Coronavirus

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: ven 15 mag 2020, 7:58 .......... Sarà de rider sto estate a Barcola e ai topolini , pardon de pianzer. Dovremo fare a turno per entrar in aqua, sugarse, e andar via. Una follia romana.
Xe vero che anca a Barcola i vol butar cloro in aqua par disinfetar dopo che un xe vignù fora, come nele vasche?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Mancasi altro, monada più monada meno.
El vantaggio del virus xe che i autobus i riva prima a destinazion perché pochi li ciol, perché xe poco traffico, ma ve consiglio de star sai tenti perché i autisti ga messo el cambio con la velocità più alta, per cui granpeve ben ai pasaman. Esperienza de ogi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

Avviso! Non lasciare in macchina sui sedili, a vista, oggetti di valore!
Fioi, ve la vendo come che la go comprada. Par che i gabi roto el vetro de una machina par rambar una mascherina e un rodolo de carta de condoto. Altro no mancava.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Semo in dirittura per i bagni. Alora se te son una spiagia de sabia privata un ombrelon ogni 10 metri, se su de una publica,4 metri tra ombreloni, a barcola tra un letin e l'altro un metro. No solo i bagnanti, ma ghe sarà anche i controlori che ocupera' altro spazio. Misteri dei regolamenti.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Coronavirus

Messaggio da Piereto »

Entro sta setimana gaveremo le nostre norme regionali per el bagno. Adeso parti una analisi sierologica fata da la CRI per veder se un ga' za i suoi anticorpi che lo ga' reso immune. Nota bene che i anticorpi prodotti dopo un per de mesi i scompari. 8000 analisi volontarie gratis, per in costo medio de 80 euro. 640.000 euro che francamente iera meio risparmiar.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

Go leto che a causa del Corona certa gente se lamenta. Par esempio che xe meno incidenti e meno furti. Parchè i se lamenta? Bisogna far più incidenti par far lavorar dotori, ospedai e oficine? E rubar de più? I domandarà soldi al stato? Anca i bar noturni e le tanepu se lamenta che no vien clienti. No i volarà miga bater disocupai? Mi son vecio e no rivo più a capir tuto. Xe altri inveze che i fa bori. Chi che fa musariole. I dechetivi che i controla se la gente che fa home office anca i lavora o i pitura la cusina.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

Mi go leto che se lamenta anche quei che pronta el vacino. Che per quando che i lo gaverà pronto, se i continua a guarirse come adesso, no ghe sarà più malai de vacinar o virus de meter nel vacino. Che i zercherà vololtari per infetarse..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Coronavirus

Messaggio da Nona Picia »

Mi sento che tuti se lamenta per tuto... su le mascherine zò le mascherine guanti e no guanti distanza e no distanza e tuto el resto....
Naturalmente tuti vol soldi e salute....Me par che tuti dovessi passar un'altra guerra mondiale o me sbaglio? Forsi ghe serviria per capir che la vita xe bela anche se bisogna star dentro in casa o fora con mascherine guanti e distanze pitosto che crepar per una bruta malatia...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

Ogi nissun contagio e nissun obligo de mascherina al esterno. Po se un vol, nissun ghe proibissi de tegnirsela anche de note in leto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: gio 4 giu 2020, 18:35 Ogi nissun contagio e nissun obligo de mascherina al esterno. Po se un vol, nissun ghe proibissi de tegnirsela anche de note in leto.
Ghe xe due fonti, quela regional e quela nazional. Sta ultima dà un contagio a Triste, un a Udine e un a Pordenon, se no me sbaglio.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Coronavirus

Messaggio da Nona Picia »

forsi sarà de ogi, no de ieri..


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

ieri nissun contagio, ogi 3 in tuta la region
tredicenne travolto da un auto, incidente cadendo sul lavoro e frattura del cranio, incidente sulla A4 ieri 7 mezzi coinvolti e persone in ospedale..uomo gravemente ferito sul lavoro..scooterista all'ospedale.. per dire ch e non c'è solo quello


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: gio 4 giu 2020, 18:25 Mi sento che tuti se lamenta per tuto... su le mascherine zò le mascherine guanti e no guanti distanza e no distanza e tuto el resto....
Naturalmente tuti vol soldi e salute....Me par che tuti dovessi passar un'altra guerra mondiale o me sbaglio? Forsi ghe serviria per capir che la vita xe bela anche se bisogna star dentro in casa o fora con mascherine guanti e distanze pitosto che crepar per una bruta malatia...
Nona Picia, una malatia bela no esisti. Almeno mi no la conoso. La musariola protegi. Ma mi no credo che i microbi xe tuti zoti e che no i riva a moverse. No i pesa gnente, come Martin Muma, e basta un sufion par sparnisarli. Anca i do metri de distanza servi poco. Nei giorni scorsi iero in diversi ospedai, in sala de aspeto, e chisa cosa che me go ciapà. Iera chirurgia, ma ogni tanto qualchedun tosiva o stranudava. No so se la pinicite xe contagiosa. In ogni caso mi son imun contro pinicite e ernia. :cheezy_298: :cheezy_298:
Salgari diseva che xe tuto kismet. Credemoghe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

tuto el mondo xe pien de agenti patogeni. No basta serarse in casa cola mnuseriola. Forsi vivendo soto de una campana de vetro... ma in tal caso senza anticorpi te son come un che xe immunodeficiente: el primo agente patogeno che te incorntri te beca. Me spiegava ste robe mio papà, che iera un vecio medico e ghe ne gaveva viste tante.
la vita no xe bela se se ga de viver sempre cola paura de malarse anche co se xe sani. E malatie comunque ghe ne bechemo sempre più : ipsa senectus est morbus, el diseva e po el diseva anche Dopo una zerta età quelcossa te vien fora sicuro, se te se cominci a preocupar te viverà i ultimi ani de malado... come se disi...ipocondriaco, no?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Coronavirus

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 5 giu 2020, 9:25 tuto el mondo xe pien de agenti patogeni. No basta serarse in casa cola museriola. Forsi vivendo soto de una campana de vetro... ma in tal caso senza anticorpi te son come un che xe immunodeficiente: el primo agente patogeno che te incontri te beca. Me spiegava ste robe mio papà, che iera un vecio medico e ghe ne gaveva viste tante.
la vita no xe bela se se ga de viver sempre cola paura de malarse anche co se xe sani. E malatie comunque ghe ne bechemo sempre più : ipsa senectus est morbus, el diseva e po el diseva anche Dopo una zerta età quelcossa te vien fora sicuro, se te se cominci a preocupar te viverà i ultimi ani de malado... come se disi...ipocondriaco, no?
Ipsa senectus ..... Certi disturbi no i li ciama malatia ma variazione struturale dovuta a l'età: presion, diabete, catarata, aneurismi, artrosi e teceta. Pensando ben, son più deficente che imuno, parchè me xe vignù tuto, ma anca tuto. L'unica roba che no go xe la mancansa de apetito. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi go trovado su youtube la registrazion de un concerto (la settima de Beethoven) fata al Concertgebouw de Amsterdam in epoca de Coronavirus.

Musicisti ben spagliai, lontani un de l'altro; ognidun col suo spartito, no uno in due. Qualche sondador de archi con la mascherina, ma quasi tuti senza (chisà perché nisun dei fiati gaveva la mascherina ;-) ).

E la sala ... svoda svoda svoda.

Ala fine el diretor no ghe ga dà la man al primo violin, almeno no go visto.

Giusto per un confronto questa xe una registrazion dela stessa musica nela stessa salanel 2017
https://www.youtube.com/watch?v=-4788Tmz9Zo

e questa nel 2020
https://www.youtube.com/watch?v=_i0jboWTJEQ

El diretor xe diverso.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque, oggi un novo caso a Trieste; certo un solo ma dopo 18 giorni che no ghe ne iera gnanche un.

Pol eser che el sia importado, ma più facile, per mi, che sia la onseguenza de l'esistenza de tanti portatori sani.

In ogni caso, sicome sta diventando de moda dir che no iera gnente, per no dimenticarse de quel che iera in mazo e april e ricordarse che no semo ancora fora, ve meto tre grafici. Le stanghete xe el numero de casi novi ogni giorno, la riga la media dei casi dei sete giorni prima.

In Italia
Immagine

No stemose dimenticar ghe ghe xe stadi giorni un cui ghe iera oltre 5000 casi ovi al giorno.

In region
Immagine

A Trieste
Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Coronavirus

Messaggio da babatriestina »

El Italia secondo mi xe giusto leger i dati, ma savemo che un per de regioni- Lombardia in testa- e no so ben perché xe stade diferenti dele latre. La nostar region ga strani picchi che dovessi corisponder no ala malattia ma ai tamponi fatti. Idem città dove che me par che semo bastanza tranquili de un mese, nonostante le previsioni nefaste sula movidas in via Torino, la genta amassada a Barcola- i disi, mi co iero no go avudo problemi a trovar el mio metro de distanzaimento! resta comunque tanti punti poco ciari sule cure, sula gestion.. e speto de gaver notizie sui risultati dela app immuni, tanti l aga scarigada ma saria interessante trovar- senza nomi ovvio- quanti casi la scova e sopratutto come che agissi le autorità sanitarie una volta che la app dà el avviso deun contatto con un positivo..

ecco ormai xe un mese che la gira, tanto pubblicizzada, quanti chel aga scarigada se sa, adesso sari a bel saver:
1 quanti ga segnalado un contatto con un positivo ( totale e percentuiale) - notar che la segnalazion xe volontaria, quindi qualchedun podessi gaver avuto l'alerta ma eser restado zito.
2 de questi, quanti ga fato po el tampon, in quanto tempo in media i lo ga fato- perché intanto i ga dovudo autoisolarse- e la percentuale de tamponi positivi
3 almeno la localizazion regional dei trovai positivi
ussì savessimo quanto l'app xe efficiente o almeno efficace per becar i novi positivi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mah, mi no poso meter la app Immuni sul mio vecio Nokia che sa far solo telefonade, quindi no me interesso.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Coronavirus

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Vedo che si può tornare a giocare a briscola nelle osteria, basta disinfettarsi prima le mani ed avere la mascherina.

Un problema sorge spontaneo. Come si farà a dire al compagno di gioco che si ha l'asso o il tre di briscola con la bocca coperta dalla mascherina?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualità non triestine”