Nôtre Dame de Sion

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Nôtre Dame de Sion

Messaggio da sum culex »

Notre Dame de Sion Come promesso ve mando le foto de sta cesa.
Sta volta xè la cesa giusta. :oops:

Eco le foto:

Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Come che podè veder in sta cesa ghe son anche mi!

Immagine


Questo xè el porton per andar dentro.

Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


[Immagine]


Immagine


Immagine


Immagine


Per sta cesa pol bastar, anzi, basta e vanza.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Anche questa xe una cesa dela fin del Ottocento-primi del Novecento, anche questa in stile neogotico, più vizin al gotico francese.
nel 1892-3 xe stada fatta richiesta de una scola religiosa per l'educazion dele putele de bona famiglia, soprattutto de famiglie austriache, iera averti per le mule i ginnasi e le scole tecniche, ma iera scole con masci e femine ( al Ginasio comunal po in classe miste- vedi un anno di scuola de Stuparich) . El Comun, quela volta in man ai liberali difensori dela scola laica, ga un poco remà contro a una scola tegnuda de suore, ma ste suore de Sion, fondade de un ebreo convertido , iera note per l'educazion, studiar francese iera parte de l'educazion come sonar el piano e diseganr, insomma i ga averto sta scola e fra el 1893 e el 1899 i ga costruido cesa e convento.
Molti dei arredi xe arrivai de Francia, le vetrate ( che gavevo messo i ocn foto molto meno belle) vien de Parigi 1899. Ovviamente el altar attuale postconciliare e altre sculture se capissi che xe inveze moderne.La Madonna dela statua xe de ghisa!
la scola ga durado fin ai anni 70 del Novecento, quando che le scole private religiose ga avudo un calo e po le suore de Sion nel frattempo se ga dedicado sporattutto al ecumenismo, cussì i ga serado el convento e i ga passado la socla alla facoltà de Magistero. la cesa dovessi dipender de s Antonio vecio.
Le mule de Sion, dette fra de lore "putele de Sion" de l'inizio del loro inno "Enfants de Sion, qu'on est bien ici" ( Fioi de Sion, come se sta ben qua) iera molto ligade fra de lore. Le studiava fin al diploma magistral.
iera tutto un sistema de premi e castighi, le brave portava una fassa Grand cordon d'honneur e le indisciplinate come sanzion i ghe cavava la crose che le portava impicada sul petto. El 20 gennaio iera la festa dela Congregazion e allieve e ex allieve se ritrovava in una gran sala tipo aula magna, a ciacolar, contarse ricordi e magnar el zucher de orzo che fazeva le monighe.( ste robe le so, perchè mia mama gaveva studiado a Sion)
ecove una foto, che gavevo za postado su triestemia, dele putele de Sion in giardin, intorno al 1935.
Immagine


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

La batuda ghe go impiegà un poco per capirla, SUM. :P :D

Sai bela la foto del roson sora l'organo!


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ogi go sentido per Tele4 che 'sta cesa xe una delle poche ad aver una statua de Maria Magdalena. Curioso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Ogi go sentido per Tele4 che 'sta cesa xe una delle poche ad aver una statua de Maria Magdalena. Curioso.
Statua moderna o statua antica?( antica se fa per dir, visto che la cesa xe de fin ottocento, per cui la gaverà al massimo 100 anni o poco più... imagino, che se esisteva una cappella, sarà stada una statua o almeno una imagine al ospedal dela Maddalena, quel che i ga serado e i vol butar zo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

la cesa dovessi dipender de s Antonio vecio.
Un altro dei nostri amici frequentatori "esterni" mi ha ricordato che la chiesa di Sion non dipende da S Antonio Vecchio ma è parrocchia insieme a quella di
via Besenghi. Colpa mia, che ho confuso la Madonna del Soccorso con quella della Provvidenza ( ma ste chiese sono come le litanie della Madonna..)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

A noi lo avevano detto le signore di Notre Dame.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Baba, l'amico Mario domanda se magari te conossi qualchiduna de queste :-D
Allegati
Sion.JPG


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nissuna, de identificar con precision, po me par un mismas fra nomi e cognomi. Odio, Piccoli iera una siora che conosseva mama, ma no savessi se la iera a Sion. po mama, come immagino molte dele putele de Sion sue amiche, no dormiva: la andava la mattina, la pranzava e la tornava a casa a metà dopopranzo. Credo con un scolabus. El suo numero de collegio iera 144 ( una specie de matricola, lo trovo sui sui libri e anche su un piron). Dela foto, e dei caratteri cel testo diria che podessi esser anterior ai tempi de mama, che ghe andava nei Anni 30


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ecove qualche vecia imagine de Sion, anni 30:
l'abside col altar preconciliar
Immagine
una panoramica de cesa e convento
Immagine
e , per gaver un'idea de come che iera vestide le monighe allora, un ritratto de Mère Annapia, che doveva esser una insegnante de mama:
Immagine


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

El puntuale Mario me manda una
Allegati
notre dame pensionato 15.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

e una due
Allegati
notre dame pensionato 16.jpg


Mal no far, paura no gaver.
refolo

notre dame de sion

Messaggio da refolo »

Betta,

mi gavero' forsi un 1/2 cm. de sangue Austriaco nelle vene, (piu' Ungherese), e certo non iera ricca, ma mi iero ogni giorno la, go impara' a ricamar. De nascosto coi iera i tedeschi, andavimo in cusina, in scuro per magnar.
credo che mio papa' non ga' paga' niente, le xe stade assai caritatevoli,
un per de lore le vegniva dal Belgio, e forsi dipendeva dal background dei mii veci nonni? chissa'....non go' mai domanda'.



Maria aka refolo


trieste1
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 108
Iscritto il: mar 15 lug 2008, 12:52
Località: Wales, UK

Instituis Notre Dame De Sion

Messaggio da trieste1 »

Hi All
Please forgive my writing in English. Here is another aquisition from trieste which I would like help!
Where is this?
The card is small format, unused, undivided back with no publisher.
Aldo
Allegati
SionA.jpg


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

flag_uk
I give you an answer by moving the post card into the right topic: it's a Church ! Please see other pics to see how it looks today

flag_ts

El domandava cossa xe nella foto: ghe rispondo spostando la stessa in questo topic.


Mal no far, paura no gaver.
Susi George
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: lun 28 apr 2014, 0:36

Re: Nôtre Dame de Sion

Messaggio da Susi George »

Dietro questa foto di una classe a Notre Dame de Sion, c'e scritto; "Giugno 1926. III magistrale".

Mia mamma (che non aveva mai portato la fascia delle brave ragazze) e quella seduta in mezzo .. un po' appoggiata alla la vicina.
Allegati
Notre Dame de Sion  June 1926 (800x500).jpg
Notre Dame de Sion June 1926 (800x500).jpg (84.35 KiB) Visto 3573 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41325
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Nôtre Dame de Sion

Messaggio da babatriestina »

che simpatica foto!
la fascia delle brave ragazze era il "grand cordon d'honneur" , credo che nemmeno la mia mamma lo avesse ricevuto , lei mi diceva solo di un premio "effort de sagesse" che segnalava la buona volontà di migliorarsi. Ma il peggio era chi si comportava male , a cui toglievano temporaneamente la croce, come la prima in piedi a sinistra. In questa foto vestivano ancora alla marinara..
forse trovo da qualche parte la fascia colorata che portavano alla cintura, ma non credo fosse un segno speciale..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Nôtre Dame de Sion

Messaggio da Ciancele »

Te sa, Sum Culex, mi de putel son pasà tante volte davanti ala ceseta de notre dame de Sion. Ma me ricordo solo el muro e la riva in su col pasaman. Iero picio e no podevo vardar oltra el muro. No go mai savesto che la fusi cusì granda. No so se son mai sta drento. Forsi no. Ma forsi co’ iero nonsolo. Bele foto, ‘sai bele, anca al porton par ‘ndar drento. Parchè no te ga fotografà anca el porton par vignir fora? El iera sconto (nascosto)? :lol:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Nôtre Dame de Sion

Messaggio da sum culex »

Ciancele ha scritto: Parchè no te ga fotografà anca el porton par vignir fora? El iera sconto (nascosto)? :lol:
No, no xè che el iera sconto; semplicemente i se gà dimenticà de meterlo e te toca vignir fora per el stesso porton che te ga doprà per entrar! ;--D ;--D
ciao
sum culex


Torna a “Architetura triestina”