Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Nona Picia »

Quandodo i diciassettenni xe considerai ragazzini o addirittura baby(gang)... I 37enni o 40enni no pol esser considerai che ragazzi, probabilmente da giornalisti anche più giovani de lori.....quel che voleria saver xe come che i ciama i lattanti e i fioi de scola materna elementare e media.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:
babatriestina ha scritto:El Piccolo de oggi, un articolo su UE..
Immagine

orpo, me pareva de ricordarme, pur mi a Bruxelles xe decenni che no passo...

Immagine
ma lo go fotografado do anni fa a Strasburgo!!! :twisted: :twisted: :twisted:
i devi gaver googlado sede UE e messo la prima bela foto che i ga trovado soto man.. tanto la gente ghe basta un bel pupolo de veder..
anche oggi o ieri sul Piccolo Strasburgo fatto passar per Bruxelles
errare humanum est, perseverare diabolicum:
anche oggi 9 marzo sul Piccolo la medesima foto con la nota Il Parlamento europeo a Bruxelles


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Bilbo »

i xe paiazi.... no se pol dir altro....


Bye '73 de Roby.-
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Anche ogi per el gazetin regional, nel dar la notizia che i aumenterrà la tasa su le scovaze (la Tari) i ga dito che la nostra Region paga le tasse più basse e che el asporto della differenziata xe a ottimi livelli, e po la solita frecciata contro Trieste dove che la differenziata arriva a mala pena al 39% contro un 60% regionale. Ma dove che se paga 298 euro (tre in famiglia, 100 mq, e reddito complessivo 40.000 euri) contro la media italiana che xe de 224 euri. La malainformazion la xe causada dai giornalisti che ciapa le informazioni e i le copia e incola, e dai criteri scriteriati de chi che fa le analisi statistiche. A Trieste gaveremo sempre la differenziata bassa perchè gavemo l'unico inceneritore della regione e la gente preferisi brusar. Stemo piuttosto attenti a che fanfalucca che i ne conterà per giustificar un ulteriore aumento su la tassa più alta che noi za adeso paghemo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Questa no xe malinformazion, ma ignoranza crassa del Piccolo:
per dir tedesco i scrivi la lingua di Ghoete :evil: vergogna! e no xe un caso, in grande nel titolo e in piccolo nel corpo del articolo!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ormai è come sparare alla Croce Rossa, ma l'ignoranza degli scribacchini del Piccolo continua: oggi ( arriverà foto) si parla del duca d'Aosta, della tomba a Redipuglia transennata e che ci mettono come foto? non quella del duca Emanuele Filiberto, comandante della III Armata, ma quella del figlio Amedeo, quello che abitò a Miramare.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Ieri iera la grande cerimonia de la piccola patrie del friul . Cioè indipendenza dal 1077 al 1420 del patriarcato de Aquileia. Dove i ga fato la cerimonia? a Sappada che ga chiesto con referendum de cambiar regione cioè de passar al FVG e no al Friuli. I sappadini conosi sai ben i triestini perchè xe da 80 anni che i triestini va a sciar a sappada e i se ga fato la, la seconda casa. i furlani udinesi va sul Zoncolan. La malinformazion xe quela de far passar i sappadini come furlani e inglobarli nel Friul e no nel FVG ( FVG non vol dir Friuli Venezia Giulia ,ma Friuli vol governar!!!). Se guardemo po allo spirito indipendentistico i furlani ga 343 anni de autonomia mentre i triestini ghe ne gà avudi 535 dal 1383 al 1918. Purtroppo i politici triestini noi vol proferir verbo perchè i ciapa i soldi da Roma o da Udine.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:I Se guardemo po allo spirito indipendentistico i furlani ga 343 anni de autonomia mentre i triestini ghe ne gà avudi 535 dal 1383 al 1918.
mah esser soto el dominio de un patriarca o de un arciduca mi la vedo assai poco autonomia. I Triestini iera ben prima un libero comun, affrancado de vescovi , arciduchi e patriarchi, semai.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Appunto 343 anni sotto un vescovo per de più gnoco.Noi gaveimo un comun coi suoi statuti scelti dal consiglio dei cittadini e no da un solo omo vescovo. A quando l'autonomia nostrana? Ai furlani e ai triestini sottomessi ghe va ben la nova UTI , noi vol sentir parlar de regione divisa in do: la provincia friulana e quela triestina.(Ghe iera una proposrta de referendum bociada da la Regione e dal TAR) No ghe va ben nianche che se proponi una regione Giulia, figurarse se po tirassimo fora la nostra terza opzione. Spetemo solo el referendum de novembre per el Veneto e la Lombardia, e po vederemo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ecco qua, sputtanato anche su Facebook
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Errare humanum est, persevarare...
anche oggi sul Piccolo el palazzo de Strasburgo con s crito soto l'Europarlamento aBruxelles


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sul piccolo de oggi i santissimi martiri

Immagine

Ma no xe che i martiri xe più santi dei altri.Xe che sicome i xe tanti, la "s" della sigla raddoppia. Sig->signor Sigg->signori Prof->professor, Proff->professori, S->santo Ss->santi.

Santissima xe solo la Trinità!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Elisa »

Con l’ udito coltivato da tanti sanni si percepisce stonato quel Santissimi Martiri! Esatto SPMC, non corrisponde.
Santissimo è ancheil: Santissimo Sacramento dell’ Altare, l’ Eucaristia esposta nell’ ostensorio o nel tabernacolo.
Ma però e per di più: :? :-) quella via così denominata..... :shock:
Ricordando nomi di strade, anche se in OT: “C’ era una volta”… a Trento percorrevo a piedi la Via San Simonino per andare a scuola ed inoltre facevo la consueta visita di preghiera alla cappella di San Simonino nella vicina Chiesa di San Pietro. Con il passar del tempo è stata cambiata la denominazione della Via - per ovvie ragioni avanzate- e fu denominata Via del Simonino. :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Ho dovuto correggere più volte i Santissimi Martiri. Ma dico non sanno che le ferrovia dello Stato erano le FFSS ? appunto perché plurale! e poi che nessuno abbia mai sentito dire Via Santimartiri tutto attaccato..
nb no solo la Trinità, che in fondo è "plurale" : anche il Santissimo Sacramento, abbreviato in Santissimo " dopo Messa i esponi el Santissimo"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Quel che consola sai poco saver xe che l'informazion xe manipolabile a tutti i livelli, e iera cusì , ma sai de più de ogi, anche una volta quando che ghe iera poca gente istruida che podeva aver idee diverse. I giorni scorsi xe sta i attacchi informatici simultanei a 90 nazioni. Fazo in modo de entrar nei sistemi informatici e li blocco e li riavvio se te me paghi. Furto , ricatto, spionaggio, estorsione. Subito i americani anti trump ghe ga da la colpa ai hacher russi che i xe dapertutto ne la mente dei democratici, inveze xe saltà fora che el programma de introfularse in sti sistemi xe sta inventà e approvado da la sicurezza nazionale sotto Obama. Qualchidun che no iera la NSA o la CIA lo ga utilizado, e per fortuna un muleto inglese lo gà distudà. Morale : stemo attenti a le belle e bone parole, perchè quasi sempre se scondi la fregadura.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto:Quel che consola sai poco saver xe che l'informazion xe manipolabile a tutti i livelli, e iera cusì , ma sai de più de ogi, anche una volta quando che ghe iera poca gente istruida che podeva aver idee diverse. I giorni scorsi xe sta i attacchi informatici simultanei a 90 nazioni. Fazo in modo de entrar nei sistemi informatici e li blocco e li riavvio se te me paghi. Furto , ricatto, spionaggio, estorsione. Subito i americani anti trump ghe ga da la colpa ai hacher russi che i xe dapertutto ne la mente dei democratici, inveze xe saltà fora che el programma de introfularse in sti sistemi xe sta inventà e approvado da la sicurezza nazionale sotto Obama. Qualchidun che no iera la NSA o la CIA lo ga utilizado, e per fortuna un muleto inglese lo gà distudà. Morale : stemo attenti a le belle e bone parole, perchè quasi sempre se scondi la fregadura.
Stago seguindo la storia anche su siti tecnici.

Le informazioni "certe" che mi trovo xe che el xe sta rubado via all'NSA (National Security Agency americana, che evidentemente gaveria voludo doprarlo per conto suo). Quel che trovo xe che drio doveria eser un bel grupeto organizzado, che no doveria eser cinesi ma più facile o Russi o occidentai. Ma fin che no i li ciapa, se i li ciapa, no se saverà chi che xe.

La colpa xe de un prodoto dela MIcrosoft che gaveva un buso, ma "no xe colpa sua", perché lori gaveva meso fora i agiornamenti e la gente no li gaveva instaladi. Saria come se la Fiat gavesi fato un auto col telaio de carton, la gente se copa corendo ma no xe colpa dela Fiat che ga fato el richiamo per cambiar el carton col fero. Sarà anche vero, ma resta sempre el fato che l'auto iera de carton e el prodoto Microsoft gaveva un bel buso.

Comunque, e la mia no xe malainformazion mediatica, tegnive i computer sempre agiornadi e compreve un disco esterno usb e feve ogni tanto una copia su de lui de quel che ve par importante e po' stachelo e metelo via (meio ancora se ciolè due dischi e fe due copie e se proprio volè eser sicuri, una copia la tegnì a casa e una la metè de qualche altra parte.). Se gavè poca roba de salvar pol andar ben anche le penne usb.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me dimenticavo: per mi xe sintomatico che el sito https://www.nomoreransom.org/ sia sponsorizado da Europol European CyberCrime Center, la polizia olandese, Kaspersky, Intel, Amazon e Barracuda e no ghe sia la MIcrosoft, Apple, Google ...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Za uno fa un auto col telaio de carton e un altro sempre del stesso paese inventa un tarlo che magna el carton. Po salta fora che un de un altro paese ga rubà el progetto del tarlo che magna el carton. De chi xe la colpa. Me par che la colpa sia del primo paese perchè el ga inventà e fatto un auto de carton, un tarlo che lo magna e nol sa difender el suo copyright. El spion fa el suo mestier de spia. Se no te inventi niente de tale nisun te spia.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Ogi go leto sul Picolo un bel articolo su la volontà e i schei che vien messi a disposizion de la fondazion de le ferrovie per rimeter a posto la stazion de Sant'Andrea (per adeso el museo ferroviario,serramenti ,piovi aqua drento, e pitura per la stazion). Me nella dichiarazion de intenti dell'ingegner napoletan Cantamessa a la fine dell'articolo vien dito che sti lavori farà bela la stazion de sant'Andrea de la Sudbahn. Ora Sant'Andrea iera la stazion de le ferrovie dello Stato KuK Staatsbahnen e no de le ferrovie private sudbahn che governava la nostra stazion centrale. :roll: Speremo ben per i lavori.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Xe tanti che credi che perchè S Andrea xe più a sud.. la sia la Sudbahn.. Che po la Sudbahn la ga fatta anche quela subito el Stato austriaco, ma dopo fatta la ghe costava tanto che i l ga ceduda a privati.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”