1917: panoramica dal mare

I disi che le foto e i quadri con taio orizzontal rilassa e ispira pase e serenità. Se xe vero e sè nervosi, alora forsi qua trovè qualcosa de utile. Se gavè sonno forsi xe meio che andè de un'altra parte.
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

1917: panoramica dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Segnalo questa bella panoramica di Trieste fatta dal mare nel 1917 e pubblicata su youtube da un certo Sergio Sergas.

Per farvi un'idea, qui la potete vedere direttamente in piccolo



ma se fate clic sul link originale riportato qui sotto la potete vedere bene in grande

https://www.youtube.com/watch?v=fGzA4Sxiy9s


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: 1917: panoramica dal mare

Messaggio da babatriestina »

Sergio Sergas è un fotografo che ha anche una predilezione per i filmati, lo vedo spesso a conferenze da cui raccoglie le informazioni per i propri commenti ai video


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: 1917: panoramica dal mare

Messaggio da Piereto »

De la serie eravamo cusi', tuto sai sugestivo, quel che colpisi xe tanto verde intorno a Trieste e anche in cita' . I abitanti quela volta iera anche più de ogi, ma i doveva eser stivadi come sardele.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: 1917: panoramica dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche a mi me ga colpido el verde e le poche case, el spazio svodo tra la cità e le periferia.

Me pareva interessante el confronto con ogi; no rivo a capir ben de dove che i la ga fata. Forsi i la ga fata navigando.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: 1917: panoramica dal mare

Messaggio da Piereto »

Credo anche mi, perché da un solo punto fisso de ripresa la prospettiva de la panoramica saria ben diversa, per esempio case in centro de giusta dimensione e sui bordi più picie. Per saver el punto de ripresa saria de traguardare da una carta due punti fissi in foto, uno in primo piano e l'altro su lo sfondo , e riportarli in carta.


Torna a “Panorami”