Calcio inglese

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Calcio inglese

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Macondo,

qua in Italia tutti i nostri giornalisti sportivi xe gasatissimi per el Liecester primo in classifica; la parola Cenerentola se spreca (anche perché, forsi, la cultura dei giornalisti sportivi no ghe consenti de trovar paragoni più dotti!).

Insomma, come i la ciapa là, nella perfida Albione?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Calcio inglese

Messaggio da macondo »

La storia del Leicester City FC xe una bela storia del football inglese. Sta squadra la iera in Serie B (l'equivalente inglese) per più de 10 anni e la xe stata promossa en la Premiership (Serie A inglese) nella stagion 2013-14. La stagion pasada la se gaveva barcamenado nei ultimi posti de la clasifica ma in questa stagion la se ga posizionado prima in clasifica e probabilmente la va a vincer el campionato. Par che el cambio de qualità sia merito del manager Claudio Ranieri ma anca del entusiasmo e voia de vinzer dei giogadori. La ga due canonieri de tenerghe l'ocio Jamie Vardy e Riyad Mahrez (algerin).


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8705
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Calcio inglese

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Insoma, gavemo qualche speranza anche per la Triestina? O no?

No credo. Go sentì che nel calcio inglese i diriti televisivi vien spartidi in misura uguale per tuti (o quasi?). Qua inveze xe qualche squadra che ciapa sai e qualche squadra che ciapa poco, quindi qualche squadra che pol spender de più e qulcheduna che pol spender de meno,

E dopo, mi no so come che xe l'ambiente dele società inglesi, ma qua de noi me par de capir che xe un ambientin ...

Comunque mi seguo sai poco el calcio anche se Pino Grezar saria un mio lontan parente (ma go paura che el se stia rivoltando nela tomba anche lui).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualità non triestine”