Mercato coperto

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

uno dei nostri "venderigoli"
Immagine
qua ancora pulizie
Immagine
anche l'edicola
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

dal primo piano
Immagine

Immagine

i negozietti di lavoretti
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

martedì grasso e una simpatica mascherina si è fatta fotografare
Immagine

la madonna pellegrina sempre al suo posto

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

progetto non andato a buon fine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

Titolo era Il Comune boccia l'opzione gourmet per rilanciare il mercato Coperto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: mar 28 feb 2017, 18:02 uno dei nostri "venderigoli"
Immagine
ma il banchetto di Rudi è chiuso da parecchio
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

Anche Annamaria sembra aver lasciato
Due estati fa
Immagine
oggi
Immagine

chi resiste invece
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

Matavilz
Immagine

eliminata la possibilità di self service
Immagine

il bar è aperto ma solo per asporto. Capo in C come carton?

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

Vardavo el foto dle Mercato de anni fa. El primoi pian e i negozietti de roba vecia xe sparidi tuti, el primo pian xe quasi tuto svodo. No xe più nela rotonda banchetti de fiori, ma solo due alberetti in vaso, messi de qualchedun e abandonai adesso suti. Sempre meno bancherelle. Edi ga sempre ssai clienti ma no xe sempre presente.. el bar ga sempre successo, una volta finida el emergenza covid el xe come un'osmiza. Tien duro l'edicola e la " calighera". Quel che volevo contarve comunque xe una roba sul architettura del mercato che ne ga contado un fotografo, che andava spesso a far foto là. i archi ribassai dela struttura central el diseva che xe ispirati dela motonave Victoria, una dele più bele e al avanguardia del Lloyd nei anni trenta

per mi fra i problemi dela non competitività del mercato xe i orari e le aperture: ghe xe in giro anche là supermercati averti dela matina ala sera, quakchedun verto la domenic amatina, qualchedun verto anche tuta la domenica. El marcato coverto xe verto d e lunedi a sabato ma quasi solo de matina, de dopopranzo forsi xe verte le porte ma no xe nissuna barcarella averta ( una volta iera una de frutti e una de verdura de dopopranzo), no basta, d elunedi mote bancarelle ( Edi compreso) no verzi... insoma el xe verto a dir poco selettivamente. Ve lo disi una cliente bastanza regolar


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Mercato coperto

Messaggio da Piereto »

I singoli negozi per singole tipologie de prodoti xe stadi sopiantadi dai supermercati. Te fa una unica strada e te compri tuto in un unico posto. Quindi anche el mercato coperto per come che el xe organizado e per come che el xe struturado el xe oramai fora tempo. Perché no venderghelo a una catena de supermercati ?. Saria sempre una struttura original su di piani lasando all'interno una trattoria e un caligher e un giornalaio tabachin.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Mercato coperto

Messaggio da Ciancele »

El nostro ga 1500 metri quadrati su do piani. Qua i lo ciama mercatino coperto. Forsi par no confonderlo col mercatone a l’ingroso. El verzi ogni giorno ale 8 e i sera ale sie. De sabo ale quatro. Te pol crompar radicio, ma anca magnar e bever. E sbevazar, se te vol. Un mucio de gente viene a farse l’otavo, che saria po el bicer col manigo de 200 cc. In primo pian xe, in un canton, solo bever. La gente ciol de magnar zo e su i magna e i bevi. In pie, ma con tavolin. De ani gente vien a magnar un toco de luganiga, come de Pepi s. Ghe xe anca ristoranti e do (o tre?) tavole calde. Roba taliana. I vendi fiori, ma no me ricordo de gaver visto giornai. Xe un negozieto con scrite in giaponese che vendi carne. Squasi soli ai cinciuncian. Roba bela xe specialmente i funghi. Nei supermercati te crompi squasi scovaze, là inveze i funghi xe tuti bei. Naturalmente i prezi xe un poco più alti dei supermercati, ma no tuto. Le bistechine, quele de un chilo e mezo, xe più bele, oferta più granda e prezi che se pol pagar. I osi, pal brodo, i te li tira drio. Nei supermercati i costa un ocio dela testa. Coda de manzo, per far el brasato, te pol crompar solo là. Nei supermercati i vendi codini. Solo oso. Gnente è perfeto. El mal xe che el mercato xe in cità. De casa mia xe do o tre chilometri, ma el silo par parchegiar xe squasi tacà e no xe i prezi dei parchegi fora. Insoma tuto fatibile. Ma par noi veceti vol dir tuta la matina fora. Però merita.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Mercato coperto

Messaggio da babatriestina »

Supermercati e mercati locali- mi li frequento tuti, per fruti e verdure ga fonti diferenti. Fruti e verdure che ga el mercato coperto credo vegni del mercato al ingrosso local, tuta altra qualità- savendo scieglier- de quela roba dei supermercati E prezzi concorenziai. I boteghini inveze spesso e volentieri ga prezzi de gioielleria.
In stagion giusta al mercato se trova funghi, roba local, no surgelata Non tuti ga la licenza de vender funghi
Ovio che se se metemo al americana, su in machina, andemo fora cità al supermercato, impognimo l a machina per un per de setimane, surgelemo tuto a casa e magnemo cussì per do setimane, xe altro modo de viver. Mi no son de quei


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Mercato coperto

Messaggio da Ciancele »

Naturalmente te ga ragion. Qua i boteghini no esisti. Nel 1978 iera un in via Madona del Mar / canton via del Bastione, andove che mia mama crompava. La xe ‘ndada là co’ la nipotina e la contava a tuti che xe la nipotina gnoca. Do volte ala setimana te ga i cosideti mercatini rionali e là te trovi roba fresca, in confronto a quela dei supermercati. Venerdi (a circa un chilometro e mezo) go un picolo mercato andove che crompo olive e formaio de cavra o de pecora. Go crompà anca alete de galina e coda de manzo. Solo de venerdì xe anca un bancheto de carne. Roba bela e la crompo co’ vinzo ala sisal. Quela dei prezi xe una roba che bisogna discuter. Co’ crompo carne al supermercato pago meno, ma in cambio go tanta aqua. Insoma crompo aqua al prezo dela carne. El problema del parsuto e del formaio fresco. Cosa vol dir fresco? Vol dir aqua. Meno fresco, meno aqua, più bori. Ma per ogni soldo te magni parsuto, formaio o carne. Insoma xe sempre questioni de sielta. No se pol far diferenze o, forsi, bisogna far diferenze. In Germania la sfoia xe carisima e el naselo normale. In Francia me tocava magnar sfoia parchè costava meno del naselo. Per ‘ndar in Francia me toca far dozento chilometri e altri dozento par tornar. Altri, che fa forsi zento chilometri in tuto, i va a crompar in Francia nei supermercati e i trova roba che in Doicelandia no esisti. E po xe i francesi che va a crompar in Doicelandia parchè …. Ogni tanto me insogno che parto per la Francia, dormo e bevo là, e el giorno dopo svodo mezo supermercato e torno a casa. Adeso vado a calarme, ma go paura che me insognerò, ma de ombrele. Sani.


Torna a “Architetura triestina”