Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Oggi leggio sul Picolo " Da domenica 20 dicembre sarà possibile raggiungere la stazione di Villa Opicina con un treno da Lubiana, sei volte al giorno.". e po legio che .....In direzione opposta, da Villa Opicina verso Lubiana, saranno quattro i tragitti giornalieri. Il viaggio in entrambi i sensi dura circa due ore. I treni xe sie o quattro, cioè xe sei o quattro corse andata e ritorno? e po' xe quattro tragitti. Casomai i tragitti xe due : Villa Opicina - Lubiana e Lubiana -Villa Opicina. Resta de veder se Trieste Trasporti gaverà la compiacenza de colegarse a la stazion de opcina.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Comunque el treno no riva a trieste ma el podesi vinir zo sai prima in cità rivando a Sant Andrea che no pasando per Aurisina. La linea esisti ancora , la corrente per la trazion ghe xe , quel che manca xe la volontà de riabilitar el trafico in stazion de Sant'Andrea. (Manca el personal e le decisioni vengono prese a Roma) Basta trovar un binario libero in stazion e subito fora de la stazion ghe xe el bus.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

se go ben capido 6 treni de Lubiana a Opcina e 4 de Opcina a Lubiana. Oviamente sta roba la organizza le ferrovie slovene, se spetemo le nostre... in atesa de colegamento treno cola cità, almeno un bus per Opcina stazion? che no ocori infrastruture...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque dala stazion, no proprio dala stazion ma qualche metro più in là, esisti un colegamento de autobus con Lubiana ...

http://www.autostazionetrieste.it/index ... 5&Itemid=0


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Ogi leta sul Picolo riguardo al teatro filodrammatico e a la sua storia passata , perchè i farà apartamenti a costi popolari, se conta che i travi del teto i xe longhi 20 metri e .....larghi 10 metri :doh_143: (articolo scrito da tre architetti).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

oltre che in ingegneria, i me par forti in matematica:
referendum in Slovenia:
ga votado alla chiusura dei seggi el 35,8 % dei elettori, superando la barriera del quorum che xe el 20% dei aventi diritto al voto.
Ben, se vedi he i scrivi senza pensar, perchè i ne conta che " il 63,29% degli aventi diritto al voto si è espressa contro".
Ma se gaveva votado apena el 35, 8% :-D

evidentemente xe el 63, 29 % de quei che ga votado che a loro volta xe el 35, 8% de chi che gaveva diritto.
Compitin de matematica:
quanti in percentual dei gaventi diritto ga votado contro? :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Ciancele »

Quando che mi fazo qualche rimostranza, i me disi: Ma se ti te la vedi cusì ..... senza dirme come che la devo veder. Anca qua i ga fato un referendum (no politico, quel no se pol!) con un quorum. Se doveva dir sì o no a un progeto. Te dovevi dir no par far sì. La magior parte dela gente, la cosideta magioranza, gaveva altri problemi e no i xe ‘ndai a votar. Ma el quorum iera là superado. I ga fato un conto strambo e xe restà no. Quei altri i ga dito che no tuti quei che no xe ‘ndai i gavaria dito no. No i xe ‘ndai parchè i voleva de sì. Insoma i xe ga patufà (bisticciato) e i xe par man de tribunal. La stesa roba sarà sucesa nel tuo esempio. La gente disi che no la ga tempo de perder par ‘ste monade, tanto che sia una roba o l’altra xe compagno. E xe robe più importanti. Anca ale elezioni comunali no va nisun. Che sia un partito o l’altro, i magna tuti. Anzi smagnaza (vedi vocabolarieto). Vado un poco (tanto) OT: Qua i disio che vinzerà de novo el partito de governo, parchè no esisti una vera concorenza. Che sia un partito o l’altro ..... vedi sopra.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ma no xe gnanca question de gaver opinioni: se ga votado el 35 % dei gaventi diritto, no pol esser che gabi dito no el 65% dei medesimi gaventi diritto perchè che 35 sia più picio de 65 no xe un'opinion.. diria.
insoma per dire se xe 100 persone e vota 35, no posso scriver che 65 de lori ga dito no :arf2_140:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4759
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Ma no xe gnanca question de gaver opinioni: se ga votado el 35 % dei gaventi diritto, no pol esser che gabi dito no el 65% dei medesimi gaventi diritto perchè che 35 sia più picio de 65 no xe un'opinion.. diria.
insoma per dire se xe 100 persone e vota 35, no posso scriver che 65 de lori ga dito no :arf2_140:
Xe quel che go dito mi, o almeno tentà de dir. :cheezy_298: :cheezy_298: I più no xe 'ndai, ma Dio solo sa cosa che i gavesi dito se i fusi 'ndai. In un caso analogo i ga dito solo (disemo) 40 ga votado. De questi 40 trenta, che saria tre quarti de 40, ga dito una roba. I ga contà che tre quarti de tuti i ga dito 'sta roba. Tre quarti no i xe gnanca 'ndai. Ma el mio profesor diseva che la matematica xe un'opinion. Cosa diseva el tuo? ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

el mio a livello de liceo no se pronunciava ma soloc he piconava pena che el podeva, ma al università no gavevo dubbi che zerte robe de matematica ( un tantin astruse) fussi un opinion.
Però secondo mi el articolista no solo no sa matematica, ma gnanca el italian.Perchè se el gavessi dito El 65% dei votanti inveze che dei gaventi diritto el gavessi dito giusto. Ma probabilmente la frase ghe pareva tropo semplice, el ga voludo complicar e xe vegnudo el sbrodighez.
Perchè adesso no se vol scriver con parole semplici... perchè.. come che disi la mia firma qua in forum...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Visto che questo forum è frequentato oltre che da triestini anche da trentini segnalo questo articolo

http://www.repubblica.it/sport/ciclismo ... ef=HRERO-1

Dove il ciclista friulano Moser si è riappacificato con l'eterno rivale Saronni.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Visto che questo forum è frequentato oltre che da triestini anche da trentini segnalo questo articolo

http://www.repubblica.it/sport/ciclismo ... ef=HRERO-1

Dove il ciclista friulano Moser si è riappacificato con l'eterno rivale Saronni.
E per dove passa el famoso ponte Trento-Trieste se no pel Friul? :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

El solito Piccolo ga una concezion personal dei tempi dei verbi.
Articolo de oggi, titolo in prima pagina
Torna l'acqua nelle fontane del palazzo della giunta

orpo, vado a veder e di fatti a pag 17 col stesso titolo "Teti e Venere, dopo anni di bocca asciutta, zampilleranno di nuovo in piazza Unità.."

quando? No se sa...

rifare i tubi costerà 50 mila euro e ( siamo in clima elettorale) se ne vanta il forzista Marini.
Il Piccolo non si ricorda da quando son chiuse, ma poco tempo fa mi sembra che c'era l'articoletto "cinquant'anni fa".. le fontane erano a secco"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da mandi_ »

Visto che questo forum è frequentato oltre che da triestini anche da trentini segnalo questo articolo

http://www.repubblica.it/sport/ciclismo ... ef=HRERO-1

Dove il ciclista friulano Moser si è riappacificato con l'eterno rivale Saronni.
Ah , ah. mi sembra che il testo sia già stato corretto. Moser xe tornà trentin. Merito de Son piccolo? Merito dei commenti sotto l'articolo?

A me poco importa. Sol me torna la nostalgia de quando la parola "sport" no me ricordeva per associazion la parola "doping". Bei tempi de agonismo "sano" e leale.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8756
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Penso merito di chi ha scritto sul sito. Apprezziamo il ringraziamento della redazione per la segnalazione dell'errore, dai.

Errare umanus est, perseverare diabolicus! :-D :-D :-D :-D

P.S. A scanso di equivoci, so di aver sbagliato il latino e di aver perseverato nell'errore, ... quindi state attenti a me :evil:


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

No xe sta dito un strafalcion, ma l'altroieri per gazetino radio rai regionale i gà comunicà che le elezione comunali che se doveria tinir el 12 giugno nelle nostra region ( 40 comuni tra cui ghe xe anche Trieste) i le rimanderà. La scusa sai bona xe che .....el 12 giugno casca una festa ebraica. Me son dito : cosa i xe m...,o i ne ciapa per m....Xe allucinante el modo de pensar che gà certa gente che fa della democrazia carta strazza. In democrazia vinzi e comanda la maggioranza, e no chi che pretendi favori per una minoranza, o chi che se rampiga sui speci pur de evitar el voto. :evil: :twisted: I parlava de rimandar a novembre le elezioni.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

mi go leto che i le anticipa al 5 giugno
http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... 1.12907147


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Nona Picia »

Infatti, i lo ga dito anche nel tg


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Nini Naridola »

Letta oggi su un treno FS andando a Pordenone. Vicino alle porte del convoglio xè un cartello stampato esplicativo sulle norme di sicurezza in caso di abbandono del treno per incendio:- "Schema per l'evaQUazione in caso di... ecc". Possibile che nissun se gabi domandà se evacuazione se scrivi con la q o senza? Chissà quante stampe xe stade fatte dopo l'approvazion dei dirigenti preposti ... e non si dia la colpa al tipografo distratto o ignorante!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

che vergogna


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”