AMERICA AMERICA AMERICA

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Ciancele »

Gavemo un novo presidente. Veramente i ga un novo presidente. Qualchedun disi che el xe namo, altri i disi che el xe bon. Naturalmente tre volte. Altri, tra quei son mi, se ricorda de Napoleon e dei zento giorni. Cusì disemo de lasarlo zento giorni in pase e dopo se vedarà cosa che el xe. Un modo de dir tipicamente gnoco xe: Es wird nicht so heiß gegessen wie gekocht. Traduzia: El magnar in piato no’l xe cusì sbrovente come che el vien cusinà. Insoma se disi tante robe, ma no se fa tute. Spetemo e vedaremo. Paura i ga ‘sai dei cosideti populisti. Che saria quei che i fa quel che vol la gente, ma che no sempre xe giusto. Co’ xe fato se vedi che xe sbalià, ma xe tropo tardi par cambiar o tirar el cul indrio. Cosa se disi in Italia?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da babatriestina »

mah, quei de destra giubila e quei de sinistra pianzi, Po tanti disi che iera come sceglier se negarse o brusarse perchè anche la Clinton no prometteva ssai bon.
Mi digo che a volte i se rivela meno pezo de quel che se temeva.
Ah sì qua la minoranza e i filominoranza giubila per la moglie slovena e zo musiche tipo Avsenik, Lasko e lubjanske


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi son bastanza dacordo con Ciancele, anche se un poca de preocupazion in più del solito la go.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Mah, quei de destra giubila e quei de sinistra pianzi. Po tanti disi che iera come sceglier se negarse o brusarse perchè anche la Clinton no prometteva ssai bon.
Mi digo che a volte i se rivela meno pezo de quel che se temeva.
Ah sì qua la minoranza e i filominoranza giubila per la moglie slovena e zo musiche tipo Avsenik, Lasko e lubjanske.
Bongiorno a tuti. ognidun ga i sui modi de veder. A Trieste se usava dir pezo el tacon ch'el buso. Par talian Dalla padella alla brace. Par gnoco Vom Regen in die Traufe (trad. libera: Salvà dela piova, cascà nela gorna piena de acqua). Anca prima se gaveva la sielta tra fucilar e impicar. Chi che selieva la fucilazion sperava che i mati ghe fali. I altri che el spago se rompi. Ma se sa come che mori chi che spera. Almeno noi triestini savemo. :clapping_213:

No savevo che la moglie xe s'ciaveta. Co' l'andarà a trovar i parenti la vegnarà de sicuro anca a Trieste. Se no altro par magnar in un bufè che no i me lasa dir el nome.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Ciancele »

Go fato marenda e leto el giornal. Disemo i titoli. Se go capì ben el vol far un muro de zento chilometri, a spese del Messico. Me imagino che el Messico sta za ingrumando soldi par far el muro. In Europa me par che i voli silurar le barchete che porta i profughi. Insoma cosa che no se disi par far colpo. I xe pezo de mi. Par quel credo che no'l farà gnente o 'sai poco. E se i ghe domanda parchè che no'l ga fato, el risponderà come tuti che no i lo ga lasà. Mi conto monade ma me par che el mato me bati.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Piereto »

Lasemo pasar sti zento giorni e po' vedemo se ......el sarà ancora vivo. La percentuale de presidenti americani fati fora o che gà subì atentati xe sai alta. Digo cusì perchè la patria delle imprese multinazionali (che po no gà patria) xe i USA, cioè società che fa de tuto pur de scampar alle regole e alle tasse imposte dalle singole nazioni, e che godi della globalizzazion dove che mancando un governo mondiale te xe libero de far el bel e el bruto tempo, mandando in miseria chi che te vol, e soprattutto chi che e ostacola.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: Lasemo pasar sti zento giorni e po' vedemo se ......el sarà ancora vivo. La percentuale de presidenti americani fati fora o che gà subì atentati xe sai alta. Digo cusì perchè la patria delle imprese multinazionali (che po no gà patria) xe i USA, cioè società che fa de tuto pur de scampar alle regole e alle tasse imposte dalle singole nazioni, e che godi della globalizzazion dove che mancando un governo mondiale te xe libero de far el bel e el bruto tempo, mandando in miseria chi che te vol, e soprattutto chi che e ostacola.
Piereto mio, se te savesi che la penso anca mi cusì e che stamatina in internet go fato Abraham Lincoln. Po el mato ga setanta ani, un poco panson,sempre rabià. Tuti, cioè i altri tuti, i spera che vegni un colpo. ;--D ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:
No savevo che la moglie xe s'ciaveta. Co' l'andarà a trovar i parenti la vegnarà de sicuro anca a Trieste. Se no altro par magnar in un bufè che no i me lasa dir el nome.
e i dirà Amerika je nas


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: AMERICA AMERICA AMERICA

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:

e i dirà Amerika je nas
Bisognerà veder se i americani ghe lasserà dir.... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualità non triestine”