Giornata mondiale della finanza etica

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Giornata mondiale della finanza etica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ogi xe la giornata mondial dela finanza etica. la parola etica, per chi che no ga fato filosofia, xe un'attività dell'omo che zerca de distinguer tra quel che xe ben e quel che xe mal e de far quel che par ben.

A Trieste ghe xe, in via Coroneo, una banca che segui sti principi: la Banca Etica: https://www.bancaetica.it/ . Mi son correntista e i ga domandado de contar in giro perché che se li ga ciolti.

Disemo subito che xe una banca, quindi no xe che i regala i soldi in beneficenza. I soldi che mi ghe deposito i vien doprai per finanziar atività che devi esser affidabii e garantirghe ala banca un ritorno, come per tute le banche.

Però no me dispiasi saver che se deposito dei soldi, questi no vien doprai per far canoni, o per inquinar el mondo. Par incredibile, ma i riva a farli frutar istesso. Se gave qualche soldo che ve vanza i ve domanda come che lo volè investir: agricoltura biologica, attività sociali, educazion, ecc.

I finanzia bastanza anche pice imprese col criterio del microfunding.

I ga anche i sui fondi de investimento che rendi più o meno come tuti i altri.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Giornata mondiale della finanza etica

Messaggio da Piereto »

Za più de domila anni fa circolava un pensiero etico. Ricordo le parole de Dio (Jahve). Te impresterà i soldi a israele , cioè ai discendentti de Giacobbe senza richieder interessi e dopo 7 anni ghe sarà la remissione del debito, cioè te finirà de tornarghe i bori e el debito sarà estinto. Questto ordine no val per tuti i altri ebrei , e popoli diversi. No so se poi le robe xe andade in sta maniera, ma gente che fa debiti xe smpre e sempre sarà altrimentti le banche sera baraca.


Torna a “Atualità non triestine”