Garibaldi voleva sbarcare a Trieste

De 'l porto franco a la prima guera mondial
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
McFriend
ixolan
ixolan
Messaggi: 407
Iscritto il: sab 29 dic 2007, 15:15

Garibaldi voleva sbarcare a Trieste

Messaggio da McFriend »

In rieferimento al pittore e garibaldino Raffaelo Sernesi, nato a Firenze il 29 dicembre 1838 e morto in un ospedale di Bolzano ho trovato che lui e altri toscani (circa 500) nel 1866 erano diretti a Bari per poi sbarcare con Garibaldi a Trieste, ma poi i piani subirono una modifica e così Sernesi fu dirottato verso il Trentino e ferito presso Condino.


My heart's in the Highlands
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

devo averla letta anch'io da qualche parte, non mi suona del tutto nuova.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

sembra che el gavessi una baba triestina...

Messaggio da ernesto93 »

:-)
scherzo ovviamente, el mato gaveva ammiratrici in tuti i posti.

Una volta, Tom Ponzi me gà contà che nel primo dopoguerra, el gaveva de pedinàr 1 mato per via de corni; sto mato andava via ogni tanto per lavor co la bici e a la moglie ghe spuzava.

Tom Ponzi lo ga pedinà in bici, 1 davanti e l'altro drìo, fin a Bergamo dove che 'sto mato se ferma a dormir. El giorno dopo fin a Brescia... e cussì via per un pochi de giorni fin che i xe rivadi a Trieste, dove che el mato gaveva una morosa de quando che el iera militàr.

Visto che Ponzi iera polesàn, anche lù ga aprofittado per trovar gente che el conosseva... ma dettagli e nomi, ovviamente no me li ga contài.

Milano-Trieste super economica... altro che el metàno!


Torna a “De 'l 1719 a 'l 1914”