TEMPORAI

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

TEMPORAI

Messaggio da Ciancele »

Amici, bongiorno. Ieri sera go scrito monade sula piova. Tre ore dopo me ga telefonà el fio e el ne ga fato veder fotografie. Le stazioni dela soteranea le iera piene de aqua e i le ga serade. L’aqua che vigniva zo iera come una cascata. No come quela de Bolunz co’la Rosandra in seca. Pintosto Zanbesi. Anca l’aeroporto ga scancelà ateragi e voli. I ga fato veder una machina che l’aqua che coreva zo (pensè a via Porta!) ga alzà su una ringhiera. E machine par traverso sule strade. Iera l’ora che la gente tornava a casa de lavor. Par chi che forsi ghe interesa, se fa google.de e po unwetter in frankfurt e se vedi foto. Fina a 30 litri per metro quadrato.
‘sai bruto.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: TEMPORAI

Messaggio da babatriestina »

se stemo tropicalizzando, me par


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: TEMPORAI

Messaggio da mandi_ »

Anche qui in Trentino una noia: un temporale al giorno. Chi se ri'scia a nar for de casa per passeggiare o portare i bambini al parco? Adesso c'è il sole. So io tra due ore quel che succede? Ma tanto, vago a lavorar. Che estate balzana. Mai visto tanta piova.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: TEMPORAI

Messaggio da babatriestina »

a metà giugno si inaugurava la Fiera, e di solito faceva temporale


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: TEMPORAI

Messaggio da Nona Picia »

De solito iera cussì, ma iera anche la prima quindicina del mese che iera frescolina e piovosa...e dopo se piombava nel caldon


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: TEMPORAI

Messaggio da Piereto »

Xe za un per de giorni che voio meter la foto de un temporal e ogni volta che zerco de incolarla, el aministrator del server del foum me disi error 403, e po no poso più entrar. NO me volè più? Forsi xe solo un mio problema.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: TEMPORAI

Messaggio da babatriestina »

un per de giorni gavemo avudo dele complicazioni dovude no a noi, ma al agiornamento del sito da parte del nostro provider. Prova adesso , che dovessi esser risolto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: TEMPORAI

Messaggio da Piereto »

Tra una piova e l'altra finalmente go visto la grande catena de montagne dell'Istria de sud ;--D
monti del sud dell'istria.jpg
monti del sud dell'istria.jpg (10.57 KiB) Visto 1298 volte


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: TEMPORAI

Messaggio da Ciancele »

Al riguardo non mi pronuncio. Mi astengo, ma vi passo un’informazione ricevuta. Si tratta di Windows 7, ma suppongo che sia adatta a qualsiasi altro programma. Un tecnico, in una sua circolare a clienti, scrive: Un update, un aggiornamento, automatico modifica solitamente un programma. Non è escluso che dopo un aggiornamento automatico certe cose non funzionino così bene come prima mao vengano addirittura cancellate. Per tale ragione suggerisco di non fare aggiornamenti automatici, che possono venir esclusi, ma di fare una tantum un aggiornamento comandato. Ciò esclude gli svantaggi di cui sopra.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: TEMPORAI

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Eh Ciancele, no xe cusì facile.

Se te ga un auto che va cola benzina col piombo e un giorno i te disi che la benzina col piombo no te la trovi più... te son fregà.

Eco, xe quel che ne xe suceso a noi, con in più el fato che no i ne ga dito in anticipo che no la gavesimo più trovada.

Con un poca de tratativa, però, semo rivai a farse dar de novo la benzina che ne servi... e cusì go coreto la tua segnalazion sula scarlatina.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: TEMPORAI

Messaggio da Ciancele »

Caro Son Piccolo Ma Crescerò, non sono parole mie. Mi go solo tradoto quel che ga scrito el mato. El scrivi in prima persona.


Torna a “Atualità non triestine”