Piazza dele Poste

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Piazza dele Poste

Messaggio da babatriestina »

Piazza dele Poste o Piazza Vittorio Veneto, come preferì.
Gavemo sicuramente parlado tanto, ma no vedo qua comenti, gavemo anca discusso se la iera meo prima o dopo ( triste prima, e brutina dopo, a mio parer). Senza foto, per adesso, ma volevo meter qualche comento che go fato passandoghe giorni fa: la fontana xe ben, bianca e con acqua, molto meo de prima che la iera tuta nera. Le povere piante in cassonetto no riva a decollar, i rincospermi qualchedun xe arivado al altezza del pergolato (el cd portasci) ma prima che arivi una vera pergola verde ghe volerà ssai tempo e ssai concime! i abeveratoi ( cioè le vasche laterali) xe neti e con acqua, ma el tutto xe ssai svodo! e tropa piera e cemento. e pensavo che ghe saria una maniera per trasformar in una roba cocola: bastassi sui lati longhi dei abeveratoi de meter do longhe fioriere con cespugli de piante aromatiche: lavande, santoline, allori, mirti, ( no tropo delicate per via dela bora chesuffia d'inverno). Alora vegnissi come i giardini persiani, che ga apunto le vasche retangolari ma con fiori ai lati.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Eco le foto dela Piazza Vittorio Veneto col Palazzo delle Poste e le fontane.


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


Immagine


ciao
sum culex


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Mi adoro le vasche base come queste qu. Pecà che sai speso le xè sute. A Firenze come a Trieste...
GRAZIE per le foto, Sum...!


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

piazza v.veneto

Messaggio da pastafasoi »

metto una foto che come che iera piazza vittorio veneto nei anni '50, cossa ve par? La iera bela lo stesso anche cussi.
Allegati
p.zz v.veneto.jpg


green,green grass of home....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Graze Pastafasoi, che propio zercavo una de el "prima" per el confronto!
a vardar, diria: la fontana la iera propio ssai sporca e adesso la xe meo, po la foto xe dei anni 50 e quela volta iera come do giardinetti e la fontana in mezo a parte, mi dopo me ricordavo più un giardinetto unico, con dei alberi ( albizzie) che nela foto me par pici pici.
Adesso cole do vasche xe acentuado el senso per longo dela piazza, solo che la xe tremendamente solo che de piera! anche le foto de sum culex no mostra molto del poco verde restado, ma le piantine sule rastrelliere stenta a cresser :(
e anche pecà i bei lampioni che iera messi cussì artisticamente nei cantoni adesso i xe tuti in fila de drio che no se li nota gnanca, difatti sulculex me par che no li ga gnanca fotografai. Comunque i ghe xe ancora e no se sa mai che qualchedun una volta se decidessi a meterli un poco più artisticamente!
e pensar che drio ghe xe dele vasche per meter fiori e me par adiritura col irigazion automatica, solo che no la funziona e ghe xe solo che erbe mate.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Qua manca la fontana :-D !

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

a integrazion dele precedenti foto:

Palazzo dele poste

Le statue

Immagine

L'orologio e la data

Immagine

Un ingresso laterale dela parte de Via Milano

Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine

El palazzo delle ferrovie dello stato (lo go fato un altro giormo e de dopopranzo per gaver la luce giusta)

Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Alcuni particolari che a prima vista no se nota anche se se xè passai de là zento volte

Immagine


Immagine


Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

questo poderia esserve de aiuto su una domanda messa in un'altro argomento

Immagine

El palazzo dela provincia

Immagine


Immagine

ciao
zoom culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Alcune note storiche all'interno del palazzo della posta suggerissi un'affinità tra questo ed el palazzo de giustizia a Vienna dell'architetto Alexander Wielemans von Monteforte (1843-1911). Scatta la ricerca alla foto :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Me ricollego qua: ogi sul Piccolo xe in grande che el sindaco se ga inacorto che la piazza no xe bela come che doveva esser, che la xe scura ( questo po xe l'accusa più asurda, visto che cavando i alberi la xe nuda e tuta o quasi de piera), che le piante nei contenitori, che i disi gelsomini e inveze xe rincospermi che xe tuto un altra pianta, no ariva a cresser, insomma che no la va ben e che con 150 mila euro ( vulgo 300 milioni de lire) tirai fora del Comun- cioè paga Pantalon- se pol tentar de refarla: via i contenitori che no cressi, via i rack portasci che no se coverzi de verde e su alberi e aiole nove.
foto fate subito dopo che gaveva a verto:
Immagine


Immagine

Che po, adesso i credi che alberi e piante sia come de plastica, che no cressi e ghe vol che se assesti: cavar e meter no ghe fa ben ale radise e ghe vol un carto tempo per gaver risultati. e se te li metti za grandi, va ben subito, ma dopo sarà de potar che no cressi tropo...
ben bon, e po i disi che i meterà novi lampioni come quei che xe in vial e via Carducci. sì, perchè i veci dove xe? subito là, in fila a no far gnente davanti al palazzo ex ferrovie (a proposito, quel, lo dopra qualchedun?)

Immagine

a casa mia, se diseva prima de comprar qualcossa de novo, vedemo se no lo gavemo za a casa... :evil:
e per no dimenticarse, ricordemose ben, prima de darghe novi progetti, el architetto: Boris Podrecca, eco el suo progetto come che el iera sul cartelon

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ogi go leto che i ga zà dito, e xe vero, che sarà dificile far cresser alberi sora el garage.....indovinè perchè? :' :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e ch e i architetti xe contro le modifiche, anche perchè Lazzari , presidente del ordine dei architetti, disi "forse la piazza non è popolare, ma il progetto è stato realizzato tramite concorso di idee, è uno dei più moderni a livello europeo e la piazza viene ammirata da tutti gli architetti stranieri in visita a Trieste".


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:e la piazza viene ammirata da tutti gli architetti stranieri in visita a Trieste".[/i]
:lol: :lol: :lol: :lol: I li porta a colpi de pullman pieni :lol: :lol: :lol:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A mi no la me dispiasi.

Piaza Goldoni la continuo a trovar brutta, ma quela ... una piazza iera e una piazza resta ... a meno che no i voi meter la fontana de piazza Vittorio Veneto in piazza Goldoni e qua el portacd ... che magari ghe faria comodo alla polizia postale come antenna radio per intercettar le trasmissioni abusive! :-D :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mi credo de aver dito a suo tempo la mia opinion: come che la iera, no la me piaseva: la iera polverosa, sporca, la fontana iera nera de alghe e se la aprezzava poco. Come che i la ga fata, i la ga netada, la fontana, che iera sofigada, ga ciapado evidenza e la xe bela netta, le vasche rettangolari no xe una bruta idea ma per mi le andassi inquadrade de verde e le gavessi alora de giardin persian. Le piante in contenitor me pareva contenitori pici e le partiva tropo in alto, e xe vegnudo fora che no cressi: evidentemente el architetto che ga progettado no iera abastanza giardinier e considerava le piante come "arredo urbano". Po chi che conossi el posto, sa che là xe una bora tremenda e questo no aiuta molto le piante a cresser. No go mai capido el senso dei ferai originai messi in fila drio del giardin... e no so se i li impizza de note o no.
Meter alori ( laverno), pitosfori e sempreverdi vizini dele vasche, sbassar i contenitori e meter rampicanti ( cossa ve paressi presempio de glicini ) podessi coverzer quei "portasci" che come che i xe xe assai nudi. Alberi efetivamente, con soto el garage, no gavessi posto per le radise.
Comunque vederemo se i ghe ripenserà anche per Piazza Goldoni.. far e disfar xe anche un lavor, ma el bruto xe che paga sempre Pantalon!

a guardar le foto, me paressi che i podessi far una vasca-fioriera continua lungo tutti i feri, impignirla de bona terra, e meter sia rampicanti che copri el fero, sia armpicante che ricadi fora. vegnissi alora do stricche de verde continuo, e costassi assai de meno che butar tuto via.. ma i politici no xe giardinieri e in general i architetti sta sostituindo i giardinieri.


Avatar utente
Ender
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 134
Iscritto il: gio 24 mag 2007, 8:33
Località: Trieste

Messaggio da Ender »

babatriestina ha scritto:come che la iera, no la me piaseva
Sono d'accordo. Il problema è che, anche se adesso è più luminosa e "dignitosa", da un punto di vista architettonico/artistico fa schifo lo stesso.

Io non capisco un bel niente di giardinaggio ma mi sono sempre chiesto anch'io come facessero delle povere piante a crescere in dei cassettoni simili.

Al di la di questo ora che ho visto l'immagine del progetto originale, ho una visione più chiara d'insieme e comprendo il suo intento, FALLITO!

Il motivo per cui è fallito e tanto semplice da far accapponare la pelle! E si che questi studiano e si pigliano pure una laurea.
I "portasci", come li chiamate, sono stati il peggior danno a questa creazione. Ma anche delle piante di quel tipo (molto verticali), a dire il vero, non possono aiutare.
Il punto è che la piazza è piccola e soffocata in mezzo alla città da 4 palazzoni grossi e pesanti, che per buona parte della giornata proiettano la loro ombra sulle vie circostanti e sulla piazza nelle ore successive all'alba e che precedono il tramonto.
Basta guardare le vostre foto per notarlo. Sono quasi certo tutte le foto più luminose sono state prese prima o dopo l'ora di pranzo.

Altro problema. La piazza è molto lunga e stretta. Il che non aiuta. Il palazzo delle poste e quello di fronte la opprimono letteralmente.

Ora mettendo i "portasci" si è peggiorata la sensazione claustrofobica che se ne ha.

A mio avviso basterebbe togliere i portasci e optare al massimo per qualche aiuola bassissima (costi di manutenzione permettendo), non siepi come prima. Il che darebbe l'impressione che la piazza sia più grande e ariosa.

Mi rendo conto che ci sarebbe meno verde ma, o si mette veramente del verde (molte piante e magari alberi a scapito della luminosità) oppure tanto vale non metterlo.

In quanto all'ennesimo spreco di denaro pubblico, facciamo come dice Beppe Grillo: http://www.youtube.com/watch?v=YhBJ5_ZiMgc.


[url=http://endercomics.blogspot.com]Ender's Comics[/url]
[url=http://endercinemx.blogspot.com]Ender's CinemX[/url]
[url=http://endercg.altervista.org]Ender CG - Under Construction[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ender ha scritto: Io non capisco un bel niente di giardinaggio ma mi sono sempre chiesto anch'io come facessero delle povere piante a crescere in dei cassettoni simili.
hai presente i bonsai? se una pianta è curata, innaffiata, eventualmente potata, concimata, riesce a vivere e anche benino, anche se nanizzata, in un contenitore che tiene allo stretto le radici. Se invece la mettono in un contenitore, le augurano buona fortuna e la abbandonano là al suo destino, e che si arrangi da sola, c'è poca speranza... :(


Avatar utente
Ender
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 134
Iscritto il: gio 24 mag 2007, 8:33
Località: Trieste

Messaggio da Ender »

babatriestina ha scritto:Se invece la mettono in un contenitore, le augurano buona fortuna e la abbandonano là al suo destino, e che si arrangi da sola, c'è poca speranza... :(
Eh, eh, eh! :-D
Guarda penso allora che qualsiasi persona di buon senso ci sarebbe arrivata senza particolari conoscenze o almeno si sarebbe posta il dubbio. Il punto è che è inutile che mettano roba che va curata, tanto si sa che non spendono mai una lira in manutenzione. Dopotutto si devono pur intascare qualcosa lo sappiamo benissimo, no?

Immediatamente dopo aver scritto qua mio sono andato a vedere il Blog di Grillo, e come al solito mi ha lucidamente fatto un quadro lucido di quello che in fondo sappiamo già tutti...


[url=http://endercomics.blogspot.com]Ender's Comics[/url]
[url=http://endercinemx.blogspot.com]Ender's CinemX[/url]
[url=http://endercg.altervista.org]Ender CG - Under Construction[/url]

Torna a “Architetura triestina”