Villa Knopp

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

vergogna !!!!!!!!

Messaggio da MUSTANGS13 »

Volevo dirve .... che i ga butad ozo' un palazzo vecio ... che iera i uffici de massimiliano de Asburgo co el lavorava in Arsenal .... iera un edificio "sconto" vizin del palazzo della finanza in passeggio sant'andrea con un balcon e rivolto in maniera "anomala verso el mar dove tramonta el sol ..... e non in linea con la sede stradale .....

No xe restado niente e me son acorto proprio perchè volevo farghe una foto ... xe solo uan finta impalcadura che pensavo i voleva usar per restaurarlo .....

una vergogna .....

chisa che schifeza che i costruirà ....

Son rabià !


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

e deso semo rabiai in due...

Rawa Ruska


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

femo 3 ! La sovraintendenza non ga dito niente ?


Mal no far, paura no gaver.
MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

Messaggio da MUSTANGS13 »

.... prove' a iutarme ... dovemo trovar una foto ..... altrimenti no se combina niente ...... me malediso de no aver fato prima .... go rimandado e rimandado .... che fota.

:evil: :evil: :evil:


MUSTANGS13
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 93
Iscritto il: mar 6 giu 2006, 14:45

casa demolita

Messaggio da MUSTANGS13 »

Ogi i ga meso un articolo sul giornal, iera la casa de un musicista. Bon ... a mi i me gaveva dito altro ...ma se sa ...co iani le storie cambia .... m ime risultava che ghe ga abitado anche Massimiliano d'Austria. In ogn icaso i farà un bel centro residenziale tra la finanza la piscina el campo de balon col parcheggio e el svincolo del Molo settimo ... un vero capolavoro.
Mah


Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Villa Knopp

Messaggio da 1382-1918 »

Spero de no sbaiarme, ma me par che no gavemo parlado de Villa Knopp.
La podè veder ormai solo in fotografia, perchè i la ga demolida alle prime ore dell'alba del 9 dicembre 2009.

La villa iera del 1875, costruida su progetto dell'arch. Righetti in passeggio S.Andrea, la se trovava subito drio de un gruppo de case in stile Liberty de via , la xe stada abitada per la prima volta da Carlo Knopp von Kirchwald, comandante del 97° regimento de fanteria dell'esercito asburgico.
Knopp ga anche ospitado per diverso tempo el famoso compositor Franz Lehár.
Dai anni '30 fin ai '50 ghe ga abitado un altro musicista, Publio Carniel, autor dela canzon ”Trieste mia”.

Immagine

Trovo ne Il Piccolo: "Nel suo grande appartamento posto al primo piano spiccavano un enorme pianoforte a coda ma anche un armonium. Lì spesso si riunivano e si esercitavano numerosi coristi e i passanti si fermavano ad ascoltarli. Il traffico all’epoca era inesistente.
Da tempo la costruzione era soffocata, da un lato dalla sede del Comando Legione della Guardia di Finanza, dall’altro dalla rampa di accesso al viadotto della Grande viabilità triestina.
L’area su cui sorgeva la villa oggi appartiene alla società ”Cividin Sant’Andrea” che ha affidato all’architetto Fabio Radanich e al perito industriale Sergio Bisiani la redazione del progetto per realizzare un nuovo complesso residenziale. Sulla tabella di cantiere si leggono altre informazioni. Direttore dei lavori è l’ingegner Marco Jaut e la nuova realizzazione è affidata alla ”Cividin Costruzioni srl”. Il numero di lavoratori presenti nel cantiere è di sole sei persone mentre i lavori dovrebbero essere ultimati entro il 18 novembre 2012."


Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

Ma come, come se pol fermar sti disgraziai senza storia che fa dani per la lira, o per l'euro! Cosa resterà de sta povera zità tra qualche ano, cosa resterà ai nostri fioi, nipoti che za a scola i ghe insegna poco per eser boni!

Rawa Ruska


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi propio oggi me domandavo, ma no xe crisi, che no i fa che costruir case nove.. ma po i trova chi che ga i bori per comprarle? mutui?
vedevo oggi in centro offerte per una casa de metà ottocento in via Romagna, ristrutturada.
ma la speculazion edilizia a Trieste ga una storia longa, za nela seconda metà ottocento i alzava de qualche pian i palazzi del centro dela città teresiana, rendendo più scuri i cortili e i piani bassi. E dir che Maria Teresa gaveva imposto nel Borgo teresian le case con la corte, con l'invito a coltivarse un ortisel soto casa..

ma po, chi iera sti Knopp, che no li go mai sentidi nominar..? militari de carriera de servizio qua a Trieste? ma per quanto i ghe xe stai?
e una roba me xe poco ciara: la villa me disè che iera del 1875, ma dela foto me par , se ve riferì al edificio più basso, assia anterior. Anche el architetto Righetti no me disi assai, perchè de Righetti ghe ne xe stadi due, el senior iera neoclassico, ma sta casa mi nel elenco dele sue opere no la trovo, alora forsi la iera del fio..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
1382-1918
citadin
citadin
Messaggi: 829
Iscritto il: ven 18 apr 2008, 6:24
Località: Trieste

Re: casa demolita

Messaggio da 1382-1918 »

No go altri dettagli, ma xe probabile che no fusi stada una casa de grandi pretese, o forse l'architetto iera alle prime armi.
MUSTANGS13 ha scritto:Ogi i ga meso un articolo sul giornal, iera la casa de un musicista. Bon ... a mi i me gaveva dito altro ...ma se sa ...co iani le storie cambia .... m ime risultava che ghe ga abitado anche Massimiliano d'Austria.
No xe che te se confondi con Villa Lazarovich?
E se sta villa Knopp xe veramente del 1875, questo conferma che Massimiliano no gavesi mai podudo abitarghe, visto che el xe morto nel 1866.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: vergogna !!!!!!!!

Messaggio da babatriestina »

MUSTANGS13 ha scritto:che iera i uffici de Massimiliano de Asburgo co el lavorava in Arsenal .... i
cossa che me piasi l'idea del Arciduca .. arsenalotto! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Architetura triestina”