HERBA MATA

I fiori che se tien in casa o in giardin, roba coltivada, no selvadiga insoma
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

HERBA MATA

Messaggio da Ciancele »

Stamattina mi è pervenuto con cartolina rossa il Marschbefehl: estirpare in giardino una specie di flora de casa molto diffusa e cioè (denominazione latina) la herba mata. Lavoretto di fiducia o di concetto, osserverebbe il nostro amico Sum Culex, a suo dire esperto in tale missione. :clapping_213: Qui suolsi dire: Abitur muß man haben (Trad.: A causa della difficolta del compito, a tale attività sono ammessi unicamente coloro che hanno conseguito almeno la licenza di scuola media superiore). Sum Culex, i me ga ciapà. Ghe la go fata, ma go consumà tre biceroni (de un quarto) de vin de pomi. Altro no gavevo. I disi che anche domani xe un giorno. Par questo go paura del domani. Podaria ‘ndar dela butacarte, ma so za quel che la me conta: Portar via scovaze e taiar i rameti. Me meto in malatia. :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: HERBA MATA

Messaggio da babatriestina »

ni conossevo solo che el detto Erba mata cressi che se disi dei fioi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: HERBA MATA

Messaggio da Ciancele »

Se te me vardi a mi, el deto xe più che vero. Pensa che el 17 setembre (iera domenica), co’ son partì par la Tot (Todt), gavevo un metro e 55. I me gavaria scartà de militar. Le braghe longhe fazeva sope. El 5 dicembre gavevo un metro e otanta e le braghe longhe le iera diventade curte, sora i osi rabiosi (caviglie). De quela volta son cresù solo in largo. ;--D


Torna a “Flora de casa”