De note alberi e mio giardin

I fiori che se tien in casa o in giardin, roba coltivada, no selvadiga insoma
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

De note alberi e mio giardin

Messaggio da sum culex »

Xè diverse foto molto simili , ma fate in date diverse. Le go messse aposta per farve veder per quanto tempo che iera nuvoli basi e nebia che fazeva el ciel rosso; un evento ecezional qua de noi per un periodo cussì lomgo. Le foto va dala note del 24 dicmbre ala note de quela del 10 genaio de sto ano.

Vigiglia de Nadal, ciel rosso per nuvoli bassi e nebia: i abeti in giardin torno mezanote

Immagine

Immagine

Vigilia de Capodano, ciel seren, i rami dela betulla col lampo dopo le nove de sera fora dela finestra

Immagine

Immagine

El 10 genaio dopo mezanote

Immagine

3 genaio dopo mezanote; nuvoli e nebia col ciel rosso: rami dela beutulla col lampo

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: De note alberi e mio giardin

Messaggio da sum culex »

Immagine

Stessa data e stessa ora i abeti

Immagine

Questi al 10 gennaio

Immagine

Sempre al 10 genaio verso la mezanote: i rami del ipocastano

Immagine

Immagine

Perdoneme se xè tante che se somiglia, ma confrontando le date che le xè stade fate se pol renderse ben conto de quanto tempo che el ciel xè stado in ste condizioni particolari, cosa non normale nela nostra zona.
ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: De note alberi e mio giardin

Messaggio da sum culex »

17 genaio dopo mezanote; continua ancora el ciel rosso con nuvoli bassi e nebia! No vol finir ste condozioni anormali. El tempo xè assai pesante e l'umidità, anche de giorno xè paticolarmente intensa: semo oltre el 90%.
Ve meto ancora due foto del ipocastano fate ieri note

Immagine

Immagine

ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: De note alberi e mio giardin

Messaggio da Ciancele »

Sum Culex, te son un canon! Le fotografie xe veramente bele. Specialmente i fondi. Anca noi gavemo el ciel che no'l xe più quel ch'el iera. No te vedi gnanca le stele. L'ultima volta le go viste a Capodano a Mittenwald una ventina de ani fa. Me ga impresionà una volta veder Stocarda in fondo, una specie de conca. Mi iero in alto. Veramente no go visto gnente, tuto fumo e gas de scarico. Esausti! :cheezy_298:


Torna a “Flora de casa”