Formaggi

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Formaggi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No se finisi mai de imparar.

Qualche giorno fa vardando i formagi in un supermercato go visto un formagio RETINATO LATTERIA DI XXXX.

Chisà che formagio che xe sto Retinato. El iera dureto come che me piasi a mi (no me piasi i formagi freschi), el costava no tanto, lo go ciolto.

A casa, el gusto me ga un poco deluso. Google is your friend e ghe go dito "zerchime formagio retinato".

E xe vegnù fora che retinato xe un formagio grana che no ga pasà el controlo de qualità.
Il Retinato è un un formaggio che non ha superato le verifiche di qualità necessarie per essere Grana Padano DOP e pur essendo un prodotto buono deve essere venduto come “formaggio duro italiano” e non come Grana Padano DOP né con la dicitura Grana Padano Retinato.
In pratica i ghe sgrafa la crosta in modo che no sia più legibile el marchio del grana.

E in efeti el gaveva poco del grana. Come che go dito no'l me ga entusiasmà, ma va ben, lo go magnà lo steso.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Formaggi

Messaggio da babatriestina »

anderà ben come formaio de gratar per cusinar, diria.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Formaggi

Messaggio da Elisa »

Restando nel tema: Da 6 o 7 anni fa trovan al mercá un formai (formaggio) duro “ideale da grattare, condire, gratinare e da consumare in antipasti…” con un nome di procedenza italica ed originario della Pianura Pampeana, nome di originale trovata :shock:
Ci piace, testura, aroma e “grana” especiale. Non è tra i più a buon prezzo.

"Nuevo queso Grana Pampeana - Nuovo formaggio Grana Pampeana La Serenísima
MIÉRCOLES 30 DE NOVIEMBRE DE 2011"
Comentarios: (0)

Allegati
Foto Internet
Foto Internet
Queso Grana Pampeana.jpg (30.22 KiB) Visto 898 volte


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Atualità non triestine”