Cità vecia - Via del Fortino

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da sum culex »

Sta via va tra Piazza Cavana e Via della Pescheria

Immagine

Piutosto stretina, coi ferai in stile, ma novi!

Immagine

Per sto giro go finì; se e co gaverò qualcossa de altro su sto argomento ve lo zonterò.

Per i MOD: al limite, se gavè voia, se pol zontar qua, anche se devi esser un lavor bastanza bigoloso, le foto del medesimo argomento che xè in Quartieri e rioni/Città vecchia.

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da babatriestina »

altre immagini:
Immagine

Immagine


Immagine
noi donne citavamo questi nomi con esitazione, perchè erano le vie dei bordelli malfamati, a poco prezzo: qualcuno dice che era qua il Metrocubo, altri lo danno in altre vie , uno dei più striminziti...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da babatriestina »

all'imbrunire

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: altre immagini:
Immagine

Immagine


Immagine
noi donne citavamo questi nomi con esitazione, perchè erano le vie dei bordelli malfamati, a poco prezzo: qualcuno dice che era qua il Metrocubo, altri lo danno in altre vie , uno dei più striminziti...
Baba mia, te son 'ndada veramente nei basifondi. Ex basifondi! Par noi, che semo 'ndadi via quasi subito dopo la guera, tornar e veder 'ste strade, pulite, senza baticanton, ne par de eser in un'altra cità. Tuti i sotoca (pardon! bordelli!) i iera a poco prezo. A prezo alto iera la Vila Orientale, drio de Dreher. El Metrocubo me par che iera in via del Sale. Là stava el mulo Mario, amico de mio fradel, più vecio de mi de almeno sete ani. El porton tacà iera un c... lupanare. Co 'ndaimo a casa sua (su papà sonava ben el piano) ghe diseimo: Viene a ciorne zo, che se no sbaliemo porton e finimo al metrocubo. Purtropo nele mie visite a Trieste no son mai 'ndà in 'ste strade. Una sola volta son andà nela straduza dela Portiza dove che iera un spaceto, a bever un otavo con un mio amico che stava a Monaco. Lu de San Luigi. Altrimenti sempre in vie larghe o piaze. Grazie comunque per queste fotografie. Le me ga fato tanto piazer. Come anca quele de via Cavazeni. Che me la ricordo nel '45, tanto diversa de ogi. Piaza Cavana se andava a far cortelade. Batuda de cabibi. Iera squasi una prova de coragio girar de sera in quei paragi. Fate coragio anca ti e manda qualche altra foto. Bona note.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da babatriestina »

riva, riva altre foto,che adesso no xe più malfamado...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Via del Fortino

Messaggio da babatriestina »

se no ve la go ancora contada: nei anni 70, credo, mio papà ultrasettantenne, ormai grasso, con pochi cavei grigi, gaveva dado un appuntamento a un conoscente ala farmacia de Cavana per cior una medicina. El xe tornando a casa ridendo come un mato perchè el xe stado abordado de una de quele babette con un " Te zerchi qualcossa, bel moretto?" Soprattutto el bel moretto ne ga fato rider tuti, el ghe ga risposto " Putela mia, no son qua per ste robe.."


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste de ogi”