consiglio che go ciapà mi: Zoghè ala Sisal o a l’Enaloto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: ve dago (a gratis) el steso consiglio che go ciapà mi: Zoghè ala Sisal o a l’Enaloto.
e cussì ve magnè anche i bori de quel biglieto e ghe dè ancora un per de soldini al Stato, visto che no ve par bastanza le tasse. Noi matematici no gavemo mai speso un boro in lotteria. Credeme, xe quasi più generoso matematicamente el casinò cola roulette, dove che tanti se magna mesi de stipendio.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La crisi economica

Messaggio da Ciancele »

Mi volevo dir che sperar nel loto xe meo che sperar ne l'aiuto del governo. Come diseva Cechelin: me conforto come i disperai, spetando el loto che no vien mai.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Comincio col linkarve un articolo del Corriere della Sera, che però no xe sul sito del Corriere ma in una rassegna stampa statale:
http://rassegna.governo.it/testo.asp?d=76280411
e xe de due giorni fa, sulel agenzie de valutazion.
Ma prima, in novembre, i gesuiti della Civiltà cattolica gaveva scritto un articolo de titolo Le AGENZIE DI RATING dAL potere alla responsabilità che no se trova credo online, xe 5 pagine ma ve riportao alcuni passi perchè me ga parso assai seri: ve sparagno le spiegazioni che ormai xe dapertutto..
L'importanza mondiale delle agenzie di rating comporta responsabilità, di cui non sembrano rendersi conto i media finanziari. Si possono distinguere diverse responsabilità, precisando quattro punti: le poste in gioco, il lavoro di valutazione, l'inquadramento delle agenzie e le responsabilità dei media.
Le discussioni sulle valutazioni a scuola offrono un aprima idea delle poste in gioco anche nella valutazione finanziaria
...I
l sospetto di valutazioni fallaci non è dunque senza fondamento, come dimostrano gli scandali dell'inizio del terzo millennio: Enron nel 2001, Worldcom nel 2001, prodotti strutturati nel 2007, la bancA LEHMAN bROTHERS CLASSIFICATA NELLA CATEGORIA TRIPLAa ALCUNI MESI PRIMA DEL SUO FALLIMENTO NELL'OTTOBRE 2008..
---
Quando il controllore è pagato dal controllato, è difficile neutralizzare il conflitto di interessi, tanto più che una valutazione è un'operazione lunga e costosa. Tale operazione generalmente è finanziata di chi chiede il prestito, perchè il rating assegnato gli offre il mezzo per calcolare con precisione il costo del prestito
La finanza, commercio di valori futuri, si fonda sia siulle previsioni sia sulle prospettive. le precisioni dipendono da una disciplina scientifica [..] Le prospettive non hanno niente di scientifico. esse consistono nell'immaginare cambiamenti nelle strutture economiche, politiche e finanziarie e quindi elaborare scenari che delineano uno stato della situazione futura
...
Gli scenari si fondano sull'intuizione e sull'immaginazione degli analisti e non si distinguono dlla fantascienza se non per essere soggetti alle imposizioni notificate dalle scienze e dalla loro visione globale. Tale visione globale è in contraddizione con il procenìdimento analitico che è alla base della valutazione.
E' questa esigenza insieme scientifica ed etica ciò che manca ai docenti universitari stipendiati dalle organizzazioni pubbliche o dalle banche. Essi non si accorgono che il lato scientifico della loro analisi impone che per ogni studio pubblicato dev'essere indicato chi ha pagato. Il che equivale a dire a quale domanda precisa essi hanno voluto rispondere. Soltanto l'ingenuità o la malafede interessata vogliono far credere che le analisi economiche e finanziarie siano immuni da un a priori ideologico, con il pretesto che il firmatario è un docente universitario famoso-
.... un discorso su una possibile Agenzia europea, o del FMI... e per cncluder
Veniamo alla responsabilità dei media. L'agenzia di rating incrocia rapporti o documenti e crede di non vilentare che le tastiere di un computer. Non è così, tanto più che gli informatori finanziari si impadroniscono dellavalutazione dome di un trofeo non criticabile. la respondabilità dell'agenzia inizia con la consapevolezza dei limiti dei suoi strumenti e delle sue analisi. Essa continua fino al momento in cui la sostituisce la responsabilità degli informatori finanziari, che relativizzano la valutazione, collocandola di nuovo nel suo contesto economico, politico e sociale.
ghe xe alcune osservazioni, che go evidenziado in grassetto, che me ga dado de rifletter


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La crisi economica

Messaggio da babatriestina »

Fra tutti persi soprattutto per il torni a bordo **ZZ**
vi segnalo questa notizia
http://www.corriere.it/economia/12_genn ... 45db.shtml
denuncia alla S&P per manipolazione di marcato con i loro declassamenti. Non so come finisce, ma è una mossa nuova..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: La crisi economica

Messaggio da VetRitter »

babatriestina ha scritto:ma è una mossa nuova..
mi pare che già a qualche declassamento italico precedente una procura avesse indagato negli uffici italiani di S&P, ma senza conseguenze. ne per S&P ne per l'Italia.
babatriestina ha scritto:Non so come finisce
con la speranza dei nudi....


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La crisi economica

Messaggio da Piereto »

Mi me par che sta crisi sia fia dell'....incompetenza generale. Una volta se ghe diseva a un picio :varda xe meio che te cambi mestier ,questo no fa per ti,no te son taià.Quando mai ogi. Nisun più verzi boca. Povero picio ghe podesi venir un trauma,bisogna capirli i fioi,se no te son solidale co lu e co la sua fameia, ti li emargini. El risultato xe che gavemo comandanti che no xe boni de farlo(come quel de la Costa Concordia,xe incompetente chi che lo ga scelto,xe incompetenti chi che ga lasà che le navi pasi rente la riva ,anche se iera vietà,etc.).L'incompetenza nasi dal presapochismo general,tanto se disi sempre che le robe va sempre avanti.Le va avanti ma sempre pezo,perchè fin che xe un che sbaglia no se se inacorzi e se pol sempre de dir che xe una fatalità. Quando i erori vien fati da migliaia de persone che se trova nei posti chiave,ne le stanze del potere, alora va tuto a remengo. Xe sempre meno gente che gà le idee ciare. Se perdi el senso de la realtà specialmente ogi che la television e la realtà virtuale dei gioghi dei PC anebia tanti fioi,per no parlar de le droghe. Incompetenza xe anche no dir le robe come che le sta,el politicamente corretto vol dir no dir la verità. Guardemo anche le aluvioni recenti in Liguria o in Sicilia .Tuto quel che avien xe perchè chi che comanda, i soliti politici, xe quei che meno sa far le robe, e noi se tira su le manighe, e i comincia a lavorar.Noi sa gnanche cosa che vol dir ciapar in man una pala e un picon. I governi tecnici xe fati de persone studiade,i ga imparà tuto sui libri, ,ma ghe manca la pratica manuale,che li faria diventar umani.
Forsi sorpaseremo anche sta crisi,ma come che vedè quando che le crisi xe sempre più ricorenti, alora vol dir che no se pol più far finta de riformar a parole e farghe pagar sempre ai stesi. Va a finir che ghe anderemo de mezo tuti.


Torna a “Atualità non triestine”