Game stop

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Game stop

Messaggio da babatriestina »

Me spieghè in poche parole?
mni sto Game stop go sempr e pensado che sia roba de zoghi per mularia al cumputer ( anzi muleti pici..) iera una sezion de upim- e adesso lo trovo in tute le salse come sie fussi alta finanza


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Game stop

Messaggio da Ciancele »

Relata refero dopo gaver guglà Che cos'è il game stop. Xe una dita che vendi zoghi.
La seconda definizion riguarda la compravendita delle sue azioni. Xe sta 'sai interesante leger le diverse pagine.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Game stop

Messaggio da Piereto »

Credo che el termine più interessante nel concetto de game stop sia el stop, che vol dir che xe posibile una ripartenza. Altrimenti per farla finida se disi game over.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Game stop

Messaggio da Ciancele »

El stop no centra, xe una parte del nome: Game Stop. De quel che go leto, le azioni dela società Game Stop ga vu o ga ancora una parte centrale dela facenda. Bisognaria saver spiegar come che funziona la compravendita de azioni a livelo mondiale, con tuti i truchi, e no so se mi so spiegar ben. Conosevo el sistema solo nela compravendita de "granaglie e metalli".


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Game stop

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi de azioni no me ne intendo, ma se go capido ben, xe suceso questo, in parole povere.

Ciancele me domanda "Te ga azioni gameStop? Te le pago un euro." Mi che son furbo penso "Che sempio che xe Ciancele, no'l sa che ste azioni nei prossimi giorni le 'ndarà zo? Alora mi che son furbo, inveze ghe prometo che ghe le vendo mi tra un per de giorni. No le go ste azioni ma le compro nei prossimi giorni per de meno po ghe le vendo".

Ciancele, però, che no xe sempio, insieme ai sui amici, comincia a far creder in giro che ste azioni le 'ndarà su. Per cui mi che devo comprarle me trovo che inveze che pagarle de meno le devo pagar de più perché a sto punto me son impegnà a venderghele. E cusì vado fora de sto afar gobo.

Ciancele, che propio no xe sempio, pena che el ga ste azioni el le sbagaza via al novo prezo el ghe guadagna un sproposito.

Tuti conta che xe stada la vitoria de pici azionisti che ga savudo meterse insieme per far sto scherzeto, ma in realtà ghe ga guadagnado anche un fondo de investimento american, Black Rock che xe un dei più grossi o el più grosso. O el ghe ga dà una man, o el ga nasado quel che i stava fazendo?

La SEC, che saria la nostra CONSOB, sta indagando.

Questo me par de ver capido, de ignorante.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Game stop

Messaggio da Ciancele »

De quel che go capido mi te son solo invidioso che mi fazo bori. Ma te ga spiegà ben. De 'deso in qua se vardarà Ciancele con altri oci. :arf2_140:
Qualche volta se vendi più azioni de quele mese in giro e no se sa però dove andarle a cior, parchè no le esisti. E pacta sunt servanda.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Game stop

Messaggio da babatriestina »

Sa che mi go o gavevo fondi Blackrock? me li gaveva ciolti la banca. o forsi iera fondi che gaveva fondi Blackrock perchè sto fondi xe come le matrioske, un dentro ne l'altro.
Che i futizi sia metemdo vosi in giro sia fazendo " scomesse" sui prezzi su o zo, savevo in general, Xe roba che xe de oltre 20 ani che xe in giro. Me colpiva perché ogni volta che verzevo Reuter ( credo) su Twiter me vedevo sto pupolo de gamestop e pensavo che i se gaveva dado ai videozoghi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Game stop

Messaggio da Piereto »

"Te ga azioni gameStop? Te le pago un euro." Mi che son furbo penso "Che sempio che xe Ciancele, no'l sa che ste azioni nei prossimi giorni le 'ndarà zo? Alora mi che son furbo, inveze ghe prometo che ghe le vendo mi tra un per de giorni. No le go ste azioni ma le compro nei prossimi giorni per de meno po ghe le vendo". Sto sistema de bugerar le persone futizando porta solo disgrazie e de solito xe i grandi investitori che frega i pici e sta volta xe sta i pici coalizadi a fregar i grandi. Tuti zerca de entrar nel giro per poder spenar qualchidun, e po se se lamenta se riva le bolle e le crisi. Sta volta iera una società che xe nel ramo dei gioghi a eser ciolta de mira, e sti giogheti no buta sul lastrico solo tizio o caio ma anche le nazioni e saria ora che i finisi. Game over saria de dir, ma ... ogni giorno nasi un cuco, beato chi che se lo cuca.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Game stop

Messaggio da Ciancele »

Ieri sera i ga dà ala television una informazion de meno de venti secondi che le azioni saria 'ndade zo de novo, ma no go capì a quanto.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Game stop

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questo xe el grafico che go fato coi dati del NYSE (New York Stock Exchange). Go messo i valori medi de vendita nel giorno. I dati se ferma a ieri; ogi me par che el vali ancora de meno.

Immagine

Ma in realtà el titolo gaveva delle fluttuazioni incredibili. Pensè che le giorno del massimo (29 gennaio) la media iera 379, ma el massimo iera a 413. Po' Ciancele ;-) se xe messo a vender e el xe andado zo anche a 250.

Ieri el minimo valeva 85.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Atualità non triestine”