La multa al sindaco

Foto, anche strane, de cuel che se vedi in giro per Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Ha ragione il sindaco o hanno ragione i vigili

Ha ragione il sindaco perché effettivamente i vigili non fanno il loro dovere
0
Nessun voto
Hanno ragione i vigili, perché chiunque altro avesse posteggiato là si sarebbe preso la multa
4
100%
 
Voti totali: 4

Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

La multa al sindaco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Secondo el Piccolo el sindaco xe sta multà per divieto de sosta per 'ver postegià sul parchegio riservado ale machine dei vigili: http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... hfpitsel-1

Alora, se go capido ben, el ga fato un filmatin dove che el conta sta roba e el minacia provvedimenti contro i vigili



Un sinfdacato dei vigili xe insorto e pretendi le scuse (sempre secondo el PIccolo)

Chi ga ragion, secondo voi, el sindaco o i vigili? Go messo un sondaggio, cusì podè risponder anonimi, se no volè dir la vostra.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La multa al sindaco

Messaggio da babatriestina »

impressionante nei commenti su facebook quanti automobilisti danno ragione al sindaco...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La multa al sindaco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Allora prima ho messo la notizia, adesso dico la mia opinione.

Il filmato che il sindaco ha voluto pubblicare mi sembra la versione "social" del classicissimo, italicissimo "Lei non sa chi sono io", e quindi, è di per sé censurabile.

Poi ci sono alcune considerazioni da fare:
  1. "Vengo con la mia macchina": la frase fa pensare che fa risparmiare al comune. E' vero? Non lo so, e sottolineo il non lo so. L'autista è probabilmente sempre in paga, e forse il sindaco riceve dei contributi spese per il fatto che usa la sua macchina per ragioni di servizio. Ribadisco ancora il "non lo so" ed il "forse" che non vogliono essere insinuazioni ma dichiarazioni di ignoranza da parte mia e che un buon giornalista di inchiesta, probabilmente, può colmare.
  2. Penso sia dovere del sindaco e dell'assessore che ha la delega a ciò, controllare che i vigili facciano il loro dovere, indipendentemente dal fatto che diano la multa al sindaco o meno
  3. Non mi sembra, guardando il parabrezza, che la sua automobile abbia un bollino che dica che può essere posteggiata. Se invece di esser stata la sua macchina, fosse stata quella di mia nuora che andava in municipio per una pratica urgente portandosi la figlia di pochi mesi ed avesse posteggiato là, avrebbe ricevuto la multa, avrebbe spiegato che con una bambina piccola aveva posteggiato là per necessità, avrebbe pagato la multa e probabilmente ricevuto anche un sorriso di comprensione da parte del vigile addetto alla riscossione (a me è capitato così quando tanti anni fa sono andato a pagare una multa per mia suocera che aveva attraversato fuori dalle strisce)
  4. Allargo il discorso ai dipendenti comunali: ho lavorato a pochi passi dal municipio per oltre trent'anni; è impossibile trovare un parcheggio e quindi tranne pochissime eccezioni in cui sono andato in macchina, posteggiando fino a passeggio sant'Andrea, sono andato a lavorare a piedi (30 minuti) o con l'autobus (mediamente 20 minuti). Perché i dipendenti comunali hanno tutta una serie di parcheggi riservati?
Ricordo sempre una vignetta che avevo letto tanti anni fa della serie "Wiz il mago". C'è il re che arringa il popolo. "E ricordatevi che tutti gli uomini sono uguali!" E dal popolo si alza una voce "E i re allora?" E il re risponde "Anche i re, buon uomo, sono tutti uguali!". Siamo tutti uguali e anche i sindaci, gli assessori (anni fa uno voleva che i vigili gli togliessero la multa per divieto di sosta e fece una gazzara) e tutti coloro che detengono uno straccio di potere, sono tutti uguali tra di loro, solo vogliono stare un gradino più su.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 8 mar 2018, 7:43 ..... Siamo tutti uguali e anche i sindaci, gli assessori (anni fa uno voleva che i vigili gli togliessero la multa per divieto di sosta e fece una gazzara) e tutti coloro che detengono uno straccio di potere, sono tutti uguali tra di loro, solo vogliono stare un gradino più su.
Adesso sai cosa significa il detto Primus inter pares. Per distinguere il primus, esso deve sporgere, quindi stare più in alto.


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Bilbo »

per mi robertin ga fato un figurin barbin a lamentarse... zito el doveva star e zito pagar.....

ostia la go mesa tuta in rima.....:D


Bye '73 de Roby.-
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Piereto »

Ben el ga fato ad andar a lavorar co la machina sua e ben a controlar cos che fa i dipendenti, ma mal a esternar la sua rabbia e mal a no doprar el park Sangiusto che xe proprio a do pasi dal comun.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mer 7 mar 2018, 21:42 ..... Chi ga ragion, secondo voi, el sindaco o i vigili?
Go messo un sondaggio, cusì podè risponder anonimi, se no volè dir la vostra.
Go visto che el cento par cento ga dà ragion ai tubi. ;--D
La finanza tedesca, co' se fa la dichiarazion dei rediti, no aceta de scarigar multe. Xe cusì anca a Trieste? Se sì, 'deso savè parchè el mato se ga rabià.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Ciancele »

Stamatina gavevo pregà de scancelar el mio post. Stasera el xe 'ncora là. Se lo legi el sindaco forsi el me disi grazie pal sostegno che ghe go dà. Ve prego de scancelarlo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La multa al sindaco

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: gio 8 mar 2018, 18:52 Stamatina gavevo pregà de scancelar el mio post. Stasera el xe 'ncora là. Se lo legi el sindaco forsi el me disi grazie pal sostegno che ghe go dà. Ve prego de scancelarlo.
fato. Visto che xe la nova version del forum , dime: xe sempre ativa la possibilità de scancelar entro un quarto de ora?
sa, in teoria se podessi lassar d epiù.. iera nato nel forum triestemia che un se gaveva rabiado e con pazienza el gaveva scancelado tuti i sui interventi in una discussion, de tipo " me ciapo le mie strazze e vado via" e no gaveva fato bona impression


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: gio 8 mar 2018, 19:28
Ciancele ha scritto: gio 8 mar 2018, 18:52 Stamatina gavevo pregà de scancelar el mio post. Stasera el xe 'ncora là. Se lo legi el sindaco forsi el me disi grazie pal sostegno che ghe go dà. Ve prego de scancelarlo.
fato. Visto che xe la nova version del forum , dime: xe sempre ativa la possibilità de scancelar entro un quarto de ora?
sa, in teoria se podessi lassar d epiù.. iera nato nel forum triestemia che un se gaveva rabiado e con pazienza el gaveva scancelado tuti i sui interventi in una discussion, de tipo " me ciapo le mie strazze e vado via" e no gaveva fato bona impression
Gavevo pregà de scancelar parchè me pareva un poco tropo monada. Mi no me rabio mai, se no con mi che scrivo 'sta roba. Ma se pol anca lasar, tanto la pena de morte xe abolita. :cheezy_298:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La multa al sindaco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: gio 8 mar 2018, 19:28 Visto che xe la nova version del forum , dime: xe sempre ativa la possibilità de scancelar entro un quarto de ora?
Go vardà. Xe 2 minuti. Penso che podessimo meterlo a 5 minuti. Me par che una volta fusi 5 minuti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: ven 9 mar 2018, 14:06
babatriestina ha scritto: gio 8 mar 2018, 19:28 Visto che xe la nova version del forum , dime: xe sempre ativa la possibilità de scancelar entro un quarto de ora?
Go vardà. Xe 2 minuti. Penso che podessimo meterlo a 5 minuti. Me par che una volta fusi 5 minuti.

Co' go leto sto post me se ga verto el cuor. So che go do man zanche (sinistre), ma no credevo de eser tanto tumbaro (maldestro). Adeso so che se no son rivà (riuscito) a scancelar el post iera par via (a causa) del poco tempo disponibile. Son Piccolo Ma Crescerò, te me ga salvà. ;--D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: La multa al sindaco

Messaggio da Nona Picia »

Rivo in ritardo a proposito della multa... Me son assai meravigliada che el signor sindaco gabi fato tante storie per una multa meritada...e el se ga scaglià contro i vigili che fa el suo dover. No me lo spetavo proprio...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualita` triestine”