Pescheria - Santa Maria del Guato

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

un'immagine di questi giorno dell'ingresso all'acquario, per chi domanda se è cambiato e dove sono finite le griglie ( sono sempre al loro posto, solo ridipinte)
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: santa maria del Guato

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: sab 11 nov 2006, 7:08
refolo ha scritto:
dove compre' el pesse? o xe tutto insacca-inscatola'?

Maria aka refolo
ghe xe ancora parecchie pescherie in centro e nei rioni, una xe prima del Mercato Coperto e una volta la iera in Piazza Goldoni e la ga sempre pien. In pescheria grande bisogna dir che nei ultimi anni no i gaveva ssai pien, anche pefrchè i gaveva concorrenza de una in Piazza Venezia, una- che po ga serado-in Cavana e una in via Venezian. Ma se trova ancora pesce fresco, anche se molto xe de allevamento ( branzini, trote, orade..) ma bon istesso. Sardoni po no manca mai. Ma se gavemo de continuar sule vendite de pesce, podesimo spostarse sula sezion industria e comerci.
Le pescherie in via Cavana e in via Felice Venesian le iera anca ai mii tempi. Ma quela in piaza Venesia? Dove?


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da Ciancele »

Me par de gaver leto un comento de AdlerTS sula mostra de Warhol, anzi sula persona de Warhol. Mi go leto la sua vita, ma forsi scrita de qualche altro. Warhol no iera pitor tipo i europei dei ani venti. Po de l'America vigniva pochi, come anca de l'Inghiltera. E no go mai sentì ch'el balava. Forsi ghe balava i oci dopo qualche trapeta. Me par che la sua specialità fusi i carteloni. Go visto un suo lavor su un importante calendario internazionale. Ma mi no son quel che se posi esprimerse su l'arte. Ma un baseto a Sum Culex par le foto dela pescheria poso darghelo. O no? Specialmente par le ultime de fora, de dove che no i podeva scazarlo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: santa maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 3 apr 2018, 18:33
Le pescherie in via Cavana e in via Felice Venesian le iera anca ai mii tempi. Ma quela in piaza Venesia? Dove?
no xe in piaza Venezia e no me ricordo ganche mi, no xe più ani anorum in via Cavana, resta una in via Felice Venezian che giorni fa no go trovado gnente de quel che volevo. No so dove che ciol pesce quel de quel quartier, adesso va de moda una in piaza Garibaldi, mi go vizin casa in via Carducci Grassilli m a i ga un poco la spuza soto el naso, che certe robe se no se ciol toco grande no i vendi.. ma alcuni supermercati ( PAM, Despar) ga una sezion pescheria con pesce fresco no caro, meno arie i te dà a peso come che te vol, giorni fa go trovado el cuor de merluzzo fresco - ben fin del mar del Nord i lo gaverà tegnudo in iazo- assai assai bon come che i fa al nord go fato gratinado al forno. Anche pice code de rospo per fra col risotto. sardoni me piasi asai e xe bon prezzo, ma ciama fritto e ingrassa..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mar 3 apr 2018, 18:48 Me par de gaver leto un comento de AdlerTS sula mostra de Warhol, anzi sula persona de Warhol.
No la go vista, a suo tempo. No lo go mai capido e me sa che el sucesso el lo ga fato per gaver replicado la Monroe.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: santa maria del Guato

Messaggio da Ciancele »

Le pescherie in via Cavana e in via Felice Venesian le iera anca ai mii tempi. Ma quela in piaza Venesia? Dove?
no xe in piaza Venezia e no me ricordo ganche mi, no xe più ani anorum in via Cavana, resta una in via Felice Venezian che giorni fa no go trovado gnente de quel che volevo. No so dove che ciol pesce quel de quel quartier, adesso va de moda una in piaza Garibaldi, mi go vizin casa in via Carducci Grassilli m a i ga un poco la spuza soto el naso, che certe robe se no se ciol toco grande no i vendi.. ma alcuni supermercati ( PAM, Despar) ga una sezion pescheria con pesce fresco no caro, meno arie i te dà a peso come che te vol, giorni fa go trovado el cuor de merluzzo fresco - ben fin del mar del Nord i lo gaverà tegnudo in iazo- assai assai bon come che i fa al nord go fato gratinado al forno. Anche pice code de rospo per fra col risotto. sardoni me piasi asai e xe bon prezzo, ma ciama fritto e ingrassa.
Come che go za scrito, qua xe boteghe magnative con un banco (banco? bancheto!) de pese. Una pescheria xe al mercato coperto, dita francese, e una in cità, a prezi de boutique. Una a prezi acesibili xe a 12 km de casa mia, dove che sta turchi. O del grosista. Ma senza machina te son fregà. Sicome che no i ga idea, qua i te vendi anche el toco più bel. Specialmente nel fileto de manzo no ocori che te compri el codin. Ma se no se se intendi i te vendi el codin al prezo del centro, del fileto vero.
Veramente scopo de queste righe xe saver dele code rospo pice. Qua, quando che te le trovi, te vien a costar sui 30 euro al chilo. Oferte, specialmente chi che pol comprar dei grosisti, le vien soto i 25 euro. Nele vere pescherie le ga prezi proibitivi, oltre i quaranta. Mi le coda de rospo la go magnada solo ala piastra o griglia. Come se fa el risoto? Quanta roba pro capite bisogna gaver? I sardoni te li trovi dei greghi sui 5/6 euro. Ma chi li neta? Ogni tanto me sacrifico, ma son ciapà meza giornada. E po per do veceti?
Risposta no urgente. Ciao.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

Alora qua le code de rospo grandi o pice le va dei 20 ai 30 euro al chilo, circum circa. fa conto che apunto quele a 19 al chilo no i le vendeva se no intiere " perchè le xe in oferta": quasi un chilo.
Visti i prezi, apunto, mi le fazo con altra roba, che va de meno: per un risotto me par c he per due tre persone basti un quarto de chilo. Se taia a cubetti e se fa el risotto metendoli coem co se fa quel de caperozzoli.
Mi anche fazo a volte una rizeta che go inventado mi, metto in un poco d e oio anei de porro, po i cubetti d ecoda de rospo 150, 200 gr a persona) legermente infarinai, sfumo con vin bianco e fazzo saltar in padella tipo wok cinese un per de minuti. Se go , meto un fià de zaferan.
nele pescherie i te li neta, in quele de siori te torni dopo 20 minuti a cior, nei supermercati i neta subito
I sardoni vairia de prezzo secondo la qualità le dimenzioni e la pescada, se va die 2-3 euro al chilo ai 10-12. netadi, sia cavade le teste che spinadi, i fa in pescheria ma i vol sovraprezzo:
per netar a casa, solo via le teste se fa subito, un taio in diagonal via testa e intestini, se se vol cavar el spin xe un momento più longo, taiada la testa te li meti soto el rubinetto averto e cole man ta slarghi a libro e te cavi ell spin. Po impanar xe più longo!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

xe bel perchè el post se trova in Architettura ;--D
sarà de spostar nela sezion rizete diria a un certo punto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 3 apr 2018, 19:07
Ciancele ha scritto: mar 3 apr 2018, 18:48 Me par de gaver leto un comento de AdlerTS sula mostra de Warhol, anzi sula persona de Warhol.
No la go vista, a suo tempo. No lo go mai capido e me sa che el sucesso el lo ga fato per gaver replicado la Monroe.
Mi volevo solo dir qualcosa su quel che me par che gabi scrito AdlerTs. Warhol no iera pitor, ma disegnava roba comerciale. Pitore murale. El ga fato serigrafie, che no se pol considerar opere. Le pol eser bele, tecniche, ma no quadri dipinti. Oltra c he la Monroe el ga fato un quadro de Mao e quadri de scatole de carne.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Nel 1981 iero ancora bravo de far fotografie e sul molo ghe iera ancora i pescadori...

Immagine

(Da una vecia diapositiva)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da Nona Picia »

Che bela!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

In questi giorni al Museo orientale c'è una mostra che mette a confronto le foto della pescheria - un tempo- coiun un mercato dle pesce giapponese chiuso anch'esso. le foto della Pescheria
Immagine

Immagine


pesce d'aprile
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pescheria - Santa Maria del Guato

Messaggio da babatriestina »

pesca eccezionale di un pesce spada
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Architetura triestina”