presentazioni e saluti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Quoto nanaia,
e aggiungo :Perchè rovinarsi la vita con picche e ripicche e anche con insulti di vario genere, siamo tutti persone adulte che hanno una testa pensante,. Ed è così bello discutere con calma e scambiarsi opinioni, che naturalmente non possono essere tutte uguali, in armonia e cortesia.
Ciao ciao :lol:


Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

ciao barcola mi son citadin de un altro paese ma vegno co posso a trovar i mi veci a trieste che xe tornadi qua in italia ,adeso son qua e saludo tuti mi son con i rangers in florida son qua per circa due mesi


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

barcola ha scritto:grzie, a tutti voi per accolienza, vengo da uno stato di ex Jugoslavija, tutto rotto di guerra, troppi morte innutili.Melio dimenticare e continuare con vita.
Barcola
Dragi Barcola,

dobro razumien. Ja isto poznam puno osoba koje su patile sbog toga.
Imas koga koj te ceka doma?
Nadam se da sam dobro ove rjeci pisao jer normalno govorim taljanski.


Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

ma che agressivi se qua coa sucedi in italia o trieste tuti se sempre con frantic manners perche un poco de relax ocorri


Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

scusa non capisso ga ragion mio cugin de qua che a trieste se tuti mati(joke) :-D :-D :-D un poco anche mi


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mah, no so, ogni tanto qualchedun par che pensi che la vita sia più animada con un poche de baruffe... o vol farse veder più bravo o più spiritoso de altri... no i pensa che ghe vol più bravura a star in pase che a far guera.


Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

go visto tante robe brutte e tristi che queste monade me fa pasion bisogna guardar fora la finestra per capir e a prezar


barcola
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 11
Iscritto il: gio 14 set 2006, 0:31

Messaggio da barcola »

AdlerTS ha scritto:
barcola ha scritto:grzie, a tutti voi per accolienza, vengo da uno stato di ex Jugoslavija, tutto rotto di guerra, troppi morte innutili.Melio dimenticare e continuare con vita.
Barcola
Dragi Barcola,

dobro razumien. Ja isto poznam puno osoba koje su patile sbog toga.
Imas koga koj te ceka doma?
Nadam se da sam dobro ove rjeci pisao jer normalno govorim taljanski.
Nikoga vise.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Nuove persone

Messaggio da Coce »

BENVEGNUI Wilie and Barcola. Xe bel aver persone nove sul foro specialmente de altri paesi, infati ne aiuta a alargar le nostre vedute del mondo. You Willie, and Barcola too can tellus something of your experiences Ciao Coce,Felicissimo :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
will
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 16
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 22:20
Località: fort lauderdale fla

Messaggio da will »

va ben grazie coce


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Will, iero dale tue parti per un par de setimane, a Bradenton, Manatee County...
Se savevo che te ieri qua in giro, gavesimo podudo bever un par de pitchers de Bud insieme :wink:


refolo

continued

Messaggio da refolo »

HI!!! WILL!

pensavo che te gavevo za inteso un paio de volte sull'altro Forum, e Maria non se sbaglia, perche' te vedi, esser stupidi xe una roba ma chei altri cioghi pel fiocco, allora ghe penso su'. Non te scrivo per osservazioni, NO! per carita' ma solo per farte notar.
Te ga' domanda'; quanti triestini xe in Australia?....e risposto:

POOOOOOOLENTAEEEEEEEEBACCCCCCCCCCCALA'

Non te digo in quanti posti che go' letto sto tuo Fort-Lauderdale? co iero in Florida. Dai alberghi fin ai posti de riposo?tutto col stesso nome. Ti te son Guardia Nazionale?
te guardi chei noi mazzi animali protetti? o te va' drio le auto che visita Tampa?a dar multe?

Sta gente locale? i xe diventai mental, coi vedi un'auto con la targa de un'altro stato ghe ciapa el panico e i telefona subito al SHERIFF.....digo perche' me ga' toca' a mi! specialmente co camminavo per strada sola, me fazevo 5 KM. ogni mattina per tegnirme in forma.
Unreal. OH! un'altra roba, la Florida se scrivi FL. no FA......

Maria aka Refolo


refolo

novo iscritto

Messaggio da refolo »

Mi non so' el slavo, nessuna lingua rigardante el sloven, me limito a contradir ste lingue che xe stade, come se disi aquiside. Se a qualched'un ghe spizza? I DON'T GIVE A S........

mi son stada tirada su' coi principi Italiani. Se come dito a qualched'un ghe da per le scatole ""BAD LUCK"" el sistema mio de aver imparado tutto da maestri Italiani? xe come premesso dalle societa' istruttive.

I mii maestri iera e resta come simboli de insegnamenti riguardanti, sia
le storie antecedenti e quelle che xe sucesso dopo.
Tutto xe considerado una storia legale, che Trieste ga' acetta' come una futuro esempio, che devi-esser propaga', ma non necessaria...

stago leggendo altri forum? gente che domanda? e non ga' una risposta sul limite sia de religion o de legge politica.
Se qualched'un de sto forum? xe in un'altro che cerca de distribuir la sua idea? non me interesso? ma de qua' se vedi he piu de quached'un ga' paura de dir la sua.

Leggio un'altro forum: personale? perche' ste robe devi esser fora de quei che disi piu' o meno la stessa roba. La religion-idee differenti- e tutto quel che nessun ghe interessa, ma noi gavera' mai una ripercussion su quel chei disi? perche' xe legale, e libero senza ripercussioni?

Maria aka Refolo ( se non gave' capi'? allora siori mii xe proprio consideradi ZILCH che per Baba vol dir ""NIENTE""


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: novo iscritto

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:ZILCH che per Baba vol dir ""NIENTE""
Grazie, ghe son arivada anche mi dopo, ma ala British School no i me gaveva insegnado , e no xe gnanche sul mio vocabolario inglese. Sempre qualcossa de novo se impara nela vita.

PS Sarò Zilch anca mi, ma go capido ssai poco del intervento de sora.


snif

Messaggio da snif »

se xe possibile, me piaseria gaver risposte pubbliche
trasparenza x cortesia!!!!!!
grazie


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Caro snif, metite un per de ociai e va a legger la sezion albo pretorio, dove che te troverà un per de ammonizioni pubbliche ala signora in question.
Resta de veder la diferenza fra soliloqui a volte assai poco comprensibili e post che se limita a lanciar insulti (tanto per capir, un post come el tuo che disi solo che Tasi vecia crodiga xe un post fato con la precisa intenzion de ofender). Finora ti no te avudo el dubbio "onor" de un'amonizion pubblica come ela.
Come che i moderatori gestissi i post, no sempre se vedi, perchè spesso , in acordo al regolamento, vien spedidi messaggi privati raccomandando calma e creanza. Trasparenza no vol dir meter i insulti in piazza, anche se ghe xe chi inveze sembra che se diverti proprio in questo giogo.
Le tue domande caro snif, po me ricorda molto quele de certi anonimi guastatori che passava el loro tempo a impignir el giardinetto de post offensivi e po se ofendeva se i spariva.
per inciso, no xe che sparissi del tutto, vien solo messo in zona non accessibile, ma xe tuto salvado.
Per el moderator Bilbo, guarda caso, propio in coincidenza cole tue critiche a lu, xe comparsi dei falsi iscritti anonimi con precisi insulti al limite de denuncia penal nei sui riguardi, che de noi xe stadi cancelladi imediatamente, ma se li pol ancora legger sul forum "Trieste", anzi za che ghe semo invito pubblicamente i responsabili de tale forum a scancellar nomi scritti col preciso intento de offender.
Resta de dir che qua no volemo alcun festival del insulto, per cui se riservemo de continuar a taiar tuti i post che a par regolamento contien insulti o par scritti col preciso scopo de seminar zizzania nel forum


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Gavemo do altri novi iscritti, Kyeldor e Muiesan , benvegnudi a lori :-D e contemo sul loro contributo! :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Un sincero benvenuto ai due novi! :clapping_213: :clapping_213:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Buongiorno a tutti, eccomi qua. Vi ho letto parecchio, e ho già scritto in forum su Trieste. Ringrazio per il benvenuto "al buio" datomi e spero di essere all'altezza. Vi ho letto molto e ho visto crescere questo forum.
Spero di dare il mio contributo, sono appassionato di Trieste, la sua storia, i suoi luoghi.

Grazie e (spero) buon proseguimento


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Benvenuto :P


Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”