Rioni e case

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Rioni e case

Messaggio da AdlerTS »

Una domanda banale, ma interessante:

a prescinder dai problemi economici, qual xe el rion/zona dove andassi ad abitar ? Mi ve digo subito che andassi a Basovizza 8)

Pareria dal Piccolo che la zona più desiderada xe strada del Friuli, ma a parte la vista la trovo scomoda ....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

In centro! :-D
in via Mazzini, in via Battisti, in via Carducci.
Opur nele viuzze soto el colle de san Giusto. Prima che i rifazessi, sognavo de comprarme una casa cadente tipo via Capitelli e de refarmela tutta nova!
i cosiddetti rioni residenziali in collina, tipo San Vito, li go sempre considerai periferia.
E sull'altipiano me sentiria in esilio, me ricordo un me se a Opcina, po senza macchina che no gavevo ancora 18 anni, me sentivo lontana, lontana.. e senza el mar!
O una casa in Riva, al Canal... :-D

( ti inveze no sta dimeticar che in strada del Friuli stava al tuo ispirator, baron de Banfield! :wink: )


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

per tanti ani de mulo me gavesi piaso star a s. giusto, in cuele caxe subito soto de indove che iera i militari ... che no me ricordo gnanca piu` cos' che i gaveva la` ...

adeso no savesi ... adeso dipendi sai de cos' che rivasi a ciorme ... anca se no me dispiaxesi de tornar a rozol, indove che son nato ... anca in mezo de via de 'l eremo me andasi ben ... groso modo in corispondenza de 'l rion de 'l re ... :-)

pero` riconoso che lavorando in centro star in centro xe comodisimo ;-D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

babatriestina ha scritto:In centro! :-D
in via Mazzini, in via Battisti, in via Carducci.
.............
O una casa in Riva, al Canal... :-D
Anca mi 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Me contentasi anca de via Romagna....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto: Me contentasi anca de via Romagna....
ben, un per de mesi fa go visto che i sta vendendo a prezzi che no i osa metter, solo per accordi privati, el mio sogno: appartamenti in Villa Ermione!!
Villa Ermione xe una delle prime case de via Romagna, subito drio la rivetta de Piazza Dalmazia, de fora no se vedi ma de drio la ga un parco meraviglioso, grande, quasi come miramar come stile. La xe stada sempre privata e co iero putela i proprietari de allora gaveva dito ai loro amici Portè pur i fioi se volè a zogar in giardin de noi, xe là che mama me insegnava i nomi dele piante: le magnolie, i cipressi, la pergola de uva, el glicine. i tigli... po l'ultima proprietaria ga vendudo ai costruttori Cividin che la devi aver doprada per sede e adesso i ga fato apartamenti e i li vendi a lotti condominiali. Se gavessi i bori e no gavessi za un quartier che me soddisfa, giuro che ghe gavessi fato un pensier. O meo, co go messo su in terazza el mio "giardinetto", gavevo sempre in mente quel giardin.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi tornassi volentieri a star a Roian, dove che son nata. Ogi però sarìa dificle per mi anda su e zò per el Vicolo dele Rose o anche farme tuta la via Apiari fin su dove che stavo prima (Via dele Querce). In alternativa, me piasessi verso Barcola. :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

mi no me dispiaseria soto el parco de vila giulia, insoma sora via cantù.-


Bye '73 de Roby.-
refolo

rioni e quartieri

Messaggio da refolo »

Per quasi 3 anni, go lavora' in Via G.Gozzi. Per el mio lavor go' visita' dalla scala Belvedere, quella dei Lauri, Salita Trenovia, Via Orazio-Virgilio e come che disi Betta via Romagna ( che quella volta non ghe iera sto Parco che la disi?) ma Le Ville dove I Americani le gaveva affittade con le rispettive mogli. Un sogno de bellezza, affreschi, parchetti, insomma messe proprio per incassar soldoni.
Non me gavessi dispiasso nianche a mi! con Villa Giulia a do' passi!

Maria aka Refolo


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Non so perchè...ma ho sempre avuto un debole per Campanelle e via Costalunga...mah.... :shock:


Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

Mi go nel cuor el rion de S. Anna, ghe stava i miei noni e per un periodo anche mi co iero picia.


Ciaooo Caty.-
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto: po l'ultima proprietaria ga vendudo ai costruttori Cividin che la devi aver doprada per sede e adesso i ga fato apartamenti e i li vendi a lotti condominiali.
Co jera Cividin son andado dentro per lavor: jera efetivamente un comprensorio da sogno ! Pareva "un'isola che non c'e'" :P in mezzo alla città.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi anca ghe iero un 15 o 20 ani fa e la iera de cividin ... xe cuele robe che se no te le conosi gnanca no te se speti che posi exister ... e difati iero restado completamente afascinado de cuela caxa ... peca` che i la vendi a tochi


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nevada ha scritto:Mi go nel cuor el rion de S. Anna, ghe stava i miei noni e per un periodo anche mi co iero picia.
prima o dopo te ghe anderà... :wink: speremo el più tardi possibile, sempre che nol se impignissi prima..


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nevada ha scritto:Mi go nel cuor el rion de S. Anna, ghe stava i miei noni e per un periodo anche mi co iero picia.
prima o dopo te ghe anderà... :wink: speremo el più tardi possibile, sempre che nol se impignissi prima..
te son proprio pessimista! La xe tropo giovine per pensar quel che te ga dito ti! :angel: :angel:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Una zona che mi piace tanto è via San Pasquale in alto...

Pace e tranquillità! :-D


http://triestenelcuore.splinder.com
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

dove star de casa

Messaggio da nanaia »

Mi son fortunada: me piasi tanto el Carso e stago a Opcina dal 1978. Dal 1996 gavemo comprà casa (del 1942 ristrutturada) in via De Conconel e ghe stago benon. Ovvio che xe tuto relativo: i mii veci senza veder el mar dela finestra i saria morti de malinconia.
Nanaia


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per inciso: non stago miga mal dove che stago, me piasi Rozzol !
Xe che se guarda sempre "un poco più su" :wink:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Per inciso: non stago miga mal dove che stago, me piasi Rozzol !
Xe che se guarda sempre "un poco più su" :wink:
Nela zona de Rozzol dove che stago mi e che per inciso no xe una zona bruta, anzi, mi no me son mai abituada, co son vignuda a star qua 43 anni fa
la iera una zona che me pareva snob, e intorno de mi iera solo veci catarrosi
e mi me sentivo isolada dal mondo. Provenindo da Roian, rion popolare che iera come un picio paese, xe stà un bel colpo e come che disi nanaia, per mi no veder el mar xe come esser in un'altra città del'interno.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:( ti inveze no sta dimeticar che in strada del Friuli stava al tuo ispirator, baron de Banfield! :wink: )
Go letto recentemente che Villa Tripcovich, dopo esser stada de proprietà de una cordata de banche per un certo periodo de tempo, adesso xe de proprietà dei industriali Farina, lombardi.
De noi nissun gaveva bastanza schei de ciorsela, pareria :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:
De noi nissun gaveva bastanza schei de ciorsela, pareria :roll:
probabile, visto che oltre al giardin la iera vincolada con tutti i arredi. Pensa quanto che se ga trascinado Villa Hausbrandt a Miramar, che pur iera moderna...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Quartieri e rioni”