Cità vecia - Piazza Cavana

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

qua finissi la zona de Cavana, con una strettoia che co i ga fatto i lavori i ga trovado sotto i resti del antica Porta Cavana.
Immagine
qua finiva la città vecia e incominciava la zona dei conventi fati distruger de Giuseppe II ( meno S Antonio vecio) e el quartier vegnudo al loro posto xe apunto el Borgo Giusepin
La via continua come via Cavana, ma più larga

le colonette
Immagine

e el porton dela casa restaurada
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

tornando indrio:
el attacco de via dele mura una del più prese de mira dei vandali sporcamuri : https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=55&t=3134)

Immagine

Immagine

le nove panchine
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

el canton de via dei Capitelli col edicola e Cristo
Immagine

continuo a no veder traccia de pallottole.. i devi gaver assai ben resturado i disi soto el asella sinistra..

Immagine

i graffiti
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

davanti del acasa resturada in piazza, reclam de novi negozi in androna del torchio
Immagine

Immagine

de l'altra parte se stacca via Cavazzeni..
Immagine

che grazie a telecamere e ripuliture xe bastanza neta de vandalismo.. e che ve meterò le foto zontandole a quel che xe za in album.
Val al pena de guardar le foto anch e vece, perchè s epol veder come che ga cambiado negozietti anche in sti pochi ( beh gnanca tanto pochi, stemo per festeggiar i 10 anni) anni de forum


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
danilo43
ixolan
ixolan
Messaggi: 391
Iscritto il: mar 4 giu 2013, 23:30
Località: Venezia

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da danilo43 »

sum culex ha scritto:Come che xè ogi la Trieste de ieri.

In sto palazzo de piazza Cavana la banca e sul canton più avanti la farmacia Seravallo

Immagine
Immagine
L'ottocentesca farmacia Seravallo (foto baba)

No savevo dove meterlo, dovesi eser el logo giusto. No me ofendo se volè spostarlo de una altra parte :-)
No iera ancora nato el garante de la publicità :arf2_140:


UN UNGUENTO PORTENTOSO (inserzione pubblicitaria del 1864)

Immagine


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Piereto »

La banca col palazo ne la foto iera originariamente sede della pescheria cittadina. E la iera sai vizin del mar perchè la riva iera a do passi, e questo prima che i fazesi la madona del guato sul teren otignudo coll'alargamento delle rive.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

prima ancora, in piazza ghe iera i magazzini del sal. Ma no per gnente là xe via del Pesce, riva dei Pescatori, vial del sale.. etc


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

Piazza Cavana all'imbrunire

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Ciancele »

danilo43 ha scritto: lun 15 feb 2016, 20:52
sum culex ha scritto:Come che xè ogi la Trieste de ieri.

In sto palazzo de piazza Cavana la banca e sul canton più avanti la farmacia Seravallo

Immagine
Immagine
L'ottocentesca farmacia Seravallo (foto baba)

No savevo dove meterlo, dovesi eser el logo giusto. No me ofendo se volè spostarlo de una altra parte :-)
No iera ancora nato el garante de la publicità :arf2_140:


UN UNGUENTO PORTENTOSO (inserzione pubblicitaria del 1864)

Immagine
La farmacia Serravallo iera famosa anca pal Ferro-china. Noi cantaimo:
E mi la prego signor primario
che la me daghi 'na medicina
che a mi le sponte le me rovina
e fero china me fa più ben.

E po inte la farmacia lavorava un, l'amico Lucio, amico de mio fradel, che iera anca ala radio e el contava barzele. Tute par familia, no sconce.
Una iera: A l'esame de caporal i ghe domanda a un soldà: Se di fronte hai il nord, a sinistra l'ovest ed a destra l'est, cosa hai alle spalle?
El zaino, sior sergente.
Riddi, dai. :lol: :lol:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ven 21 ago 2015, 18:41 qua finissi la zona de Cavana, con una strettoia che co i ga fatto i lavori i ga trovado sotto i resti del antica Porta Cavana.
Immagine
qua finiva la città vecia e incominciava la zona dei conventi fati distruger de Giuseppe II ( meno S Antonio vecio) e el quartier vegnudo al loro posto xe apunto el Borgo Giusepin
La via continua come via Cavana, ma più larga.
Scusa. Le colonete xe quele de via Felice Venesian? 'ndando 'vanti a sinistra xe la Via Madona del Mar e sul canton iera un negozio de feramenta, tipo Cesca. Xe adeso un bar? Dopo iera un buseto intun porto con un orloier e dopo una cartoleria, no come Smolars, ma bastanza grande. Dopo vien el vescovo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

Sì a man sinistra va su via Felice Venezian e po via madonna dle Mare. Mi me par de ricordarme de putela pozade su ste colonete de sera certe signore che me vardava un poco de bruto, iera tipe come che no vedevo dele mie parti.
Sul canton a sinistra in foto xe un macelleria - che ga cambiado gestion e la xe là comunque de una trentina de anni e po una panetteria, relativamente nova. el negozio che te disti tipo Cesca iera un vecio negozio de un Schmitz che secondo una mia amica doveva esser un cugin del più famoso Schmitz Italo Svevo . orloier no xe ma me par che sia ancora una gioielleria , più nova, po no xe più cartolerie e cambia spesso, ier aun negozio de libri e adesso xe un per roba er cani e gatti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Ciancele »

Quelle signore di cui parli erano quelle che picchiavano l'angolo. Tra la via Felice Venesian e via Madona del mar iera, ai mii tempi, una maceleria, andove che miama mama 'ndava a crompar le fetine. La maceleria iera za prima dela guera. Dopo, in mezo, un buseto che vendeva caramele, liquerizia e legneto dolze. Me par che nel '64 go crompà pan par la marenda. E dopo vigniva una drogheria. Di fronte iera quela specie de Cesca. L'orloier iera nel porton. El gaveva do metri quadrati, un casoto come i portinai. El stava in via Benedeto Marcelo e su fio zogava qualche volta con noi. Più o meno stesa età.
Ma mi domandavo se xe un bar, parchè vedo un ombrelon gialo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da babatriestina »

pol eser un bar, iera anche un negozio de roba esotica tipo colane etc. Ma xe de l'altra parte un negozio che vendi roba de magnar de pesse, adeso el ga anche pescheria: pesce crudo de cusinarse a casa e pesce pronto de magnar sul posto.El Schmitz iera assai vecio, se no dei tempide Svevo, poco dopo, el ga serado una trentina de anni fa mi digo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Piereto »

Ricordi de tempi andai , l macellaio iera dopo la guera sior Morgan , la ferramenta viezzoli sempre dopo la guera iera de sior legovini, e in via Madonna del mare iera la botega de Ricardo che riparava bussole.


Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 196
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Cità vecia - Piazza Cavana

Messaggio da Blues Briso »

babatriestina ha scritto: ven 21 ago 2015, 17:56

accesso al primo toco della piazza, le case a sinistra xe tradizionalmente considerade el sito della casa de Marco Ranfo.
Immagine

:shock: mi go sempre savù che iera do che desso xe l'ex cesa de S. Sebastiano e S. Rocco...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!

Torna a “Trieste de ogi”