Pagina 1 di 2

INPS e CUD

Inviato: sab 2 mar 2013, 7:18
da sono piccolo ma crescero
Sono uno dei (pochi, molti?) italiani che, quando il ministro Brunetta offrì la posta certificata, decise di aprirla. L'ho usata una volta e poi è rimasta là.

Oggi mi arriva una mail postacertificata... stavo per buttarla via coma spam, pensavo a qualcuno che si nasconde dietro ad indirizzi di questo tipo. Poi mi sono deciso ad aprirla ed ho trovato un invito dell'INPS ad andare ad aprire la mia casella di posta certificata dove avrei trovato il mio CUD, i redditi del 2012.

Felice, ho scaricato il modulo, non senza un poco di panico (che password avevo usato? Poi, con qualche peripezia, sono riuscito a trovarla).

Poi mi è venuto un dubbio: e mia moglie che non ha la casella? Google is your friend, ho scritto cud telematico posta certificata e, per esempio ...

http://news.supermoney.eu/economia/2013 ... 10196.html#

mi ha informato che quest'anno il cud non sarà più mandato a casa. Adesso mi devo roganizzare per la pensione di mia moglie, però non mi sembra che le cose siano state fatte proprio bene: scarsa pubblicizzazione, secondo me, e il caf, al quale portavo il 730 precompilato, mi scaricherà il cud gratis o vorrà essere pagato?

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: sab 2 mar 2013, 7:28
da babatriestina
la notizia è su tutti i giornali. Io non ho la casella, non ho nessuna voglia di incominciare con l'ennesima password etc, men che meno di stamparmela a casa, con la stampante che va e non va e.. andrò dal mio commercialista, che immagino mi metterà in conto anche questo..

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: sab 2 mar 2013, 8:14
da sono piccolo ma crescero
Io, come ho detto da altre parti, sono di origini istriane, pago le tasse dovute senza imbrogliare e protestando molto sommessamente (sono forse uno dei pochi che aveva capito cosa intendesse Padoa Schioppa quando disse che pagare le tasse è bello). Però, da istriano attento al soldo, non ho voglia di pagare qualcuno che mi faccia pagare le tasse, quindi cerco di fare la dichiarazione dei redditi da solo.

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: sab 2 mar 2013, 8:26
da babatriestina
sono piccolo ma crescero ha scritto:I. Però, da istriano attento al soldo, non ho voglia di pagare qualcuno che mi faccia pagare le tasse, quindi cerco di fare la dichiarazione dei redditi da solo.
Io pago per evitare il rischio di sbagliare in una faccenda in cui non sono sicura

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: lun 4 mar 2013, 18:25
da sono piccolo ma crescero
Sono riuscito a stampare i CUD usando la tessera regionale dei servizi, quella col codice fiscale. Se qualcuno è interessato mi scrive e gli spiego come fare.

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: mar 5 mar 2013, 15:32
da sono piccolo ma crescero
Una mia conoscente è andata oggi, verso l'una, secondo piano dell'INPS, ed aaveva tre persone davanti. Penso che nei prossimi giorni la fila aumenterà.

Se andate di persona all'INPS ricordate la carta di identità. Non so come funzioni con le deleghe.

Re: INPS e CUD 2013

Inviato: gio 7 mar 2013, 9:32
da babatriestina
vi confermo che, nonostante le notizie presentate allarmisticamente dai massmedia ( solo telematico, code, pagamenti addizionali..) ieri sono stata alla sede dell'INPS , ci sono due sportelli addetti solo a quello, ed ogni pratica viene evasa in media in due minuti, il che vuol dire che con 20 persone davanti a me ho fatto circa 20 minuti di attesa, comodamente seduta con bigliettino, come in media ad un ufficio postale, è bastata la carta d'identità e non ho pagato un centesimo.
per le deleghe, occorre in più la fotocopia di un documento d'identità del titolare.

Re: INPS e CUD

Inviato: lun 3 mar 2014, 11:59
da sono piccolo ma crescero
Anche quest'anno mi è arrivato l'avviso dall'INPS sulla casella di posta certificata che il mio CUD era pronto.

Lo ho scaricato.

Per scaricare quello di mia moglie ho tribolato un poco di più. Persino l'INPS pubblica sul suo sito una protesta sulla difficile accessibilità al servizio.

Se avete il PIN dell'INPS per accedere ai vostri dati mi contattate e vediamo se riesco a ripetere la strada che ho fatto per arrivarci.

Novità di quest'anno, sul CUD c'è un qrcode (quei quadrati fatti a loro volta di quadratini bianchi e neri). Ognuno ce l'ha diverso. Ho trovato dentro l'anno 2014 ed una sfilza di codici alfanumerici. Chissà che uso intendono farne; magari mettendo il qrcode di mia moglie al posto del mio (5 minuti di lavoro) risparmio sulle tasse! ;-) :D :D

Re: INPS e CUD

Inviato: gio 6 mar 2014, 12:03
da Ciancele
Cari amici (o nemici?) dell’INPS. Qualche mese (era fine 1990/inizio 1991) ho avuto a che fare con l’INPS per la mia pensione. Il suo comportamento non ha certamente aiutato a migliorare il mio pensiero sulle autorità. Non voglio andare OT e non voglio ferire la suscettibilità di persone di fede italiana, per cui lascio immediatamente perdere. Continuo con l’INPS. Ho telefonato da Francoforte e mi dissero che in quel giorno non potevano far nulla e che sarei dovuto passare allo sportello il giorno dopo. Ho fatto presente che la distanza mio telefono/loro sportello è di circa 972 chilometri. 850 su strada statale. Ho fatto pure presente che mi è stato dato quel numero di telefono proprio affinché io possa anche telefonare. Non era la prima volta che telefonavo e volevo un’informazione per poter far andar avanti la mia pratica. Mi venne detto che se non la smettevo di lagnarmi, avrebbero messo la mia pratica in fondo in attesa di evasione. Proprio in quell’anno una povera creatura a Milano si era buttata dalla finestra (e non da quella del mezzanino) a causa di “buone” notizie da parte dell’INPS. Se fossi andato dalla butacarte (indovina), ella mi avrebbe detto che avrei raggiunto una certa età, ben più lunga dei 70 anni. In tal caso avrei permesso che mettessero la mia pratica in fondo.
Come si dice a Trieste? Basta salute.

Re: INPS e CUD

Inviato: gio 6 mar 2014, 17:03
da Nona Picia
Evviva l?nps e gli impiegati ignoranti e maleducati... :evil:

Re: INPS e CUD

Inviato: gio 6 mar 2014, 19:47
da sum culex
Anche sto ano xè verto al INPS el (o i) sportei per poder andar a ritirarse el CUD? L'ano scorso i te lo stampava sul momento, e sto ano?
ciao
sum culex
P.S.: se nissun sa dirme gnente, fra un pochi de giorni proverò a andar al INPS a veder :evil:

Re: INPS e CUD

Inviato: ven 7 mar 2014, 6:15
da sono piccolo ma crescero
Me par che el sia verto.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 15:22
da Piereto
Come savè sto ano gavemo el 730 precompilato , ma no go rivà a trovar nisun che me disi se i lo manda per posta a casa. Se pol scarigarselo dal sito dell'agenzia delle entrate opur da l'inps che po ve rimanda l'isteso all'agenzia delle entrate. La grossa novità del beneamato Renzi xe che prima el autocompilato che fazevo i ani scorsi e che portavo al Caf no me costava niente,e sto ano inveze l'invio del caf el me costerà 24 euri. No basta pagar le tase ,ma anche pagar un che te aiuta a pagarle, e nisun se ribella. ( un paese de masochisti?). Vedemo se sarà complicato zontarghe le proprie deduzioni al precompilato e mandarghe tuto telematicamente dopo el primo de magio.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 16:13
da Piereto
A la fine go scoperto che i no te lo manda a casa, ma andando dai Caf ti li autorizi a scarigarlo per ti se no te ga el computer. Penso a tuti quei veci che no xe pratichi ne le man del caf , eche i rinuncerà a le detrazioni pur de no pagar.... el caf. ( più che un caf xe el solito UCAS ufficio complicazioni affari semplici).

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 18:27
da Ciancele
Qua se devi pagar le tase su tuto. Anca sula pension, solo che una parte xe franca. Se paga solo sul resto e se ‘sto resto xe soto un certo importo no se paga gnente. Chi che no paga gnente no ‘cori che mandi la dichiarazion.
A gratis no te fa nisun gnente, anca parchè se se devi pagar tase vol dir che se podaria gaver forsi anca soldi par pagar quei che ‘iuta a far la dichiarazion. Xe i uficeti che domanda 30/40 euro e xe i comercialisti che cariga. Almeno do o trezento euro. Dipendi de l’importo. Mi go ‘vu l’impresion che se se manda la dichiarazion col timbro de un consulente l’uficio finanza no varda tanto. Sensa timbro i credi che se imbroia, inveze xe vero. Par quel un mucio de lori fa far la dichiarazion del consulente. Se imbroia listeso, ma con inteligenza.
Noi gavemo se pol dir do tipi de dichiarazion, una par lavoro dipendente e una par lavoro indipendente. In questo caso se devi zontar altra carta. Chi che fa lavoro dipendente e lavoro indipendente fa tute do e zonta le carte de l’indipendente intel dipendente. Par quel xe meio che se se fazi ‘iutar de un che sa. Anca parchè dopo ... vedi sopra.
Chi che no sa far telematico fa cartaceo, ma solo se se trata de picoli importi. A una dita no i ghe lasaria. Mio fio xe bravo de computer e el ga studià economia e comercio. El fa tuto lu, anca par su sorela. Mi no son bravo de computer e go fato un poco de computisteria ala Rismondo e al Carli (do ani), ma nel 1942/44. L’ano scorso go fato mi e xe ‘ndà ben. ‘sto ano stago de novo provando mi. Speriamo bene.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 18:28
da sono piccolo ma crescero
Rispondo a Piereto.

L'equivalente del precompilado te lo pol far ti direttamente sul sito dell'Agenzia delle entrate, basta che o te se fazi dar un pin dall'agenzia stessa, o te se fa dar el pin dispositivo del'Inps, o te dopri la tesera sanitaria col letor che i ne gaveva mandà anni fa.

Co la tesera sanitaria go visto el mio 730 de base, ma gavevo za prenotà el Caf e go pagà, ma gavevo qualche complicazion sto anno e gaveria fato far al caf comunque..

Una volta che te rivi a vederlo, te se lo stampi, te se lo coregi e dopo te ga la possibilità de coreger le varie vosi. La videata che te vien davanti se questa

Immagine

Me par che no se pol coregerlo, però, fin al primo magio.

Comunque te ga ragion: chi che no xe pratico de internet xe fregà.

Insoma, per mi i fa de tuto per evitar che la gente meti detrazioni.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 18:43
da Ciancele
sono piccolo ma crescero ha scritto: ... Insoma, per mi i fa de tuto per evitar che la gente meti detrazioni.
Qua con le detrazioni te son sempre fregà. Prima de tuto i ga fato ani anorum fa una detrazion de 2000 marchi, 'deso 2000 euro, automatica. Insoma bisogna 'ver spese de oltra domla euro e no xe tanto facile. Anca la mutua disi che chi che spendi tanti soldi per medicine pol scalar. Ma co' se vol scalar i meti i soldi de l'omo e quei dela dona insieme e cusì se xe sempre oltra el limite e no se scala gnente. Qua i fa una diferenza tra detrar e scalar. Detrar vol dir che inveze de diese lire te detrai do e te paghi oto. Ma xe dificile, xe ecezioni. De solito se pol scalar de l'imponibile e se riparmia solo una parte de quel che se ga speso. El groso va a carigo de chi che ga pagà. Par quel tute 'ste detrazioni e scalazioni val poco par no dir gnente.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 22 apr 2015, 19:07
da sono piccolo ma crescero
Anche noi gavemo cusì: detrazioni e deduzioni:
  • per le detrazioni te scali una certa percentuale dela spesa dall'imposta. La percentuale di solito xe el 19%. Sicome le percentuali de tassa xe più alte, te finisi col pagar comunque un poca de tassa anche su quel
  • la deduzion te sbasa l'imponibile, ma xe poche robe che se pol dedur.
E anche noi gavemo un tetto massimo de spese sanitarie, ma anche un minimo. Se te ga speso poco, te paghi tuto.

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 2 mar 2016, 10:16
da sono piccolo ma crescero
Visto che semo tuti giovani de primo pel, ve informo che sul sito del INPS podè scarigarve la "Certificazione unica 2016 sui redditi del 2015"

Re: INPS e CUD

Inviato: mer 2 mar 2016, 10:43
da Nona Picia
Dighelo a mio marì.... ;--D che no vol saverghene de domandar el pin