Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nini Naridola »

Molte informazioni sulla zona ci sono state date dalla giovane archeologa Valentina Degrassi nella rivista "Tempus edax rerum". Cercando su google con le parole chiave "tempus ... degrassi" o anche lacus timavi ...si trovano notizie interessanti


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da babatriestina »

Portopiccolo

Lo hanno aperto e ne ho letto pareri diversi fra di loro Certo che quando guardo le foto dele decantatissime Cinqueterre..
qualcuno c'è stato? chi mi fa un servizio fotografico?

io ricordo diversi anni fa una cava brulla , un enorme buco di pietra.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da AdlerTS »

Se te basta una foto .... adesso xe cussì

Immagine

disemo che ga delle potenzialità, ma tutto dipenderà da quanta gente ciogherà casa in sto posto. Anche mi go bei ricordi de un toc in cava :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Credevimo de eser i ultimi, dei nostri amici, a no eser andai a veder Porto Piccolo a Sistiana, dopo invece gavemo scoperto che qualchedun no iera ancora andà, ma sai pochi.

Ben bon, indiferente.

Ieri, aprofitando dela bela giornada, ghe semo andai. Gavemo lasà la machina a Sistiana Mare e semo entradi per de soto. Per de sora me par che posi entrar solo i residenti; per de soto, invece, me par che se pol entrar anche coi auti e ghe xe postegi soto tera dove lasarli. In sto momento credo che i sia gratis.

La prima vista come che se riva

Immagine

Pasadi per un volto, se semo avicinadi un poco

Immagine

E questa xe la piaza dove che ghe xe i negozi: iera verto un bar, una paneteria, una magnativa (pardon gastronomica), più su una botega de prodoti bio e più su ancora un pizeria. Sarà sta verto altro, ma o no go visto o no me ricordo. A sì, iera verta ... l'agenzia che vendi le case :-D :wink:

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

El look de tuto el "paeseto" xe un poco retrò e diverso sia de quel dei paesi de mar dela costa istriana (pensemo a Mugia) che de Grado. La mia idea xe che i ga volù copiar piutosto i paeseti liguri, ma xe una mia idea, la buto e no la difendo.

Immagine

Andando verso l'alto per la strada che a bisaboba va su, semo rivai a una torre che dà una bela vista su tuto el villaggio.

Demoghe un cuc a sinistra

Immagine

e a destra

Immagine

Ocio, per chi che no xe de Trieste e no sa come che xe le robe: xe tuto novo, 'pena fato, solo che par antico.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

El porticciolo visto dala torre

Immagine

Sempre dala torre un poco più in grande

Immagine

e dal basso

Immagine

El par ben riparà e, per el momento, svodo. Ma penso che el se impinirà.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Una panoramica ciapada dala parte oposta de dove che semo entrai

Immagine

La foto la mostra che in alto ghe xe altre case, fate in stile diverso. Go pensà che poderia eser le "case dei poveri", nel senso che, probabilemte, le costa de meno (ma no me son informà e magari me sbaglio...).

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Andando via, me son ricordà de quando che, con mio fio picio, vignivimo sula spiageta libera de Sistiana

Immagine

Anche quela i la ga refada, el marciapie xe più bel e tuto xe, per el momento, un poco più curado: speremo che resti curado e che la spiagia resti libera...

Ah sì, che no me dimentico che senò me toca saltar el pranzo: le foto le ga fate mia moglie... :wink: :-D


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

Grazie a chi che ga fato le foto de Sistiana. Ma go bisogno de aiuto. Co’ se riva a Sistiana Mare o se va a sinistra de Castelregio o a destra. Me par de ricordarme che là iera un casoto con una specie de guardian. De una foto par che drio de Castelregio, dove che iera una specie de bagno publico, i gabi fato una strada. Xe vero o me fa i oci? Andando a destra, verso le roce, dove che in guera iera i gnochi e no se podeva ‘ndar, iera un bagno o qualche roba de simile e el piazal se vedi dal de sora, dal sentiero Rilke. I ga fato là ‘ste case? Ma me par de veder in fondo el novo castel. No ‘ndavo mai de quele parti, o no nei ultimi sesanta ani, e no me poso gnanca imaginar come che podesi eser ogi. Sesanta ani fa iera forsi teren salvadigo.
Le case ga più de Costa Azura che de Cinque Tere. Iero in Camargue, ala foce del Rodano, e iera tanti paeseti co’le case squasi sul mar. Davanti, sula strada, te metevi la machina e de drio, sul mar, iera l’atraco dela barca. Pratico, parchè te se alzavi e te fazevi subito una tociada.
Caligo xe se te manca sal e la botega magnativa più vizin xe meza ora de machina. Ma altrimenti no xe de butar via. Anzi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Una panoramica ciapada dala parte oposta de dove che semo entrai
La foto la mostra che in alto ghe xe altre case, fate in stile diverso. Go pensà che poderia eser le "case dei poveri", nel senso che, probabilemte, le costa de meno (ma no me son informà e magari me sbaglio...).
Immagine
Me piaseria veder un quartierin dal de drento. Bruto saria solo de istà se quei de sora magna sariese e i spuda i osi. :clapping_213:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questa xe la foto aerea de Sistiana

Immagine

Castelreggio xe la spiaggia a sud dela baia. Più a sud (sud est per eser precisi) se vedi i resti de una cava abandonada. La i ga fato el Porto Piccolo.

Son d'acordo con ti coi osi de sariese. I pol sempre risponder, co vien vento de sud, rostindo do scombreti in pergolo...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Ciancele »

Son Piccolo Ma Crescerò, te me ga fato un grando piazer con la foto. E anca cusì presto. Grazie. In tuti i ani no son 'ndà mai più in là dela spiagia libera. In fondo vedevo i camion co'le piere, ma gnente altro. Se un ga la machina, no'l sta mal, penso. Devi eser bel sveiarse de matina, farse un bel cafè sula teraza e dopo marenda: bacon and eggs coi panini freschi. Panzeta de Sesana. T-bone con matavilz e fasoi a mezogiorno e San Daniele la sera. Magari compagnà de salame furlan. No tuti i giorni, ma i primi zinquezento sì. ;--D


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sum culex »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Credevimo de eser i ultimi, dei nostri amici, a no eser andai a veder Porto Piccolo a Sistiana, dopo invece gavemo scoperto che qualchedun no iera ancora andà, ma sai pochi.[/img]
Noi semo fra quei pochi che no ghe xè andai; ma senza machina xè un poco bigoloso e come che te sà, per via dei oci, mi no guido più!
Andar col bus a Sistiana e pò zò a pie se anche pol, ma tornar su a pie diventa 'ssai fadigoso e per questo go rinuncià, anche se me gavessi piasso.
Xè assai bele e ilustrative le tue (no tue ma de tua moglie) foto, ma devo dir che sto paeseto, Porto piccolo, visto cussì no me piasi per gnente. Forsi vederlo in natura poderia, e ripeto forsi, cambiar idea.
Me ricordo ancora ben la cava co la iera conpletamente svoda e se podeva caminar su un sentier su l'orlo del mar lungo la costa e ancche ben oltre la cava: iera assai bel, ma parlo de tanti ani fà.
ciao
sum culex


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

sum culex ha scritto:
sono piccolo ma crescero ha scritto:Credevimo de eser i ultimi, dei nostri amici, a no eser andai a veder Porto Piccolo a Sistiana, dopo invece gavemo scoperto che qualchedun no iera ancora andà, ma sai pochi.[/img]
Noi semo fra quei pochi che no ghe xè andai; ma senza machina xè un poco bigoloso e come che te sà, per via dei oci, mi no guido più!
Andar col bus a Sistiana e pò zò a pie se anche pol, ma tornar su a pie diventa 'ssai fadigoso e per questo go rinuncià, anche se me gavessi piasso.
Xè assai bele e ilustrative le tue (no tue ma de tua moglie) foto, ma devo dir che sto paeseto, Porto piccolo, visto cussì no me piasi per gnente. Forsi vederlo in natura poderia, e ripeto forsi, cambiar idea.
Me ricordo ancora ben la cava co la iera conpletamente svoda e se podeva caminar su un sentier su l'orlo del mar lungo la costa e ancche ben oltre la cava: iera assai bel, ma parlo de tanti ani fà.
ciao
sum culex
Varda che se te smonti co l'autobus nel porticciolo de Sistiana, quel solito, dopo te ga tuto drito.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nona Picia »

Ma l'autobus xe anche nela stagion invernale? Mi savevo che la 73 iera solo d'estate...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Scuseme, mi go sempre pensà che la 44 andassi zo...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Nona Picia »

No la 44 no va zò, d'estate andava la 73 che partiva da no so dove dal'altipian, ma con i tai che i ga fato no so se la viagia ancora....me informerò


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sum culex »

D'estate se dovessi poder andar col Delfino Verde.
ciao
sum culex


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da Piereto »

Son andà a darghe una ociada e me par un bel posto e ben sistemà, certo vederemo co riverà l'estate. Me xe vignù subito de pensar ai anni , per mi persi, a spetar che qualchidun se decidesi a aviar i lavori de valorizazion de sto posto. Penso a Cardarelli che iera quel che ga fato el Giulia 30 ani fa e che el xe falì perchè i capitai che el gaveva doveva girar e frutar ano dopo ano , e inveze el xe restà blocà anche co Sistiana. Penso anche ai fondi anche europei che ogi come ogi no se riva a spender perchè le procedure pubbliche de apalto e de controlo impedisi la realizazion imediata de una opera, come se drio ogni canton ghe fusi un corrotto e un corutor, e mentre se speta sfuma tuti i afari boni che se podesi far in nome de la comunità. Time is money.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sistiana (Sesljan) - Duino (Devin)

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ripristinate le foto sulla strada romana che erano andate perdute alla pagina https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 1&start=32

ed quelle sulla chiesa di san Giovanni in Tuba alla pagina https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... 1&start=39 e seguenti


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “I paesi carsici”