Domanda

Se volè mostrar a tuti el vostro gatin, el vostro cagneto o el canarin, ma anche bestie de cortil o de stala, questo xe el posto giusto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Domanda

Messaggio da babatriestina »

dela Triestina semo passai a quel che xe soto la coda dei scoiattoli e adesso al computer ( credo sia de un'altra Parte..) mi go windows8.1 e no me par assai diferenza con windows 7... anche perchè no dopro le nove modalità de visualizzazion...

sti ultimi giorni me xe rivai messaggi de amici, ma no li gaveva mandai lori, iera virus che i gaveva ciapado lori.. e no son sicura che el antivirus gabi netado tuto.. là xe un riscio..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Domanda

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:El programa o sistema xe Windows 7 e el xe relativamente novo. Novo xe Windows 8, ma i disi che no’l xe ‘ncora sicuro. Per quel che me servi a mi (i miei usi e bisogni) 8 saria come spararghe coi canoni ai pagnaroi (mit Kanonen auf Spatzen schießen = sparare con cannoni ai passeri). Insoma, esagerato. XP no servi più, ’lora Windows 7. Mi fazo solo elaborazione testi. Par questo devo viagiar in internet per aver informazioni. Ogi, par esempio, el Codice Sociale tedesco. Praticamente par mi ‘ndaria ben anca una normale machina de scriver con una enorme memoria. No son bon de mandar foto, far pupoli (disegni) e teceta (ecc.). I me ga sconsilià de cior Linux parchè no’l xe facilmente compatibile con Windows. Dovaria eser ‘sai bravo o ‘ver do computer. El primo no xe posibile, el secondo no merita par mi. Cusì ‘ndemo’vanti come ‘deso e viva là e po bon!
No conoso né windows 7 né windows 8 (me ga bastà windows vista), però so de gente che da windows 8 xe tornada indrio a 7, visto che se lo pol far, perché i me diseva che iera meio. Relata refero.

Se te ga de scriver testi ... dipendi. Se quel che te ga de far xe un testo, senza pupoli, che dopo altri impaginerà te pasi da word per windows a libreoffice de linux e viceversa senza acorzerte. Se te devi curar anche l'impaginazion, metendo dentro pupoli, carateri diversi, ecc. alora convien meterse d'acordo su cosa doprar. Se pol pasar, ma se pol andar incontro a qualche problema.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Domanda

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: No conoso né windows 7 né windows 8 (me ga bastà windows vista), però so de gente che da windows 8 xe tornada indrio a 7, visto che se lo pol far, perché i me diseva che iera meio. Relata refero.
.
No go mai avudo windows vista, perchè son passada de xp a windows7. Ma de windows 7 al 8.1 la diferenza xe minima, ve digo mi che lo stago doprando adesso. El 8.1 tute le novità del 8 le ga solo se se se le zerca, e del resto xe quasi preciso del 7.
per i testi efetivamente i futizi de word open office no li ga..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto: No conoso né windows 7 né windows 8 (me ga bastà windows vista), però so de gente che da windows 8 xe tornada indrio a 7, visto che se lo pol far, perché i me diseva che iera meio. Relata refero.
.
No go mai avudo windows vista, perchè son passada de xp a windows7. Ma de windows 7 al 8.1 la diferenza xe minima, ve digo mi che lo stago doprando adesso. El 8.1 tute le novità del 8 le ga solo se se se le zerca, e del resto xe quasi preciso del 7.
per i testi efetivamente i futizi de word open office no li ga..
Grazie a ti e a SPMC per le opinioni. Penso che anca in considerazion de eventuali investimenti tegnarò quel che go e vedaremo. Se no taca (funziona) poso sempre cior qualcosa de più potente. Bon fine setimana.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Hercle, Ciancele!
Haec propter illos scripta est homines fabula qui fictis causis innocentes opprimunt.
Nini Naridola, podaria anca domandarte par chi che te tien. Par mi, tuo amico, o pal scoiatolo?

Rispondendo te dirò che de mi se dirà (plagiando Manzoni): Te collocò la provvida sventura tra gli oppressi. Difatti son costreto a rinunciar a almeno sie nose al giorno par via dei scoiatoli. Resisterò! (Altro plagio: M).


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

VetRitter ha scritto: ..... Nel mascio se dovesi veder bene i testicoli; piutosto, i xè tuti e due rossi scuri o xè grisi? quei grisi xè i scoiatoli del Nord America che poco a la volta i stà arivando in tuta Europa.
e i xè 'sai più agresivi e adattabili dei nostrani, oltre che i funghi, i te magnaria anche pasta e fasioi..
ciao a tuti
VetRitter, ..... i xe tuti e due rossi scuri o xe grisi? Se par tuti e due te intendi i scoiatoli i xe pintosto maron, e no scuro. Se te indendi i ..... no li go ancora visti. ;--D
..... i te magnaria pasta e fasoi: ogi fazo pasta e fasoi, coi subiotini (paternoster) e crodighe (cotiche). Se i vien, stavolta no s'ciampin, ma difenderò la pignata fino a l'ultimo cuciar! :evil:
PS: Ogi go visto un e el me par un poco picio. Bisognaria che vedo anca l'altro. Po' savarò dir.
Stame ben.


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Domanda

Messaggio da danilo43 »

Ciancele ha scritto:
VetRitter ha scritto: ..... Nel mascio se dovesi veder bene i testicoli; piutosto, i xè tuti e due rossi scuri o xè grisi? quei grisi xè i scoiatoli del Nord America che poco a la volta i stà arivando in tuta Europa.
e i xè 'sai più agresivi e adattabili dei nostrani, oltre che i funghi, i te magnaria anche pasta e fasioi..
ciao a tuti
VetRitter, ..... i xe tuti e due rossi scuri o xe grisi? Se par tuti e due te intendi i scoiatoli i xe pintosto maron, e no scuro. Se te indendi i ..... no li go ancora visti. ;--D
..... i te magnaria pasta e fasoi: ogi fazo pasta e fasoi, coi subiotini (paternoster) e crodighe (cotiche). Se i vien, stavolta no s'ciampin, ma difenderò la pignata fino a l'ultimo cuciar! :evil:
PS: Ogi go visto un e el me par un poco picio. Bisognaria che vedo anca l'altro. Po' savarò dir.
Stame ben.
I xe come questi ? Dopo aver gradito i pistaci, come ringraziamento el se ga meso in posa per farme veder el sotocoda che ghe giro subito a Ciancele per istruirlo ;--D

Immagine

Immagine


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Domanda

Messaggio da Nini Naridola »

...dal museto e dala posa la me par femina!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Devo ringraziar tuti quei che i me ga dado informazioni sui scoiatoli. Go paura però che me tocarà morir sempio.
Gnanca la foto de Danilo43 ‘iuta tanto. Dovaria ‘ver oci a ragi X par vardar soto la coda. E l’oservazion de Nini Naridola che quela saria femina ‘ndaria ben anca pa’l mas’cio.
VetRitter, dove te ga trovà che i scoiatoli magna fasoi? Te me ga fato ciapar una paura. ;--D
In Wikipedia xe scrito che i magna nose, ghiande, funghi e fruti. Fasoi no xe scrito. E no sta vignir fora che anca i fasoi xe fruti. Sì, forsi fruti de una pianta. :cheezy_298:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

VetRitter, me vien inamente una gita fata in Baviera, vizin al lago de Costanza, squasi al confin con l'Austria. La region se ciama Allgäu e el paese Oberstdorf. Là nel bosco xe una radura dove che se raduna i scoiatoli, pintosto rosso scuro. E no i scampa, anzi i speta che te ghe daghi qualcosa. Più in là xe un boteghin che vendi pistaci. Iero con i nipotini e i scoiatoli te cioleva i pistaci dela man. Squasi come i colombi in piaza Granda. Gavemo fato (anzi el ga fato, mio fio) un mucio de foto. Un bel ricordo.


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Domanda

Messaggio da VetRitter »

quel de Danilo me par proprio un americano, i nostrani xè più rossicci.
su la pasta e fasoi scherzavo, ma i xè tanto invadenti e adattabili che non son sicuro che se te ghe la proponesi no i se la magni.
Allegati
scoiattoli.jpg
scoiattoli.jpg (29.17 KiB) Visto 3232 volte
European-red-squirrel---pho.jpg
European-red-squirrel---pho.jpg (66.17 KiB) Visto 3232 volte


danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Domanda

Messaggio da danilo43 »

SI Vet, el xe un american ... de Londra :-)


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Rileggendo il mio post mi accorgo che manca una “t”. Il paese si chiama correttamente Oberstdorf. Chiedo scusa.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Domanda

Messaggio da Nona Picia »

Ve presento la mia "fauna de casa", anzi de giardin..... :lol:
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Ve presento la mia "fauna de casa", anzi de giardin..... :lol:
Immagine
Me ricordo che anca noi 'ndaimo in giardin a far ... :clapping_213:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Adeso la go coi usei. Quei neri. Qua gavemo corvi (der Rabe) e cornacchie (die Krähe). Xe più facile che in cità sia cornacchie o corvi? In cità se trova anche gazze (die Elster) che xe meno nere. In paese, specialmente in alta montagna, se trova la taccola o corvus monedula. Par gnoco: die Dohle.
Le cornacchie, o corvi, scaza i colombi. Ma go sentì anca de un pato de non beligeranza. Le magna anca scoiatoli? Credo de no. Noi gavevimo tre. El terzo xe sparì. Forsi el mato, capo-coppia, ghe ga tirà una e el terzo scoiatolo xe pompà. El me le ga dade, ma ghe le go dite, el gavarà contado dopo.
Come se fa a veder che usel xe? Un grasie a chi che me spiega.


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Domanda

Messaggio da Zigolo »

Ciancele ha scritto:Adeso la go coi usei. Quei neri. Qua gavemo corvi (der Rabe) e cornacchie (die Krähe). Xe più facile che in cità sia cornacchie o corvi? In cità se trova anche gazze (die Elster) che xe meno nere. In paese, specialmente in alta montagna, se trova la taccola o corvus monedula. Par gnoco: die Dohle.
Le cornacchie, o corvi, scaza i colombi. Ma go sentì anca de un pato de non beligeranza. Le magna anca scoiatoli? Credo de no. Noi gavevimo tre. El terzo xe sparì. Forsi el mato, capo-coppia, ghe ga tirà una e el terzo scoiatolo xe pompà. El me le ga dade, ma ghe le go dite, el gavarà contado dopo.
Come se fa a veder che usel xe? Un grasie a chi che me spiega.
Nebelkrähe o Rabenkrähe? De cornacchie ghe ne xe due, la prima xe grigia e nera, la seconda tuta nera, ma per la forma le xe completamente uguali. El corvo, Saatkrähe, xe anche tuto nero, ma te lo distingui dala cornacchia nera specialmente per una zona sai ciara, praticamente bianca, ala base del beco. In cità te pol trovar cornacchie, anche se magari de le tue parti ghe pol esser anche corvi, massima de inverno.

E sempre in cità te pol trovar sia la gazza, Elster, che la taccola, Dohle.

Comunque no, un scoiatolo adulto e san no pol esser preda de un corvo o una cornacchia.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Domanda

Messaggio da Ciancele »

Un bongiorno a te, Zigolo, e grazie per l'informazion. Qua le cornacchie xe nere e un poco più grandi dei colombi.
Quela del scoiatolo la go pensada anca mi. El terzo iera quel che xe misiava e el primo lo gavarà scazà. De l'altra parte dela casa comincia el bosco e 'lora el viagio a l'estero iera 'sai curto. :lol:


Torna a “Fauna de casa”