Italiani di Spalato

soprattutto in relazion a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Italiani di Spalato

Messaggio da rofizal »

Ne l'atesa de finir el recupero dei bombardamenti su Trieste (manca ancora una pagina de mesagi e adeso no go tempo), questo xe inveze un recupero dal vecio forum che fazo principalmente per Babatriestina, che se la fozi visuda a l'epoca la saria stada probabilmente un'ardente iredentista. :wink:

Se trata de un manifesto originale del novembre 1918 che, no so come e perché, me iero ritrovado salvado a casa.
Allegati
spalato.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Italiani di Spalato

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto: fazo principalmente per Babatriestina, che se la fozi visuda a l'epoca la saria stada probabilmente un'ardente iredentista. :wink:

.
Mi no so, ma mio papà quela volta lo iera :-D
Nel caso dei nonni, avendo parlado con mia nonna che xe vissuda fin al 1978, posso dir che no so se i iera iredentisti ( che adesso xe un termine che sta vegnindo doprado quasi come sinonimo de terroristi :wink: ), ma sicuramente italiani de lingua, cultura e simpatia. E come ve gaverò dito, mio nono ga avudo, per meriti de lavor e no zerto politici, sia el cavalierado de Francesco Giuseppe, sia quel de Vittorio Emanuele III, nei stessi anni, intorno al 1912.
Forsi son stata tirada su in una certa atmosfera.
zontassi che se per "ardente irredentista" te intendi che saria andada a portar i fiori in Riva ai primi de novembre del 18, insieme con nona, forsi sì, se inveze te intendi che saria andada a buttar bombe antiaustriache in giro, alora diria propio de no :-D


Torna a “La prima guera mondial”