Giornata della risata

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Giornata della risata

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Legio che domani, 6 maggio 2018 se celebra la giornata mondiale della risata

http://www.repubblica.it/salute/2018/05 ... P1-S1.4-T1

In quest'altro articolo, invece, trovè, verso el fondo, dove che xe i club della risata: http://www.repubblica.it/salute/benesse ... ref=search

A Trieste no i xe, se vedi che xe poco de rider. I più vizini xe a Monfalcon, Gorizia, Udine o Rovigno.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Giornata della risata

Messaggio da Piereto »

:lol: ahahah. Oramai ghe xe una giornata dedicada a ogni roba, me domando se esisti una giornata della serieta', ma son sicuro che no la xe. Probabilmente no ocori nisuna giornata riservata alla monagine perché la xe presente ogni giorno. Ahahah.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Giornata della risata

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: sab 5 mag 2018, 8:08 :lol: ahahah. Oramai ghe xe una giornata dedicada a ogni roba, me domando se esisti una giornata della serieta', ma son sicuro che no la xe. Probabilmente no ocori nisuna giornata riservata alla monagine perché la xe presente ogni giorno. Ahahah.
Piereto mio, go l'impresion che te sia un poco nero. Riddiii. Cosa dovaria dir mi che i ga fato la giornata della risata al giorno che me go sposa? Doman xe 59 ani. Un mato, ghe fato 60 ani, el ga dito che in tuti i sesanta ani no'l ga mai ciolto in considerazion un divorzio. Sempre uxoricidio. :doh_143:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Giornata della risata

Messaggio da Nona Picia »

Mi son de l'idea che xe meio rider o cantar che pianzer.....e no me ocori giornade particolari per farlo...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Atualità non triestine”