Le Alpi viste dal mare

I disi che le foto e i quadri con taio orizzontal rilassa e ispira pase e serenità. Se xe vero e sè nervosi, alora forsi qua trovè qualcosa de utile. Se gavè sonno forsi xe meio che andè de un'altra parte.
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Nona Picia »

Ciaoooo Teseff!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Carlo G.
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: lun 10 mar 2014, 17:20

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Carlo G. »

Invio la mia individuazione delle vette delle Alpi visibili dal mare. La fotografia é bellissima.
1 Sestier ? 2 Messer 4 Venal 5 Teverone 6 Crep Nudo 7 Col Nudo
8 Gruppo Civetta (Sud) 9 Civetta 10 Zerten 12 Borgà 13 Bosconero: Rocchetta 16 Pelmo 20 Duranno 21 Raut 22 Cima dei preti 24 Cima Laste
26 Pinzat 27 Antelao
Nel 2006 ho pubblicato il fascicoletto "Le Alpi viste dal Carso" nel quale sono elencate le montagne visibili dal nostro altipiano. La pubblicazione fu promossa da CamminaTrieste grazie al contributo della Regione Friuli Venezia Giulia.
Genzo C. Le Alpi viste dal Carso. Lint Editoriale S.Dorligo della Valle (TS), 2006


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

Il parere di un esperto ormai incomincia a rassicurarci e potremo far bella figura con gli amici sparando i nomi giusti !
Grazie! e benvenuto :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Carlo G.
naufrago
naufrago
Messaggi: 2
Iscritto il: lun 10 mar 2014, 17:20

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Carlo G. »

Siccome mi sono interessato a lungo su quali montagne sono visibili da Trieste, pubblicando anche un fascicoletto al riguardo, ho voluto inviare a questo forum il mio contributo. Se avete altre domande sull'argomento, sentiamole. Mi interesso anche di botanica, in particolare di quella che interessa Trieste e la regione.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

Direi che per le montagne, siamo a posto.
Per la botanica locale, abbiamo incominciato anche a raccogliere i post sulla flora locale ( ancora ben incompleta!) che si trova nelle pagine la flora, anche in una sezione delle pagine wiki https://www.atrieste.eu/Wiki/doku.php?id=flora è un elenco ordinato per colori dei fiori come i manualetti che si leggono e per nome italiano,a nche perchè un indice col nome scientifico ( magari trascritto alla buona, direbbero i tecnici) lo abbiamo anche qua https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=62&t=3105. Consigli? correzioni?

Io ho una domanda precisa: è stata citata la Drosera rotundifolia ma non ne abbiamo una foto. Ovvio, si possono trovare sul web a iosa, ma sarebbe bello metterne una locale magari fatta da forumisti. Ne ha una? sa suggerici dove cercarla? all'Orto botanico non ne ho viste e nemmeno cartellini, posso sperare in Carsiana? o dobbiamo andare in giro nei luoghi giusti.. sperando di imbattermici e ovviamente sperando di riconoscerla?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

avevamo già una discussione al riguardo, questa https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 75&p=72958
Unifichiamo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Nona Picia »

Amministrazione ha scritto:"Trieste è il solo punto d'Italia da cui le Alpi si vedono al di là del mare" fece notare in un'intervista televisiva il giornalista Paolo Rumiz. Questa caratteristica ha fatto, da sempre, scatenare i fotografi.

L'ottimo sum culex ha mandato questa foto.



Lo staff del forum ha aggiunto dei numeri in corrispondenza di quelle che sembrano le cime più evidenti ed ha chiesto in giro una mano per le classificazioni, non ottenendo risposte univoche. Queste sono tre ipotesi fatte da consulenti esterni al forum

Immagine

Riconoscere i monti è una sfida per tutti. Se qualcun altro vuole cimentarsi farà cosa gradita.

Per una miglior collocazione sulle carte geografiche, la foto è presa dall'ultimo topolino di Barcola.
per aggiungere qualche altro nome sulla foto di Sum Culex una amico mi ha mandato questi nomi:

Secondo Peak Finder, con osservazione dal Molo Audace, si vedono:

1) Monte Sestier; 2) Monte Messer; 4) Monte Venale; 5) Monte Teverone (dietro il Teverone il Monte Cimon e il Lastramor - sembrano una unica montagna, da qui); 6) Cimon di Valbona; 7) Col Nudo; 8 ) Monte Civetta; 10) Monte Frugna; 11) Cima Sterpezza; 12) Monte Borgà; 13) Sasso di Bosconero; 14) Sfornioi Sud; 15) Monte Pelmetto; 16) Monte Pelmo; 17) Monte Frate; 20) Monte Resettum; 21) Monte Duranno; 22) Monte Raut; 23) Cima dei Preti; 24) Cima Laste; 25) Pale di Cione; 26) Monte Turlon; 27) Antelao.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Nona Picia »

ecco il grafico da cui sono stati tratti i nomi
Prima il punto d'osservazione

Immagine

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Nona Picia »

Il mio amico si è molto impegnato per trovare nomi dei monti e le loro posizioni e mi ha mandato le ultime correzioni. Il tutto è nato da una frase a proposito del monte Pelmo in cui si deceva che la cima si vede dappertutto ed io ho replicato che da Trieste nelle giornate limpide si vedono sia lui che l'Antelao.

Ok, Nona, ora c'è tutto ed ho corretto anche errori nelle due liste precedenti. C'era un errore di prospettiva che falsava l'identificazione. Ora i nomi sono corretti ed i profili dei monti coincidono perfettamente tra foto e APP.
Nella sesta immagine del mio album trovi tutto. Qui sotto riporto solo la lista finale definitiva

Ecco la lista finale definitiva:

1) Monte Sestier; 2) Monte Messer; 3) Cima Piai; 4) Monte Venale; 5) Monte Teverone; 6) Cimon di Valbona; 7) Col Nudo; 8 ) Piccola Civetta; 9) Monte Civetta; 10) Monte Frugna; 11) Cima Sterpezza; 12) Monte Borgà; 13) Sasso di Bosconero; 14) Sfornioi Sud; 15) Monte Pelmetto; 16) Monte Pelmo; 17) Monte Frate; 18) Dorsale del Resettum; 19) Monte Resettum; 20) Monte Duranno; 21) Monte Raut; 22) Cima dei Preti; 23) Punta Patera; 24) Cima Laste; 25) Pale di Cione; 26) Monte Turlon; 27) Antelao.

GRAZIE IVANO!

E la foto
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da babatriestina »

Stasera, dopo il tramonto, la Pale di san Martino!
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Dovessi presentarme ma lo gavevo za fato ani fa...go dovudo iscriverme de novo perchè no iera ne' dio ne' santi che rivassi a tornar dentro :-(
Bon comunque sta foto dele montagne la me ga sempre sai ciapado perchè sai me incuriosissi saver apunto da che monti semo circondadi (nele nostre foto) comunque per farla curta de quando che go cambiado casa e che rivo a veder i monti con la neve son sai contenta ma no rivo proprio a capir de che monti se trata, provassi alegar do foto ma son talmente imbranada che no so come meterla, qualchedun me podessi per piazer spiegar?
Grazie Mafalda

Nona Picia ha scritto:Il mio amico si è molto impegnato per trovare nomi dei monti e le loro posizioni e mi ha mandato le ultime correzioni. Il tutto è nato da una frase a proposito del monte Pelmo in cui si deceva che la cima si vede dappertutto ed io ho replicato che da Trieste nelle giornate limpide si vedono sia lui che l'Antelao.

Ok, Nona, ora c'è tutto ed ho corretto anche errori nelle due liste precedenti. C'era un errore di prospettiva che falsava l'identificazione. Ora i nomi sono corretti ed i profili dei monti coincidono perfettamente tra foto e APP.
Nella sesta immagine del mio album trovi tutto. Qui sotto riporto solo la lista finale definitiva

Ecco la lista finale definitiva:

1) Monte Sestier; 2) Monte Messer; 3) Cima Piai; 4) Monte Venale; 5) Monte Teverone; 6) Cimon di Valbona; 7) Col Nudo; 8) Piccola Civetta; 9) Monte Civetta; 10) Monte Frugna; 11) Cima Sterpezza; 12) Monte Borgà; 13) Sasso di Bosconero; 14) Sfornioi Sud; 15) Monte Pelmetto; 16) Monte Pelmo; 17) Monte Frate; 18) Dorsale del Resettum; 19) Monte Resettum; 20) Monte Duranno; 21) Monte Raut; 22) Cima dei Preti; 23) Punta Patera; 24) Cima Laste; 25) Pale di Cione; 26) Monte Turlon; 27) Antelao.

GRAZIE IVANO!

E la foto
Immagine


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mafalda ha scritto:Dovessi presentarme ma lo gavevo za fato ani fa...go dovudo iscriverme de novo perchè no iera ne' dio ne' santi che rivassi a tornar dentro :-(
Bon comunque sta foto dele montagne la me ga sempre sai ciapado perchè sai me incuriosissi saver apunto da che monti semo circondadi (nele nostre foto) comunque per farla curta de quando che go cambiado casa e che rivo a veder i monti con la neve son sai contenta ma no rivo proprio a capir de che monti se trata, provassi alegar do foto ma son talmente imbranada che no so come meterla, qualchedun me podessi per piazer spiegar?
Grazie Mafalda
Rispondo

Intanto una premessa: se te ne vol scriver una mail el nostro indirizzo xe atrieste[chiocciola]gmail.com dove al posto de [chiocciola] te devi meter el carattere @ Dovemo scriver cusì per evitar che i ne impignisi de scovazze; za cusì ne riva tante.

Se te ne mandi per posta la foto provedemo noi a carigartele e a mandarte la riga che te devi meter nel post per farle veder. Te pol farlo anche ti de sola, se te vol, seguindo le istruzioni che xe qua https://www.atrieste.eu/Wiki/doku.php?i ... rimenti_it

Se te ga za un'iscrizion fata anni fa, se te ne scrivi, sempre al steso indirizo de posta, te lo podemo sbloccar e cusì te continui a doprar el vecio; noi preferisimo cusì e, penso, anche ti, cusì te ga tuti i tui interventi soto a un nome solo.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque go ripristinado le foto panoramiche che prima no se le vedeva più.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Grazie de gaver ripristinado le foto che no rivavo a veder e de gaverme spiegado come far per le foto, de panoramiche go 2 solo ma se pol ingrandirle ben per poder veder meo le montagne, go anche i particolari de certi monti ma se no servi no li meto, no voio impignir de robe che no servi a meno che no me domandè voi i particolari. sarò ben felice de mandarve le foto e dopo giudicherè voi, perchè mi oltre tuto fazo foto a alta risoluzion (se disi cussì?) che magari le ocupa sai spazio...xe meo che decidè voi, ve le mando alla mail. Grazie dela pronta risposta
Mafalda


Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Grazie per gaver riativado le imagini, sai bel efeto veder scorer tuti i monti e po i xe tanto più in grande che anche i cisbi come mi pol veder, me par de veder le montagne che vedo de casa...ma no son sicura anche perchè me par che son a un poca de distanza da dove xe el punto de vista vostro

Mafalda


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mafalda ha scritto:...ma no son sicura anche perchè me par che son a un poca de distanza da dove xe el punto de vista vostro
In effetti basta spostarse de poco che cambia el profilo dei monti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Bon, mi provo a meter, spero de gaver fato giusto el ridimensionamento, se no tenterò de novo :-)


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No vedo gnente.

Ma no farte scrupoli, se te ne le mandi per posta, le strenzemo noi e poi te mandemo le istruzioni per farle vignir fora nel forum.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

mi le go mandade per posta ma a sto punto penso che no le sia mai rivade, proverò a mandarle de novo per posta, grazie...ma perchè son cussì imbranada? :-) Per fortuna che quele che pensavo de gaver mandado no le xe rivade perchè quando che le go riguardade go visto che no iera tuto el panorama ma solo uno o do monti che no savessi gnanche de che parte dela panoramica i vien fora :-) magari ritento de novo per veder se le rivo a ridimensionar anche se la vedo dura

Mafalda


Mafalda
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 14
Iscritto il: dom 22 ott 2017, 21:49

Re: Le Alpi viste dal mare

Messaggio da Mafalda »

Forsi va :-)
Allegati
1.JPG
1.JPG (39.17 KiB) Visto 6801 volte


Torna a “Panorami”